نکات مهم در تاسیسات فنی ساختمان
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶

نکات مهم در تاسیسات فنی ساختمان

خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی در هر ساختمانی وجود دارد و یکی از نیازهای اصلی ساختمانها می باشد بطوری که شرکتهای فنی بی شماری برای رفع این نیاز بوجود آمده اند و در تهران نیز تعداد زیادی از آنها وجود دارد. یک مورد شرکت خدمات فنی ایرانیان است که در زمینه تاسیسات ساختمانی و امور فاضلاب متخصص می باشد.

خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی در هر ساختمانی وجود دارد و یکی از نیازهای اصلی ساختمانها می باشد بطوری که شرکتهای فنی بی شماری برای رفع این نیاز بوجود آمده اند و در تهران نیز تعداد زیادی از آنها وجود دارد. یک مورد شرکت خدمات فنی ایرانیان است که در زمینه تاسیسات ساختمانی و امور فاضلاب متخصص می باشد.

اهمیت تاسیسات ساختمانی

تاسیسات ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سلامت ساختمان به آن مربوط می شود و سلامت ساختمان سلامت ساکنین آن را تضمین می کند. یعنی اگر امور فنی به درستی انجام نشود علاوه بر این که ساختمان را از بین می برد می تواند جان ساکنین را نیز تهدید کند. زیرا بخش های مختلف ساختمان ممکن است در اثر بی توجهی در انجام تاسیسات دچار خرابی شود. به عنوان مثال اگر مشکلی در لوله کشی آب بوجود آید که ناشی از بی دقتی لوله کش باشد باعث می شود نشت آب قسمت های مختلفی از ساختمان را نم دار کند که در نهایت ریزش خواهد کرد.

یا اگر کارگر تخلیه چاه دقت کافی در تخلیه چاه نداشته باشد باعث می شود چاه دوباره پر شود و رطوبت زیاد چاه دیواره های آن را سست کرده و دچار ریزش شود. همین امر قطر چاه را افزایش خواهد داد و حفره ای بزرگ در زیر ساختمان بوجود می آید که در صورت ریزش آن کل ساختمان از بین خواهد رفت. اهمیت امور فنی و خدماتی در اینجاست که مشخص می شود. لازم است هنگام تماس با شرکتهای خدمات فنی مخصوصا خدمات چاه و فاضلاب از تخصص و تجربه شرکت مورد نظر اطمینان حاصل کنید تا گرفتار بی دقتی سرویس کاران و مشکلات بعد از آن نشوید.

خدمات فنی ساختمان

شرکت خدمات فنی ایرانیان به اختصار لوله بازکنی خانه پاک در زمینه خدمات فنی ساختمان فعالیت دارد و این کار را با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در امور فنی انجام می دهد. ما برای مشتری ها اهمیت قائل هستیم لذا برای انجام امور فنی آنها از سرویس کاران با تجربه استفاده می کنیم تا کار را به نحو احسن به انجام برسانیم و لبخند رضایت بر لبان مشتری ببینیم.

خدمات فنی و تاسیساتی زیرشاخه های بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از لوله کشی، لوله بازکنی، تعمیرات ساختمان، تعمیرات موتورخانه شوفاژ و رادیاتور، نصب و راه اندازی انواع پکیج و آب گرمکن زمینی و دیواری و نصب اتصالات آنها، سرویس موتورخانه ساختمان و لوله کشی های آن و ... که هر یک نیز زیرمجموعه های بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

شرکت ایرانیان یکی از شرکتهای معروف در زمینه خدمات فنی و تاسیساتی ساختمان در تهران می باشد که از جمله بهترین شرکت های تاسیساتی به شمار می رود و این افتخار را دارد که در تمام طول سال بصورت شبانه روزی به شما همشهریان تهرانی خدمت رسانی کند و هزینه خدمات خود را طبق تعرفه اتحادیه دریافت کند. ما از تکنسین های ماهر و باتجربه برای انجام امور استفاده می کنیم و کار را با تضمین به مشتری ها تحویل می دهیم. سرویس کاران ما از نظر اخلاقی و فنی تایید شده هستند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

خدمات فنی و تاسیساتی خانه پاک

اگر بخواهیم تمام خدمات خانه پاک را به شما معرفی کنیم لازم است ساعت ها وقت صرف شود تا این خدمات گردآوری شده و در چندین صفحه نوشته شود اما ما در اینجا خلاصه توانایی ها و خدمات این شرکت را به شما معرفی می کنیم تا با کلیت فعالیت های ما آشنا باشید. خدمات کلی خانه پاک نظیر نصب لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان و همچنین نصب لوله کشی های توالت، حمام، کفشوی ها، ظرفشویی و هر نوع لوله فاضلاب، نصب لوله کشی موتورخانه و شوفاژها و تعمیر و تعویض آنها در صورت لزوم، راه اندازی پکیج، شوفاژ و موتورخانه ساختمان و تعمیر آنها، نصب انواع توالت های فرنگی و ایرانی و نصب اتصالات و لوله کشی آنها و تبدیل توالت ها به یکدیگر و همچنین تعمیرات توالت فرنگی از جمله خدمات کلی ماست.

تاسیسات ساختمان توسط شرکت ایرانیان

ما این خدمات را در تمام طول سال به شما عزیزان ارائه می دهیم و هزینه ها را نیز طبق تعرفه محاسبه می کنیم. دیگر خدمات عبارتند از: حفر انواع چاه، تخلیه چاه، لایروبی و ترمیم چاه های کهنه و قدیمی و همچنین مستحکم سازی چاه فاضلاب، نوسازی انواع چاه های خانگی و تراش چاه کنه، نصب سپتیک و راه اندازی آن، نصب فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری، تخلیه چاه با دستگاه های مکنده مخصوص، پیدا کردن محل چاه فاضلاب با روشی تخصصی، رفع نم و رطوبت از ساختمان و دیوارها و همچنین پیدا کردن محل نشت با دستگاه مخصوص نشت یاب، رفع بوی بد و متعفن فاضلاب از آشپزخانه و ساختمان، رفع گرفتگی انواع لوله ها، لوله بازکنی با ژنراتور و دستگاه مخصوص، پاکسازی منهول های فاضلاب و چربی گیرها، از بین بردن حشرات موذی فاضلاب نظیر سوسک و موش فاضلاب از جمله دیگر خدمات ما می باشد.

پس تعلل نکنید و گر مشکلی در ساختمان خود دارید برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. 

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۳.۵ از ۵ از مجموع ۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰