گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و آشپزخانه ها
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و آشپزخانه ها

گرفتگی برای هر لوله فاضلابی رخ می دهد و این لوله ممکن است مربوط به رستوران یا آشپزخانه ها باشد که لوله فاضلاب رستوران دچار گرفتگی شود. رستوران، آشپزخانه و غذاخوری های به علت استفاده زیاد از آب و تولید فاضلاب روغنی و چرب مستعد گرفتگی لوله فاضلاب می باشند و در صورت عدم رعایت ممکن است با این مشکل گریبان گیر آنها شود. لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و غذاخوری ها را به ما بسپارید.

گرفتگی برای هر لوله فاضلابی رخ می دهد و این لوله ممکن است مربوط به رستوران یا آشپزخانه ها باشد که لوله فاضلاب رستوران دچار گرفتگی شود. رستوران، آشپزخانه و غذاخوری های به علت استفاده زیاد از آب و تولید فاضلاب روغنی و چرب مستعد گرفتگی لوله فاضلاب می باشند و در صورت عدم رعایت ممکن است با این مشکل گریبان گیر آنها شود. لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و غذاخوری ها را به ما بسپارید.

انواع گرفتگی لوله های فاضلاب

با افزایش استفاده از آب و افزایش ساختمانها لوله کشی فاضلاب بیشتر شد و همین باعث شد تعداد گرفتگی لوله های فاضلاب نیز افزایش یابد. گرفتگی در هر نوع لوله ای ممکن است اتفاق بیافتد و هرچه قطر لوله کمتر باشد این احتمال بیشتر خواهد بود. انواع مختلفی از گرفتگی ها وجود دارد که در لوله های فاضلاب رخ می دهد. در ادامه برخی از این نوع گرفتگی های لوله فاضلاب را به شما معرفی می کنیم.

- گرفتگی کفشوی و لوله فاضلاب حمام
- مسدود شدن کف شوی حیاط یا پارکینک
- بسته شدن سیفون توالت و گرفتگی لوله فاضلاب آن
- ایجاد گرفتگی در سینک ظرفشویی
- گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و آشپزخانه ها
- انسداد لوله فاضلاب آپارتمان و مجتمع های مسکونی

که بخشی از انواع مختلف گرفتگی لوله های فاضلاب می باشند که ممکن است برای شما رخ دهد. اما گرفتگی مورد نظر ما در این مطلب مربوط به رستوران و آشپزخانه می باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و غذاخوری ها

رستوران و غذاخوری ها که معمولا دارای آشپزخانه نیز می باشند شانس زیادی برای ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب دارند. علتش هم این است که این مجموعه ها برای تهیه غذا از روغن و چربی استفاده می کنند که همین روغن عامل اصلی گرفتگی های فاضلاب در آشپزخانه ها می باشد. یکی از دلایل اصلی و مهم ایجاد گرفتگی در لوله ورود روغن و چربی به داخل لوله فاضلاب می باشد که با باقی ماندن آن در لوله فاضلاب گرفتگی تشدید شده و در نهایت به انسداد لوله فاضلاب منتهی می شود.

عامل دیگر گرفتگی لوله در آشپزخانه و تهیه غذاها مواد غذایی هستند. برنج، روغن، چربی، پوست پیاز، پوست سیب زمینی، تفاله چای، باقی مانده غذا، استخوان و ... که جزئی از مواد غذایی هستند بخش اصلی و لاینفک آشپزخانه می باشند که ورود آنها به داخل لوله فاضلاب باعث گرفتگی آن می شود. در آشپزخانه های بزرگ نیز به علت حجم بالای کار و وقت کم معمولا توجهی به این نکات نمی شود و در مواردی اشغال و باقی مانده غذاها وارد لوله فاضلاب می شود که در این صورت احتمال زیادی برای ایجاد گرفتگی در لوله ها وجود خواهد داشت.

جلوگیری از انسداد لوله فاضلاب با چربی گیر 

یک روش ساده برای حل این مشکل استفاده از چربی گیر است. آشپزخانه رستوران ها، تهیه غذاها، غذاخوری ها و تالارهای پذیرایی و کلا مجموعه هایی که به تهیه و تولید غذا می پردازند به واسطه استفاده از انواع مواد غذایی و همچنین روغن و چربی جهت طبخ غذا، فاضلاب بسیار چربی خواهند داشت. فاضلاب تولیدی در این مجموعه ها که از طریق خروجی سینک ظرفشویی وارد لوله فاضلاب می شود به علت چربی بالا باعث گرفتگی لوله های فاضلابی می شود و مشکلات عدیده ای برای رستوران ها در پی خواهند داشت.

علاوه بر گرفتگی لوله فاضلاب اگر شبکه فاضلاب نیز استفاده کنند باعث ورود حجم زیادی روغن به تصفیه خانه شده و عملیات تصفیه فاضلاب را مختل می کند. به همین دلیل برای حل این مشکل رستورانها و آشپزخانه ها که چربی تولیدی زیادی دارند موظف به استفاده از چربی گیر هستند تا از ورود حجم بالای چربی به فاضلاب جلوگیری شود. علاوه بر آن از گرفتگی لوله فاضلاب خود آنها نیز جلوگیری می شود و اگر از چاه فاضلاب نیز استفاده کنند زمان پر شدن آن به تاخیر می افتد.

استفاده از صافی جهت جلوگیری از بسته شدن لوله

پس راه حل اول استفاده از چربی گیر می باشد. اما روش دوم برای حل مشکل استفاده از صافی های مخصوص سینک یا کفشوی است که از ورود اشغال و باقی مانده غذا به لوله فاضلاب جلوگیری می کند. با همین روش ساده می توان تا حد زیادی از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کرد و نیاز به لوله بازکنی را کاهش داد. با توجه به این که عامل اصلی گرفتگی لوله های آشپزخانه ورود مواد غذایی به لوله است پس این روش تا حد زیادی مفید واقع می شود.

لوله بازکنی رستوران و آشپزخانه

به هر حال اگر لوله فاضلاب آشپزخانه و رستوران شما دچار گرفتگی شد تنها راه حل تماس با شرکتهای لوله بازکنی می باشد. ما به عنوان یکی از بهترین شرکتهای لوله بازکنی در تهران که خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهیم افتخار داریم از بهترین نیروها و تکنسین های حرفه ای تهرانی استفاده می کنیم و در این راه تمام تلاش خود را برای حل مشکل شما صرف می کنیم. با دستمزد پایینی برای خدمات خود در نظر گرفته ایم و هدفمان تنها جلب رضایت شما مشتریان بوده است. گرفتگی لوله فاضلاب آشپرخانه و رستوران و غذاخوری ها را تنها از ما بخواهید تا با روشهای نوین و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی این گرفتگی ها را برای شما رفع نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۸ از ۵ از مجموع ۱۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰