رفع گرفتگی لوله با قوی ترین محلول لوله بازکن
سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

رفع گرفتگی لوله با قوی ترین محلول لوله بازکن

محلول های لوله بازکن مختلفی در بازار موجود دارد که در بین آنها برخی قوی و برخی ضعیف است و هر یک کارایی مختلفی دارند. احتمالا شما هم به دنبال قوی ترین محلول لوله بازکن هستید تا بوسیله آن گرفتگی لوله فاضلاب را باز کنید. بنابراین این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا در آن ضمن آشنایی با بهترین روش های رفع گرفتگی لوله، با بهترین و قوی ترین محلول های لوله بازکنی هم آشنا شوید.

محلول لوله بازکن یکی از راه های رفع گرفتگی لوله است که برای گرفتگی های غیرسخت به کار می رود. استفاده از محلول های شیمیایی لوله بازکنی گرچه بسیار آسان است و در بسیاری مواقع نتیجه رضایت بخشی را به ارمغان می آورد اما ممکن است مشکلاتی هم به دنبال داشته باشد. از جمله پوسیدگی لوله های فاضلاب که به جهت استفاده متوالی از محلول ها رخ می دهد. 

چه نوع گرفتگی هایی با محلول لوله بازکنی رفع می شود؟

این روزها گرفتگی لوله های فاضلاب زیاد شده و به همین دلیل روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی لوله ها بوجود آمده که یکی از آنها همین محلول های لوله بازکنی می باشد. محلول های لوله بازکنی موادی مایع هستند که دارای خاصیت اسیدی شیمیایی می باشند و در تماس با گرفتگی لوله ها باعث خوردگی و از بین رفتن آنی گرفتگی ها می شود.

همه محلول ها و پودر های لوله بازکنی خاصیت اسیدی و شیمیایی دارند. به همین زمانی که در تماس با لوله و گرفتگی های لوله قرار بگیرند آنها را از بین برده و گرفتگی را رفع می کنند. خاصیت اسیدی محلول های لوله بازکن هم گرفتگی را از بین می برد و هم لوله را. یعنی هم فایده دارد و هم ضرر. اگر به صورت محدود و کم از محلول ها استفاده شود قطعا فایده آن بیش از ضرر آن می باشد. اما استفاده زیاد از این محلول ها باعث می شود خسارت و ضرر آن بیش از سود آن شود. 

همانطور که گفت شد خاصیت اسیدی محلول ها و پودرهای لوله بازکنی است که باعث رفع گرفتگی می شود. پس مشخص است که نوع گرفتگی در استفاده از محلول اهمیت دارد. اگر گرفتگی لوله به وسیله سنگ، خاک، آهن دیگر اشیاء سخت باشد قطعا استفاده از محلول لوله بازکنی تاثیری نخواهد داشت و تنها لوله فاضلاب را از بین می برد.

اما در صورتی گه گرفتگی ناشی از ورود مواد زائد و سبک همچون مو، صابون، چربی، مواد غذایی، نان، تفاله چای و ... به داخل لوله باشد، استفاده از محلول لوله بازکنی می تواند در رفع گرفتگی لوله موثر باشد. بنابراین تنها در صورتی از محلول ها استفاده نمایید که گرفتگی های شما سبک باشند.

معرفی بهترین و قوی ترین محلول های لوله بازکن

اگر نگاهی به بازار محصولات شیمیایی و بهداشتی بی اندازید متوجه می شوید که تعداد زیادی محلول لوله بازکن در بازار وجود دارد که توسط شرکت های مختلف تولید می شود. در بین این محلول های لوله بازکن برخی قوی هستند و خاصیت شویندگی بالایی دارند. به همین دلیل با استفاده از آنها قطعا گرفتگی لوله باز می شود. در عین حال برخی نیز وجود دارند که قوت کمتری نسبت به نمونه های مشابه دارند و ممکن است در صورت استفاده از آنها نتیجه مورد نظر حاصل نشود.

به هر حال ما با بررسی بازار محصولات اسیدی و شیمیایی لوله بازکنی تعدادی از محصولات معروف و پرمصرف لوله بازکن را بررسی کرده و پس از جمع بندی آنها را در زیر به شما معرفی کرده ایم.

  • محلول صاف
  • محلول رخشا 
  • محلول گل شو
  • محلول درخشنده
  • محلول رافونه
  • محلول گل سنگ
  • محلول اکتیو
  • محلول ساغر
  • پودر و محلول تیرک
  • پودر چینه
  • پودر هوم فرش
  • پودر یگانه
  • پودر منشاد
  • پودر آمینول

به کمک محلول و پودرهای قوی لوله بازکن می توانید گرفتگی ها را به راحتی آب خوردن باز کنید و دیگر هزینه اضافی صرف سرویس کار لوله بازکنی نکنید. برای استفاده از محلول و پودرهای فوق لازم است روش استفاده از آنها را بدانید.

روش استفاده از پودر و محلول لوله بازکنی

استفاده از پودر و محلول های لوله بازکنی روشی خاص دارد. تنها در صورتی محلول شیمیایی تاثیر خود را می گذارد که طبق دستورالعمل آن اقدام شود. معمولا روی بسته محصولات روش استفاده از آنها ذکر شده است. اما با این حال روش مصرف اکثر آنها به این صورت است که مقداری از محلول را در داخل لوله دچار گرفتگی شده خالی می کنید. سپس چند دقیقه صبر می کنید تا محلول وارد لوله شده و به عمق گرفتگی نفوذ کند. طی این زمان محلول با خاصیت اسیدی خود گرفتگی ها را خورده و آن ها را از بین می برد. 

پس از گذشت زمان گرفتگی ها باز شده و انسداد لوله برطرف می شود. تنها باید آب را باز کنید تا باقی مانده مواد داخل لوله شسته شده و به داخل چاه فاضلاب بروند. روش استفاده از پودر لوله بازکن که برخی آن را چنته می گویند هم به همین صورت است. اگر داخل لوله آب وجود ندارد باید پودر را کمی آب مخلوط کنید و داخل لوله بریزید. اگر هم داخل لوله آب است دیگر لازم نیست آن را با آب مخلوط کنید و تنها مقداری پودر داخل لوله خالی کنید.

هنگام استفاده از محلول لوله بازکن توجه کنید که این محلول ها خاصیت اسیدی دارند. پس نباید آن را استنشاق کرده و یا در دسترس کودکان قرار دهید. همچنین نباید این محلول ها را با پوست در تماس قرار داد. به طور کلی این محلول ها خطراتی برای سلامت انسان دارد که باید به آن توجه کرد. علاوه بر این استفاده زیاد از این محلول ها باعث خوردگی و پوسیدگی لوله می شود.

اگر به هر دلیلی با محلول نتوانستید گرفتگی لوله را باز کنید بهتر است با یکی از شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید. شرکت لوله بازکنی ایرانیان متخصص در زمینه بازکردن گرفتگی لوله ها با کمترین هزینه و بهترین کیفیت گرفتگی لوله شما را رفع می کند. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۴ از ۵ از مجموع ۷ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰