چه شرکتهای لوله بازکنی طبق تعرفه اتحادیه هزینه می گیرند؟
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

چه شرکتهای لوله بازکنی طبق تعرفه اتحادیه هزینه می گیرند؟

شرکتهای لوله بازکنی تعداد زیادی دارند که بسیاری از آنها در پایتخت تجمع کرده اند و در مناطق مختلف تهران مشغول به فعالیت هستند. تعداد زیاد این شرکتها باعث شده رقابتی جدی بر سر دریافت کار بین آنها بوجود بطوری که برخی هزینه های خود را طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می کنند.

شرکتهای معتبر لوله بازکنی

تعداد زیاد شرکت های لوله بازکنی در تهران حاکی از نیاز مبرم به لوله بازکنی در تهران می باشد و وجود چند شرکت در یک منطقه از تهران شاهدی بر این گواه است که نیاز به لوله بازکنی در تهران و مناطق آن زیاد است. اما نکته مهم این است که تعداد زیاد شرکتها تا چه اندازه در حل این مشکل مفید واقع شده است. نکته دیگر این که کدام یک از این شرکتها هزینه های منصفانه ای دریافت می کنند و مبنای کار آنها تعرفه اتحادیه می باشد.

اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه

به خاطر وجود تعداد زیاد شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران اتحادیه ای به نام اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه راه اندازی کرده که صنف لوله بازکن ها در آن عضو می باشند و امور خود را طبق مصوبات اتحادیه انجام می دهند. عمولا شرکتهای لوله بازکنی از قوانین اتحادیه پیروی می کنند و البته هستند برخی که خودسرانه در بازار لوله بازکنی فعالیت می کنند.

تعرفه لوله بازکنی در تهران

می توان گفت تنها شرکتهای مجاز و معتبر لوله بازکنی هستند که مبنای کار خود را اتحادیه قرار می دهند و دستمزد خود را نیز طبق تعرفه اتحادیه دریافت می کنند. دیگر شرکتها که غیرمجاز هستند تعرفه خاص خود را دارند و بر اساس آن هزینه دریافت می کنند. دیگر کلاهبرداران لوله بازکن جای خود دارند که با روشهای کلاهبرداری مردم را سرکیسه می کنند و هزینه های چند برابری از آنها دریافت می کنند.

لذا باید توجه داشت که هنگام تماس با شرکتهای لوله بازکنی از معتبر و مجاز بودن آنها اطمینان حاصل کنید و حتما قبل از حضور در منزل از تعرفه و دستمزد آنها آگاه شوید تا در دام کلاهبرداران لوله بازکن نیفتید. 

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴ از ۵ از مجموع ۳ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰