تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

دیگر در هر ساختمانی توالت آن هم از نوع ایرانی وجود دارد اما مشکل برخی این است که توان استفاده از توالت ایرانی را ندارند و می خواهند توالت فرنگی در خانه خود نصب کنند که نصب توالت فرنگی خودش مشکل بزرگی است که بعضا نیاز به بنایی و تخریب ساختمان دارد. اما می توان بدون این مشکلات نیز توالت فرنگی را در ساختمان نصب کرد و از آن استفاده کرد.

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و یا تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی یا بطور کلی تبدیل توالت ها به یکدیگر یکی از خدمات اصلی شرکت های خدمات فنی یا به اصطلاح شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد. با رونق یافتن توالت فرنگی در بسیاری از ساختمان ها در کنار کاسه توالت ایرانی توالت فرنگی نیز به چشم می خورد و همین باعث شده تعداد توالت فرنگی ها روز به روز در کشور بیشتر شود.

افزایش استفاده از توالت فرنگی

در نتیجه افراد بیشتری نیاز به توالت فرنگی داشته باشند. لذا تعداد درخواست های تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی افزایش یافته است. تقریبا می توان گفت در هر خانه ای توالت ایرانی وجود دارد و هیچ ساختمانی را نمی توان پیدا کرد که در آن توالت ایرانی وجود نداشته باشد بنابراین اگر کسی بخواهد از توالت فرنگی نیز استفاده کند باید یکی از آن را در سرویس بهداشتی خود و در کنار توالت ایرانی نصب کند. حال اگر در خانه باشد و سرویس بهداشتی جای کافی نداشته باشد به ناچار باید به سمت تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی برود. یعنی به جای توالت ایرانی توالت فرنگی نصب کند.

نصب توالت فرنگی در سرویس بهداشتی

با توجه به این که افراد سالمند و بیمار نمی توانند از توالت نشسته یا همان توالت شرقی استفاده کنند به ناچار به توالت فرنگی روی می آورند و نیاز دارند در سرویس بهداشتی خود توالت فرنگی داشته باشند. توالت ایرانی در هر ساختمانی وجود دارد اما برخی نمی توانند از توالت ایرانی استفاده کنند و تمایل دارند در کنار آن نوع فرنگی را نیز داشته باشند که این موضوع کمی سخت می شود زیرا بعضا لازم به تخریب بخشی از سرویس بهداشتی و پس از آن انجام بنایی می باشد که همه این موارد هزینه هایی را برای مشتری خواهد داشت.

نصب توالت فرنگی بدون خرابی

امروزه نوعی توالت فرنگی در بازار وجود دارد که برای نصب آن دیگر نیازی به تخریب ساختمان و بنایی وجود ندارد و به راحتی می توان آن را در محل سرویس بهداشتی و توالت نصب کرد و سپس به استفاده از آن مشغول شد. این نوع توالت از جنس پلاستیکی است و روی چهار پایه سوار است و علاوه بر وزن کم به راحتی قابل جمع شدن است و جای زیادی نمی گیرد.

برای دستشویی های کوچک می توان از این توالت ها استفاده کرد که همچون صندلی می باشد و برای استفاده آن را روی توالت ایرانی قرار می دهند و پس از استفاده آن را جمع می کنند و کنار می گذارند. این توالت فرنگی های سیار و پلاستیکی برای سرویس بهداشتی های کوچک بسیار مفید است. اما در بعضی موارد فرد می خواهد توالت فرنگی چینی و ثابت نصب کند که در این صورت نمی توان از آنها استفاده کرد.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

برای تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی شرکت های خدمات فنی در ابتدا دور سنگ توالت ایرانی را می شکافند تا کاسه توالت بیرون آید و پس از پرکردن محل و صاف کردن و کاشی کردن آن سنگ توالت جدید را روی آن نصب می کنند و در نهایت اتصالات آن را نیز وصل می نمایند. برخی دیگر نیز این کار را انجام نمی دهند و تنها کاسه توالت را پر می کنند و سپس روی آن سکویی ایجاد می شود که روی آن سنگ توالت فرنگی قرار می گیرد. لوله کشی آب و لوله فاضلاب نیز که در محل وجود دارد و تنها لازم است توالت فرنگی به آن متصل شود.

تبدیل توالت توسط خانه پاک

کار تبدیل توالت ایرانی به فرنگی کمی هزینه بر است و نیاز به تخریب و بنایی دارد که توسط شرکت های خدمات فنی انجام می شود. اگر شما هم نیاز به تبدیل توالت دارید از ما بخواهید تا برای شما این کار را انجام دهیم. سرویس کاران مجرب ما پس از تبدیل توالت تمام اتصالات و لوله کشی های مربوط به توالت را نصب و وصل می کنند و در نهایت کار را تست شده و با ضمانت به شما تحویل می دهند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۳ از ۵ از مجموع ۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰