لوله بازکنی گیشا تهران به صورت تخصصی
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸

لوله بازکنی گیشا تهران به صورت تخصصی

شرکت خدمات فنی ایرانیان با نام مستعاد خانه پاک خدمات تاسیسات فنی و لوله بازکنی خود را در تمام مناطق تهران از جمله گیشا به صورت آنلاین ارائه می دهد. کسانی که دچار مشکل گرفتگی لوله شده اند و نیاز به لوله بازکنی دارند می توانند به صورت آنلاین از خدمات فنی ما مطلع شده و از طریق شماره های تماس از خدمات فنی ما بهره مند شوند. ساکنین عزیز محله گیشا تهران از جمله بزرگراه شیخ فضل الله، بزرگراه حکیم و سرای محله می توانند از خدمات ارزان و باکیفیت ما در گیشا استفاده کنند. اگر مشکل لوله بازکنی دارید با خیال راحت آن را به ما بسپارید تا در کمترین زمان مشکل را برای شما حل کنیم.

مشاورین ما با تجربه ای چند ده ساله در حوزه خدمات فنی و لوله بازکنی اکنون در یکی از حرفه ای ترین شرکت های لوله بازکنی تهران در حال فعالیت هستند. این مشاورین در تمام شبانه روز آمادگی دارند به شما مشاوره رایگان ارائه دهند. پس اگر مشکلی در لوله های فاضلاب خود دارید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره  رایگان ما استفاده کنید. در کنار مشاوره رایگان ما خدمات گسترده و متنوعی داریم. لوله بازکنی گیشا تنها یکی از محلات لوله بازکنی تحت پوشش ما می باشد که به صورت شبانه روزی و ارزان امکان دریافت خدمت لوله بازکنی در آن وجود دارد.

محلات تحت پوشش لوله بازکنی گیشا

ساکنین گیشا تهران در صورتی که هر گونه مشکل تاسیساتی در ساختمان دارید حتما آن را جدی بگیرید و در اسرع وقت آن را با ما درمیان گذارید. مشاورین ما ضمن ارائه مشاوره به شما، در صورت تمایل اکیپ رفع مشکل را به منطقه شما اعزام می کنند تا مشکل شما در کمترین زمان حل شود. خدمات ما در همه محلات و خیابان های گیشا قابل استفاده است. ساکنین محله گیشا، و حومه آن از جمله بزرگراه شیخ فضل الله، بزرگراه چمراه، بزرگ راه حکیم، بزرگراه جلال آل احمد، سرای محله، پارک گفتگو، خیابان یاس و کوچه های اطراف، خیابان فرحزادی، خیابان گیشا، خیابان چهلم، خیابان کارگری، خیابان جوادی و کوچه پاسارگاد، حومه آموزش و پرورش منطقه دو، پارک ورزش، خیابان فاضل و دیگر خیابان و کوچه های حومه گیشا می توانند از خدمات ارزان و فوری لوله بازکنی ما در این منطقه استفاده کنند.

ما تنها در گیشا خدمت لوله بازکنی نداریم. علاوه بر گیشا، محله های آزادی، عباس آباد، سعادت آباد، پاسداران، زعفرانیه، شهران، شهرک غرب، جاده مخصوص، تجریش، ونک، قلهک، حسین آباد، پونک، تهرانپارس، صادقیه، لویزان، نیاوران، هفت تیر، انقلاب، ولیعصر، سیدخندان، رسالت و دیگر مناطق تهران تحت پوشش خدمات لوله بازکنی ما هستند.

کیفیت لوله بازکنی خانه پاک در گیشا

در مورد لوله بازکنی خانه پاک باید گفت که این عملیات توسط بهترین تکنیسین های باتجربه و حرفه ای تهران انجام می شود. این تکنسین های حرفه ای سالیانی طولانی تجربه در این عرصه را دارند و با این تجربه می دانند که هر نوع گرفتگی را با چه روشی باید رفع کرد. این سرویس کاران کار خود را در کمترین زمان انجام می دهند. خدمات شبانه روزی جزء اصلی ترین تجربه های این سرویس کاران می باشد. علاوه بر این استفاده از انواع تجهیزات و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی هم در کارنامه کاری این افراد می باشد. از این روی ما آنها را برای ارائه خدمات فنی به شما انتخاب کرده ایم.

ما کارگران و تکنسین های عملیاتی خود را از نظر اخلاقی تایید می کنیم. نیروهای ما همگی از نظر اخلاقی تایید شده هستند و با حضور آنها در منازل مشکلی متوجه اهالی خانه نمی شود. ما از دستگاه های پیشرفته و نوین جهت لوله بازکنی استفاده می کنیم. دستگاه فنر لوله بازکنی با انواع سرفنرهای مخصوص که به وسیله آن هر نوع گرفتگی ایجاد شده در لوله های فاضلابی رفع می شود. گرفتگی سیفون توالت فرنگی، گرفتگی چاه توالت، گرفتگی کفشور پارکینگ، گرفتگی لوله فاضلاب آپارتمان، گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی کفشور حمام و سرویس بهداشتی همگی با استفاده از دستگاه لوله بازکنی به راحتی رفع می شوند.

نتیجه استفاده از تکنسین های حرفه ای و باتجربه ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان و تضمینی در تهران می باشد. این در حالی است که برخی شرکتها به بهانه بکارگیری دستگاه مجهز مبالغ بالایی را از مشتریان دریافت می کنند. اما ما برای کار خود تعرفه تعیین کرده ایم. تعرفه لوله بازکنی در همه شرکتهای معتبر و زیر نظر اتحادیه یکسان است. اگر از شرکتهای مجاز درخواست لوله بازکنی کنید، مطمئن خواهید بود که قیمت آنها یکسان است و هزینه اضافی از شما دریافت نمی شود.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب

در اینجا لازم است کمی در خصوص گرفتگی لوله های فاضلاب به شما توضیح داده شود. احتمالا برای شما هم زیاد اتفاق افتاده که لوله فاضلابتان دچار گرفتگی شده است. این گرفتگی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما همه دلایل از یک نوع شبیه به هم هستند. آن هم انسداد لوله به وسیله ورود مواد زائد به داخل لوله می باشد. لوله ظرفشویی را تصور کنید که هنگام شستشوی ظروف در آن باقی مانده غذا، تفاله چای، پوست میوه، نان خشک و ... باقی می ماند. این مواد به کمک آب وارد لوله سینک شده و در سیفون ظرفشویی به دام می افتند. 

اگر این مواد در سیفون باقی بمانند و یا این که به دفعات این اتفاق رخ دهد، در نهایت رسوبی از آلودگی ها در سیفون ایجاد می شود و این مواد اضافی به رسوب های ایجاد شده روی دیواره لوله ها می چسبد. هر بار این لایه ضخیم تر می شود تا این که در نهایت کل لوله را با گرفتگی مواجه کرده و لوله به کلی مسدود می شود. در این حالت مشاهده می شود که آب داخل سینک ظرفشویی باقی مانده و پایین نمی رود. در اصطلاح گفته می شود که سینک ظرفشویی آب را مکش نمی کند. 

متوجه شدید که علت اصلی گرفتگی لوله ها ورود آشغال و مواد زائد به داخل لوله و سیفون می باشد. پس بهترین راه برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب چه لوله فاضلاب ظرفشویی و چه دیگر لوله و سیفون های فاضلابی جلوگیری از ورود مواد زائد به داخل آنها می باشد. با استفاده از یک توری در سینک ظرفشویی می توان از گرفتگی سینک و نیاز به لوله بازکنی جلوگیری کرد. در دیگر لوله های فاضلاب و کفشورها هم از این توری ها باید استفاده کرد. 

خدمات فنی و لوله بازکنی در گیشا

همانطور که می دانید شرکت های خدمات فنی تنها عملیات لوله بازکنی انجام نمی دهند. ما به عنوان یکی ازا این شرکت ها هزاران خدمات فنی و فاضلابی داریم که در تمام تهران آنها را ارائه می کنیم. خدمات تاسیساتی و فنی ما عبارتند از:

  • نصب توالت فرنگی و توالت ایرانی به همراه تعمیرات سیفون و تاسیسات آن
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان و تعمیر و رفع نشتی آن
  • تعویض کاسه توالت و تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
  • رفع انواع گرفتگی های لوله های فاضلابی و سیفون های توالتی
  • رفع گرفتگی سیفون ها و روشویی ها
  • باز کردن سینک ظرفشویی و رفع گرفتگی آن
  • استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی های سخت
  • باز کردن کفشور حمام و و سرویس بهداشتی
  • حفر چاه فاضلاب و نوسازی چاه های قدیمی و ریزشی
  • تعمیرات موتورخانه و تاسیسات ساختمان
  • رفع نم و خرابی از ساختمان
  • تشخیص ترکیدگی لوله و نشتی لوله های فاضلاب با دستگاه مخصوص
  • رفع بوی نامطبوع از ساختمان
  • تعمیرات چاه فاضلاب
  • باز و بست درب چاه با کمترنی خرابی
  • اتصال فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری
  • نصب ایزوگام و قیرگونی
  • حفر چاه سپتیک
  • نصب سپتیک تانک و لایروبی آن
  • تخلیه چاه با تانکر مکنده
  • پاکسازی منهول

و صدها خدمت دیگر که همگی توسط متخصصین خانه پاک انجام می شود.

شرکت خدمات فنی ایرانیان با هدف رفع هر نوع گرفتگی از تهران با تمام تجربه کاری خود به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت شده و تلاش می کند همه شهروندان تهرانی را از خدمات ارزنده و ارزان خود بهره مند نماید. ما در این راه از دستمزدهای بالا چشم پوشیده ایم و تنها به فکر حل مشکل شما همشهریان عزیز هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۱۰ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰