بازکردن گرفتگی لوله با چاه بازکن یا لوله بازکن دستی
چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶

بازکردن گرفتگی لوله با چاه بازکن یا لوله بازکن دستی

شاید مشاهده کرده باشید که هنگام استفاده از حمام یا سرویس بهداشتی بطور ناگهانی فاضلاب از چاه بیرون می زند و دیگر پایین نمی رود. این وضعیت زمانی رخ می دهد که لوله فاضلاب دچار گرفتگی شده باشد و در این حالت بوی فاضلاب همه ساختمان را در بر می گیرد. این مشکل برای بسیاری از ساختمان ها رخ داده و راه حل اصلی آن استفاده از لوله بازکن است .

شاید مشاهده کرده باشید که هنگام استفاده از حمام یا سرویس بهداشتی بطور ناگهانی فاضلاب از چاه بیرون می زند و دیگر پایین نمی رود. این وضعیت زمانی رخ می دهد که لوله فاضلاب دچار گرفتگی شده باشد و در این حالت بوی فاضلاب همه ساختمان را در بر می گیرد. این مشکل برای بسیاری از ساختمان ها رخ داده و راه حل اصلی آن استفاده از لوله بازکن است.

گرفتگی لوله های فاضلاب

اگر برای شما این اتفاق رخ دهد چه کاری انجام می دهید؟ آیا خودتان توانایی رفع گرفتگی را دارید و یا با لوله بازکن های حرفه ای تماس می گیرید؟ اگر می خواهید خودتان گرفتگی لوله را باز کنید این مطلب را تا انتها بخوانید. ما قصد داریم روشی را به شما یاد دهیم تا خودتان با استفاده از چاه بازکن گرفتگی لوله را باز کنید. زمانی که فاضلاب از لوله پایین نمی رود و در داخل ظرفشویی جمع می شود اولین تصور گرفتگی لوله و نیاز به لوله بازکنی و تحمیل هزینه های گزاف آن است اما راه حل بهتر دست به کار شدن با چاه بازکن است. با استفاده از خانه لوله بازکن دستی خودتان لوله بازکن خودتان شوید و بدون صرف هزینه گرفتگی لوله را باز کنید.

استفاده از محلول لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی

معمولا گرفتگی لوله ها در منازل رخ می دهد پس بهتر است در خانه دو نوع لوله بازکن دستی و شیمیایی را داشته باشید. محلول لوله بازکن و چاه بازکن دو لوله بازکن خانگی و قابل استفاده برای همگان است که لازم است در خانه آنها را داشته باشید. برای باز کردن گرفتگی لوله کافیست محلول شیمیایی را در لوله فاضلاب بریزید و صبر کنید تا محلول اثر کند. مدتی زمان می برد تا محلول اثر خود را بگذارد اما تاثیر خوبی در رفع گرفتگی خواهد داشت. پس از چند دقیقه باید مقداری آب داخل لوله بریزید تا گرفتگی و آشغالهای لوله به داخل چاه بروند.

همچنین می توانید از پول لوله بازکن یا همان چنته نیز کمک بگیرید تا شاید در رفع گرفتگی موثر واقع شود. چنته نیز همچون محلول لوله بازکن عمل می کند به این صورت که مقداری پودر لوله بازکن را داخل لوله می ریزند و صبر می کنید تا اثر خود را بگذارد.

رفع گرفتگی لوله با چاه بازکن

اما اصل قضیه استفاده از تلمبه لوله بازکن است که به آن لوله بازکن دستی نیز گفته می شود. چاه بازکن نام دیگر آن است که لوله بازکنی سریع و آسان است و در هر خانه ای یکی از آن پیدا می شود. تنها کافیست دهانه آن را روی لوله قرار دهید و آن را فشار دهید تا فشار هوای داخل آن باعث رفع گرفتگی لوله شود.

تلمبه لوله بازکن وسیله ای ساده و در عین حال مفید است که در حقیقت نسخه کوچک دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا می باشد. زیرا با فشار هوای داخل خود گرفتگی را رفع می کند. اگر یکی از این لوله بازکن ها را در خانه داشته باشید دیگر لازم نیست نگران گرفتگی بی موقع لوله ها باشید زیرا با استفاده از آن اکثر گرفتگی های لوله ها رفع می شود.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۳ از ۵ از مجموع ۴ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰