آیا لوله بازکنی تنها با ۳۰ هزار تومان حقیقت دارد؟
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

آیا لوله بازکنی تنها با ۳۰ هزار تومان حقیقت دارد؟

اگر گرفتگی لوله فاضلاب برای شما اتفاق افتاده باشد و به دنبال یک لوله بازکن حرفه ای و البته ارزان گشته باشید عنوان «لوله باکنی تنها با ۳۰ هزار تومان» را مشاهده کرده اید و احتمالا برای شما هم سوال به وجود آمده که آیا چنین چیزی وجود دارد یا این که تنها یک شعار تبلیغاتی است و اینکه چطور گرفتگی لوله را با این قیمت ارزان رفع می کنند؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

اگر گرفتگی لوله فاضلاب برای شما اتفاق افتاده باشد و به دنبال یک لوله بازکن حرفه ای و البته ارزان گشته باشید عنوان «لوله باکنی تنها با ۳۰ هزار تومان» را مشاهده کرده اید و احتمالا برای شما هم سوال به وجود آمده که آیا چنین چیزی وجود دارد یا این که تنها یک شعار تبلیغاتی است و اینکه چطور گرفتگی لوله را با این قیمت ارزان رفع می کنند؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم و بررسی کنیم که آیا چنین قیمتی برای لوله بازکنی منطقی است یا خیر و اینکه اصلا شرکتی وجود دارد که با این قیمت ارزان لوله بازکنی انجام دهد.

گرفتگی لوله فاضلاب در تهران

گرفتگی لوله فاضلاب یکی از مشکلات اساسی ساختمان ها و لوله های فاضلاب می باشد بطوری که کمتر کسی وجود دارد که با این مشکل درگیر نشده باشد و حداقل یک بار گرفتار گرفتگی لوله نشده باشد. با پیشرفت تکنولوژی نیز هنوز هیچ روشی برای حل این مشکل وجود ندارد و تنها راه قابل انجام و مناسب لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله می باشد که توسط برخی شرکتهای خدمات فنی انجام می شود.

با توجه به ازدیاد گرفتگی لوله های فاضلاب رونق فراوانی در بخش خدمات فنی فاضلاب ایجاد شده و تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی تاسیس شده که در بخش های مختلف شهرها فعالیت می کنند که در تهران نیز تعداد زیادی از آنها وجود دارد و در مناطق آن مشغول به فعالیت می باشند. این شرکتها برای جلب مشتری از شعارهای جذاب و بعضا فریبنده استفاده می کنند که تا حدودی برخی از افراد را به سمت این شرکتها جذب می کند. در میان انبوه شعارهای جذاب این شرکتهای می توان به «لوله بازکنی فوری»، «لوله بازکنی شبانه روزی»، «لوله بازکنی ارزان» و «لوله بازکنی تنها با ۳۰ هزار تومان» اشاره کرد که هر یک بنابر نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

شعارهای فریبنده در صنف لوله بازکنی

هر یک از این شعارها مفاهیم خاصی را توسط شرکت لوله بازکنی به مشتری القا می کند تا در نهایت منجر به افزایش مشتری آن شرکت شود. به عنوان مثال «لوله بازکنی شبانه روزی» که برخی از شرکتها به طور جدی از این شعار استفاده می کنند و منظورشان این است که حتی در نیمه شب نیز امکان رفع گرفتگی لوله برای آنها وجود دارد و در صورت بروز مشکل گرفتگی لوله و تماس با شرکت در نصفه شب به مشکل شما رسیدگی می کنند. مشخص نیست که این شرکتها تا چه اندازه شعارهای خود را جامه عمل می پوشانند اما به نظر نمی آید شرکتی وجود داشته باشد که در نیمه شب به این تماس ها پاسخ داده و در جهت حل آن به محل اعزام شود.

شعار لوله بازکنی ارزان

شعار دیگر «لوله بازکنی ارزان» است که بسیاری از شرکتها ادعای چنین خدمتی را دارند در حالی که دستمزد های دریافت شده از قربانیان چیز دیگری را بیان می کند. در حالی که تعرفه لوله بازکنی ساده حدود صد هزار تومان است برخی از لوله بازکنها برای چنین اقدامی چند صد هزار تومان دریافت کرده که بیشترین آن یک میلیون تومان بوده است که بسته به منطقه متفاوت است. یعنی اگر فرد ساکن شمال تهران باشد قیمت لوله بازکنی برای او بیشتر خواهد بود. تعداد معدودی از شرکتها که آن هم شرکتهای مجاز هستند قیمت ها را بر اساس تعرفه دریافت می کنند.

شعار لوله بازکنی ۳۰ هزار تومانی 

اما در مورد شعار «لوله بازکنی تنها با ۳۰ هزار تومان» که موضوع اصلی است وضعیت کاملا مشخص است. وقتی کسانی که شعار لوله بازکنی ارزان را سر می دادند برای یک لوله بازکنی ساده چند صد هزار تومان دریافت کرده اند آیا ممکن است لوله بازکنی را تنها با ۳۰ هزار تومان انجام دهند؟! حتی اگر به قیمتهای سالهای گذشته نیز حساب کنیم چنین نخواهد بود زیرا قیمت لوله بازکنی ساده طبق تعرفه حدود ۷۰ هزار تومان بوده که باز هم نسبت به ۳۰ هزار تومان بسیار تفاوت دارد. 

در حال حاضر اگر بخواهید از یک سر تهران تاکسی بگیرید و به منطقه دیگری از آن بروید هزینه همین حدودها در می آید در حالی که لوله بازکن باید علاوه بر ایاب و ذهاب با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی یا دیگر روشهای رفع گرفتگی لوله زمانی را صرف رفع گرفتگی نماید. اگر سرویس کاران لوله بازکنی بخواهند این شعار را تحقق ببخشند باید تنها هزینه ایاب ذهاب از مشتری ها دریافت کنند زیرا از ۳۰ هزار تومان چیز دیگری باقی نمی ماند. 

دستمزدهای بالا در لوله بازکنی تهران

جالب این است که صنف لوله بازکنی در کنار شعارهای «لوله بازکنی ارزان» و «لوله بازکنی ۳۰ هزار تومان» در عمل ثابت کرده که برای لوله بازکنی های نه چندان پیچیده و سخت مبالغ بالای صد هزار تومان دریافت کرده اند که این دو به هیچ وجه با هم سازگاری ندارند و باعث ایجاد تناقض می باشد. حتی اگر شرکتی وجود داشته باشد که بخواهد برای افزایش شهرت و دریافت مشتری بیشتر چنین هزینه ارزانی را دریافت کند باید دستمزد سرویس کاران را از جیب خود بدهد و در این صورت قبل از این که بخواهد رشد کند ورشکسته خواهد شد.

پس مشخص شد که این چنین شعارهایی که به هیچ وجه با عقل جور در نمی آید تنها فریبی برای جلب مشتری می باشد و در صورت تماس مشتری و اقدام به لوله بازکنی به بهانه های مختلف دستمزد لوله بازکنی افزایش خواهد یافت و در نهایت یه همان قیمت رایج می رسد. باید توجه داشت که فریب این شعارهای اغواگرانه را نخورید و تنها با شرکتهای مجاز و معتبر برای لوله بازکنی تماس بگیرید.

شرکتهای معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه

شرکتهای مجاز و معتبر که تحت نظر اتحادیه می باشند هزینه لوله بازکنی را طبق تعرفه اتحادیه دریافت می کنند. این شرکتها از سرویس کاران با تجربه و قابل اعتماد استفاده می کنند که هم کارشان مناسب است و هم از نظر اخلاقی تایید شده می باشند و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نخواهند گذاشت. در صورتی که لوله شما دچار گرفتگی شده به هیچ وجه گول این شعارها را نخورید و تنها با شرکتهای معتبر تماس بگیرد. لازم به ذکر است که در صورت تماس، قبل از درخواست لوله بازکنی از تعرفه و قیمتهای شرکت مورد نظر اطلاع یابید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۶ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰