نصب بوگیر توالت و سرویس بهداشتی
چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

نصب بوگیر توالت و سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی و توالت به خاطر داشتن ارتباط مستقیم با فاضلاب و فضولات بعضا متعفن هستند و از خود بوی بدی را منتشر می کنند که این موضوع باعث آزار و اذیت ساکنین می شود. همین باعث شده تا افراد زیادی به دنبال از بین بردن بوی بد توالت باشند و برای حل این مشکل دست به دامن بوگیرها شده اند.

 سرویس بهداشتی، دستشویی، توالت، حمام مکان هایی از ساختمان هستند که نسبت به جاهای دیگر مستعد بو گرفتن هستند و معمولا بوی فاضلاب می دهند. وجود بوی فاضلاب در توالت و سرویس بهداشتی چیز تازه ای نیست اما طبیعی هم نیست. زیرا در حالت طبیعی توالت نباید بوی بد بدهد. علت آن هم وجود سیفون در چاه توالت است. در داخل لوله فاضلاب توالت ها لوله ای خمیده به نام سیفون وجود دارد که جلوی انتشار بوی چاه را می گیرد. 

رفع بوی بد توالت و سرویس بهداشتی

می توان گفت تقریبا تمام توالت ها دارای سیفون هستند و وجود سیفون جلوی انتشار بوی بد را می گیرد. بنابراین بو دادن توالت علت دیگری دارد. معمولا این طور تصور می شود که بوی بد توالت ناشی از وجود مشکل در لوله کشی فاضلاب توالت است اما اینطور نیست. در اکثر مواقع علت باقی ماندن فاضلاب و فضولات در داخل سیفون یا لوله فاضلاب توالت می باشد که همین امر باعث انتشار بوی بد در داخل توالت می شود. برای حل این مشکل باید پس از هر بار استفاده از توالت مقداری آب داخل آن ریخته شود تا فاضلاب در سیفون باقی نماند.

از بین بردن بوی بد توالت با بوگیر

البته ممکن است مشکل غیر از این باید و با ریختن آب حل نشود و در این صورت است که باید از بوگیر توالت استفاده کرد. بوگیرهای مختلفی در بازار وجود دارد که مخصوص توالت و سرویس بهداشتی است و پس از نصب آن در توالت تا حد خوبی از شر بوی بد فاضلاب راحت می شوید. حتی این بوگیر ها طعم های مختلفی نیز دارند که در صورت نصب آنها در دستشویی، طعم مورد نظر در فضا منتشر می شود و دستشویی را خوشبو می کند.

رفع بوی بد با بوگیر خانگی

همچنین می توانید خودتان اقدام به ساخت بوگیر کنید و برای خودتان یک بوگیر خانگی تولید کنید. این بوگیرها نیز بی اثر نیستند و می توانند تا حد خوبی بوی بد فاضلاب را از بین ببرند. در این صورت لازم است آموزش ساخت بوگیر خانگی را بخوانید. پس از آن بوگیر خود را درست کنید و در توالت و دستشویی نصب کنید. با نصب بوگیر قطعا بوی بد توالت از بین خواهد رفت.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۷ از ۵ از مجموع ۷ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰