لوله بازکنی تضمینی در منطقه سعادت آباد تهران
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷

لوله بازکنی تضمینی در منطقه سعادت آباد تهران

لوله بازکنی با تضمین خدمتی است که تعداد معدودی از شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه آن را ارائه می دهند و بسیاری از آنها نیز بابت این کار هزینه اضافی نیز دریافت می کنند اما شرکتهای مجاز این خدمات را جزء کار خود می دانند و ارائه آن به مشتری را برای خود افتخاری به حاسب می آورند. همچون شرکت خانه پاک که خدمات لوله بازکنی را به ساکنین سعادت آباد تهران با تضمین ارائه می دهد و هزینه را طبق تعرفه حساب می کند.

لوله بازکنی با تضمین خدمتی است که تعداد معدودی از شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه آن را ارائه می دهند و بسیاری از آنها نیز بابت این کار هزینه اضافی نیز دریافت می کنند اما شرکتهای مجاز این خدمات را جزء کار خود می دانند و ارائه آن به مشتری را برای خود افتخاری به حاسب می آورند. همچون شرکت خانه پاک که خدمات لوله بازکنی را به ساکنین سعادت آباد تهران با تضمین ارائه می دهد و هزینه را طبق تعرفه حساب می کند.

اهمیت لوله بازکنی و شرکتهای خدمات فنی

لوله بازکنی یکی از خدماتی است که شرکتهای خدمات فنی آن را ارائه می دهند و این خدمت نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی با آن سروکار دارند. به این صورت که روزانه تعداد زیادی لوله فاضلاب می گیرد و این افراد برای حل مشکل و رفع گرفتگی لوله با شرکتهای خدمات فاضلاب تماس می گیرند. بنابراین لوله بازکنی و شرکت های ارائه دهنده آن هر دو تماس تنگاتنگی با مردم دارند و همین به معنی اهمیت بالای صنف لوله بازکنی است.

به عنوان مثال اگر یک روز شرکتهای خدمات فنی موسوم به شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران وجود نداشته باشند چه بلایی سر شهر می آید. گند و کثافت از سر و روی شهر بالا خواهد رفت و چاه های فاضلاب سرریز شده و لوله های فاضلاب مسدود می شوند. فاضلاب کل شهر را خواهد گرفت. سعادت آباد تهران نیز از این مشکل مبری نیست. در حالی که با وجود این شرکت ها و کارگران مظلوم تخلیه چاه و سرویس کاران لوله بازکنی چنین اتفاقی رخ نمی دهد و اما کسی قدر آنها را نیز نمی داند.

انواع شرکتهای لوله بازکنی در شهرها

خب همانطور که می دانید تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرهای مختلف وجود دارد که تهران نیز یکی از آنهاست و صدها شرکت لوله بازکنی را در خود جای داده است. در میان انبوه شرکتهای خدمات فنی برخی مجاز بوده و طبق قوانین و تعرفه های اتحادیه (اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه) فعالیت می کنند. این شرکتها تمام فعالیت های خود را زیر نظر اتحادیه انجام می دهند و با اتحادیه صنف خود دائما در ارتباط هستند. تعدادی از این شرکتهای در منطقه سعادت آباد و دیگر مناطق تهران فعالیت می کنند و به مشتری های لوله بازکنی خدمت رسانی می نمایند.

برخی دیگر از لوله بازکن ها غیرمجاز هستند که از این قوانین پیروی نکرده و زیر نظر اتحادیه نیستند. یعنی ساز خود را می زنند و برای انجام خدمات مختلف کاری به اتحادیه ندارند و بصورت خودمختار عمل می کنند. غیر از این دو نوع شرکت افرادی نیز هستند که با اسم شرکت لوله بازکنی به منازل می روند و کلاهبرداری انجام می دهند.

این افراد که شیادانی در لباس لوله بازکن هستند جیب مردم را خالی می کنند و ننگی بر روی صنف لوله بازکنی باقی می گذارند در حالی که این افراد اصلا لوله بازکن نیستند و تنها سودجویانی هستند که به دنبال سود خود می باشند. متاسفانه این نوع لوله بازکن ها در کل تهران به خصوص سعادت آباد نیز وجود دارند و بسیاری از افراد به خاطر ناآگاهی گرفتار آنها شده و هزینه زیادی را از دست داده اند.

دستمزد شرکتهای لوله بازکنی

هر یک از این لوله بازکن ها برای خود دستمزدی دریافت می کنند. شرکتهای مجاز و تابع اتحادیه هزینه های دریافتی را طبق تعرفه اتحادیه محاسبه و دریافت می کنند و حتی یک ریال نیز از مشتری بیشتر دریافت نمی کنند. این گروه عموما خدمت لوله بازکنی ارزان را به مشتری ها ارائه می دهند که مشتری های سعادت آباد نیز جزئی از آنها می باشند. این گروه از لوله بازکن ها بهترین هستند و کارهای خود را طبق اصول و استانداردهای لوله بازکنی انجام می دهند و خدمات خود را نیز با تضمین به مشتری ها می دهند.

شرکتهای غیر مجاز اما به تعرفه اتحادیه کاری ندارند و هزینه های خاص خود را دریافت می کنند که طبعا از تعرفه اتحادیه بالاتر می باشد. این شرکتهای غیرمجاز از تعرفه خاص خود استفاده می کنند که در آن هزینه های تمام شده لوله بازکنی از تعرفه اتحادیه بیشتر است. همچنین رعایت نکات فنی و استانداردهای لوله بازکنی در میان این شرکتها جایی ندارد زیرا تحت نظر اتحادیه نیستند.

اما گروه سوم یعنی کلاهبرداران لوله بازکن که به دنبال سودجویی و خالی کردن جیب مردم هستند تعرفه اختصاصی خود را دارند و برای هر لوله بازکنی چند صد هزار تومان از مشتری ها طلب کرده و دریافت می کنند. این افراد معمولا دستمزدهایی چند برابر تعرفه از مشتری های ناآگاه می گیرند و بعضا خسارت هایی نیز به لوله های آنها وارد می کنند.

در منطقه و محله سعادت آباد و بسیاری از مناطق تهران انواع لوله بازکنها با قیمتهای مختلف وجود دارند که با کمی دقت و توجه می توانید بهترین آنها با کمترین قیمت را پیدا کنید. شرکتهای مجاز لوله بازکنی با دستمزدهای پایین و طبق تعرفه در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که در صورت درخواست شما سریعا جهت حل مشکل شما حاضر خواهند شد.

دریافت دستمزد طبق تعرفه اتحادیه

ما به عنوان یکی از شرکتهای مجاز و تحت نظر اتحادیه افتخار خدمت رسانی به ساکنین تهران و حومه را داریم. دریافت دستمزد سرویس کاران ما طبق تعرفه می باشد و ما هزینه اضافی را برای کار خود دریافت نمی کنیم حال آنکه بسیاری از شرکتها مبالغ مختلفی را با عناوین انعام، دستمزد، گرانی جنس،  استهلاک دستگاه و ... از مشتری ها دریافت می کنند که باعث می شود جمع پرداختی مشتری بالا برود و در نتیجه عدم رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

با آگاهی از این وضعیت ما اقدام به راه اندازی خدمات لوله بازکنی ارزان در تهران کرده ایم و افتخار داریم اولین شرکتی هستیم که این نوع خدمات را به مشتری های خود در تهران و حومه و مخصوصا منطقه سعادت آباد تهران ارائه می دهیم. ساکنین عزیز محله سعادت آباد می توانند با آسایش خاطر اقدام به رفع گرفتگی لوله خود توسط سرویس کاران متعهد و قابل اعتماد ما نمایند.

لوله بازکنی ارزان در تهران

هزینه های دریافتی ما بسیار شفاف و روشن است و مشتری می تواند از جزئیات آن مطلع شود و حتی این امکان وجود دارد که قبل از انجام لوله بازکنی خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و هزینه های اضافی را حذف کند. تمام تلاش ما جلب رضایت مشتری ها و دریافت قیمت مناسب برای لوله بازکنی می باشد و برای انجام این مهم خدمات مختلفی را به مشتری های عزیز تهرانی ارائه می دهیم. ما با افتخار خدمات لوله بازکنی سعادت آباد تهران را به اجرا در می آوریم.

لوله بازکنی تضمینی در تهران

اما در خصوص لوله بازکنی تضمینی که شرکتهای معدودی آن را ارائه می دهند لازم به ذکر است که این خدمت تنها توسط شرکتهای مجاز و البته متخصص در زمینه خدمات فنی به اجرا در می آید و هدف آن تنها رضایت مشتری های می باشد. علت اصلی تضمینی بودن لوله بازکنی ما این است که بسیاری از سرویس کاران و لوله بازکن ها که به صورت فردی و یا توسط شرکتهای خدمات فنی به منازل جهت رفع گرفتگی لوله اعزام می شدند.

پس از حضور در محل و بعد از کمی ور رفتن به لوله و تلاش برای رفع گرفتگی به ظاهر گرفتگی لوله باز می شود و در نتیجه تکنسین مربوطه ضمن دریافت دستمزد محل را ترک می کرد اما پس از مدتی لوله مجددا دچار گرفتگی می شد و نارضایتی مشتری را به همراه می آورد. بماند که برخی از کلاهبرداران با عناوین جذاب مانند لوله بازکنی ارزان و لوله بازکنی فوری بسیاری از مردم را فریب داده و آنها را سرکیسه کرده اند. به هر حال این موضوع باعث نارضایتی شدید مردم از لوله بازکن ها و از بین رفتن وجه صنف لوله بازکنی و تخلیه چاه در انظار عمومی شد.

ارائه خدمات لوله بازکنی تضمینی در سعادت آباد

با مشاهده این وضعیت ما بر آن شدیم که خدمت لوله بازکنی تضمینی مخصوصا در محله سعادت آباد را راه اندازی کنیم تا خیال مشتری ها را از بابت گرفتگی مجدد لوله رفع نماییم. خدمت لوله بازکنی تضمینی همچون لوله بازکنی عادی می باشد که عموم شرکتهای خدمات فنی آن را ارائه می دهند با این تفاوت که پس از اجرای کار و رفع گرفتگی، لوله فاضلاب باز شده با تضمین به مشتری تحویل داده می شود و شرکت لوله بازکنی به مشتری ضمانت می دهد که تا مدتی معین این لوله دیگر دچار گرفتگی نمی شود و اگر هم شود این شرکت به عنوان پشتیبانی رایگان آن را رفع می کند.

این خدمت خصوصا برای کسانی است که اعتماد خود به شرکتهای لوله بازکنی را از دست داده اند و هیچ تمایلی برای تماس با آنها ندارند. با ارائه این خدمات افراد متوجه می شوند که کدام شرکت مناسب و کاری است و کدام شرکت به دنبال سودجویی و کاسبی می باشد و از میان آنها بهترین شرکت را انتخاب می کنند.

شعارهای جذاب و فریبنده لوله بازکنی 

اما لازم است توجه کافی به شعارهای لوله بازکنی را داشته باشید و گول آنها را نخورید زیرا بسیاری از شرکتهای غیرمجاز و کلاهبرداران با استفاده از شعارهای جذاب و فریبنده در تبلیغات خود مردم دچار گرفتگی لوله را فریب می دهند. شعارهایی نظیر لوله بازکنی تضمینی، لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی تخصصی، لوله بازکنی حرفه ای و ... که باعث فریب افراد می شود. دقت کنید که هر لوله بازکنی توانایی ارائه این خدمات را ندارد و باید به اندازه کافی توانایی و تجربه در این شغل داشته باشد تا بتواند این کارها را انجام دهد.

برای آگاهی از وضعیت شرکتها و پیدا کردن شرکت لوله بازکنی مناسب می توانید با آن تماس بگیرید و از وضعیت کار و دستمزد آنها آگاه شوید تا گرفتار شعارهای فریبنده آنها نشده و لوله بازکن مناسب و منصف برای خود پیدا کنید. شرکتهای مجاز و لوله بازکن های منصف در این شهر بسیارند که با دریافت دستمزد های پایین قصد رونق بخشیدن صنف لوله بازکنی و تخلیه چاه را دارند.

دستمزد پایین سرویس کاران لوله بازکنی

این افراد دستمزدهای پایینی برای کارهای خود دریافت می کنند تا مشتری ها نگرانی از بابت هزینه های بالای لوله بازکنی نداشته باشند و رضایت خود نسبت به صنف لوله بازکن ها را حفظ کنند. متاسفانه در کنار این افراد سخت کوش برخی سودجویان وجه لوله بازکنی در تهران را خراب کرده اند. اگر شما هم نیاز به لوله بازکنی دارید بهتر است از شرکتهای مجاز و متعهد درخواست کنید تا بدون مشکل گرفتگی لوله شما رفع شود.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۹ از ۵ از مجموع ۹ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰