دستگاه واترجت چه کاربردی در لوله بازکنی دارد؟
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

دستگاه واترجت چه کاربردی در لوله بازکنی دارد؟

در زندگی امروز اکثر ساختمان ها تبدیل به آپارتمان شده و در یک محیط کوچک ده ها خانواده زندگی می کنند. همین موضوع باعث می شود در صورت بروز مشکل گرفتگی لوله، کار لوله بازکنی آسان شود. اما با وجود دستگاه واترجت این مشکل آسان می شود و به راحتی می توان گرفتگی لوله های آپارتمانی را رفع نمود. این دستگاه ها اغلب توسط شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه در مورد دستگاه لوله بازکنی واترجت توضیحاتی ارائه شده است.

اگر دچار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شده باشید، حتما میدانید که برای حل این مشکل باید از شرکتهای لوله بازکنی کمک بگیرید. شرکت های خدمات فنی ساختمان که در اصطلاح به شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه معروف شده اند که تخصص آنها علاوه بر خدمات فنی، رفع گرفتگی لوله و انجام امور مرتبط با فاضلاب است. این شرکت ها از دستگاه های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله استفاده می کنند. یکی از این دستگاه ها، دستگاه واترجت لوله بازکنی است. 

دستگاه واترجت چیست؟

همانطور که ذکر شد یکی از دستگاه های مخصوص رفع گرفتگی لوله، دستگاه واترجت می باشد. شرکت های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها از این دستگاه نیز استفاده می کنند. واترجت دستگاهی است که به کمک فشار آب گرفتگی ها را رفع می کند. این دستگاه دارای شیلنگ فشار است که آب با فشار بالا از آن خارج می شود که در صورت قرار گرفتن در لوله، گرفتگی ها را رفع می کند. این قابلیت دستگاه باعث می شود کاربرد زیادی در لوله بازکنی داشته باشد.

دستگاه واتر جت در کنار دستگاه فشار هوا و دستگاه فنر لوله بازکنی مجموعه کاملی از دستگاه های لوله بازکنی را تشکیل می دهد که با استفاده از آنها می توان هر نوع گرفتگی لوله ای را باز کرد. پرکاربرد ترین دستگاه ها فنر لوله بازکن و پس از آن دستگاه فشار هوا می باشد. اما در کنار این دو دستگاه واتر جت نیز کاربرد دارد و بعضا از آن استفاده می شود.

رفع گرفتگی لوله با دستگاه واترجت

دستگاه واترجت شباهت زیادی با دستگاه تراکم هوا دارد. چراکه هر دو دستگاه به کمک فشار کار خود را انجام می دهند. دستگاه تراکم هوا به وسیله فشار هوا و دستگاه واترجت به کمک فشار آب گرفتگی را رفع می کنند.

دستگاه واترجت چطور گرفتگی لوله را رفع می کند؟

دستگاه واترجت روش خاصی برای استفاده دارد. طریقه استفاده از این دستگاه به این صورت است که باید سر شیلنگ دستگاه در داخل لوله قرار گیرد. دستگاه آب را با فشار به داخل شیلنگ ارسال می کند و این فشار آب باعث می شود گرفتگی داخل لوله رفع شود. دقیقا همان کاری که دستگاه فشار هوا انجام می دهد. توجه داشته باشید که دهانه لوله باید با پارچه یا پلاستیک پوشیده شده باشد و تنها سر شیلنگ داخل لوله باشد. یعنی باید قسمت های باز لوله پوشانده شود تا آب فشار خود را دقیقا به گرفتگی ها وارد آورد.

استفاده از این دستگاه معمولا برای رفع گرفتگی های شدید و سخت کاربرد دارد. چراکه قدرت بالای آن باعث می شود هر نوع گرفتگی حتی سخت ترین آنها هم رفع شود. دستگاه واترجت در مدل های جدید و پیشرفته تر تولید می شود که امکانات آن افزایش یافته و قابلیت های آن نیز بهبود یافته است. این دستگاه ها گرچه قیمت بالایی دارند اما به خاطر کارایی بالای آنها توسط شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توان گفت که با وجود یک دستگاه واترجت، قطعا هر نوع گرفتگی به صورت تضمینی رفع خواهد شد.

واترجت تنها برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب، کاربرد ندارد بلکه رفع جرم و چربی داخل لوله هم یکی از قابلیت های آن میباشد. فشار بالای آب دستگاه باعث می شود جرم و چربی داخل لوله ها به خوبی شسته شود. به همین دلیل دستگاه های واترجت در تعمیرگاه ها و رستورانها کاربرد دارد و باعث می شود روغن موجود در لوله ها به خوبی از بین برود.

ما به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های لوله بازکنی و خدمات فنی تهران به شما تضمین می دهیم که گرفتگی لوله های فاضلاب را به آسانی و با دستگاه های پیشرفته برای شما رفع می کنیم. همچنین در صورت بروز هر مشکل فنی در ساختمان شما ما در کنارتان هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۸ از ۵ از مجموع ۱۳ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰