برق انداختن سنگ توالت با استفاده از نوشابه
دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

برق انداختن سنگ توالت با استفاده از نوشابه

استفاده زیاد از توالت باعث تغییر رنگ و تیره شدن کاسه توالت خواهد شد بطوری که پس از مدتی سنگ توالت بکی تغییر رنگ داده و دیگر سفید نخواهد بود. روشهای زیادی برای تمیز کردن سنگ توالت وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. برای برق انداختن کاسه توالت روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید. بعضا دیده شده که کاسه توالت پس از مدتی زرد شده است و در صورت تمیز نشدن سیاه شده است که این ناشی از عدم شستشوی کاسه توالت می باشد.

استفاده زیاد از توالت باعث تغییر رنگ و تیره شدن کاسه توالت خواهد شد بطوری که پس از مدتی سنگ توالت بکی تغییر رنگ داده و دیگر سفید نخواهد بود. روشهای زیادی برای تمیز کردن سنگ توالت وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. برای برق انداختن کاسه توالت روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید آنرا انجام دهید. بعضا دیده شده که کاسه توالت پس از مدتی زرد شده است و در صورت تمیز نشدن سیاه شده است که این ناشی از عدم شستشوی کاسه توالت می باشد. برای حل این مشکل لازم است بصورت مداوم اقدام به شستشوی آن نمود.

از بین بردن زردی توالت

کاسه توالت پس از مدتی دچار تغییر رنگ می شود و به زرد تغییر رنگ می دهد. رسوبات ناشی از آب و فاضلاب باعث ایجاد چنین مشکلی می شود. زردی کاسه توالت و از بین بردن آن از جمله مشکلات رایج ساختمان ها می باشد. اگر توالت منزل شما نیز تغییر رنگ داده و سیاه یا زرد شده است و بدنبال روشهایی جهت تمیز کردن کاسه توالت هستید و می خواهید سنگ توالت را برق بیاندازید ادامه مطلب را بخوانید تا مشکل شما حل شود. ما در این مطلب قصد داریم به شما روشی را برای تمیز کردن کاسه توالت آموزش دهیم بطوری که کاسه توالت شما برق بی افتد. 

روشهای مختلف برق انداختن سنگ توالت

روشهای زیادی برای برق انداخت کاسه توالت وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد اما می می خواهیم روشی استثنایی را به شما آموزش دهیم. تنها کافیست یک دبه نوشابه داشته باشید. به راحتی می توانید با استفاده از نوشابه به شستشو و برق انداختن توالت بپردازید. احتمالا شنیده اید که برای شستشوی بعضا از نوشابه استفاده می کنند. ما هم قصد داریم به شما روش از بین بردن زردی کاسه توالت را بصورت عملی آموزش دهیم. 

چطور با نوشابه توالت را برق بیاندازیم؟

خب برای از بین بردن زردی سنگ توالت لازم است مقداری نوشابه سیاه داشته باشید. سپس باید مراحل زیر را انجام دهید تا در نهایت شاهد از بین رفتن زردی توالت باشید. دبه نوشابه را باز کنید و مقداری از آن را داخل کاسه توالت بریزید. مقداری را نیز روی بخش های زرد شده و لک گرفته بریزید. مواد اسیدی نوشابه باعث می شود زردی ها و لک ها از بین برود. سپس بگذارید نوشابه چند ساعت به همان صورت باقی بماند تا خوب اثر کند. همچنین برای اثرگذاری بیشتر می توانید کاسه توالت را با برس توالت بشویید و زردی ها را خوب بسابید. پس از گذشت زمان اقدام به شستشوی کاسه توالت نمایید و تمام سنگ توالت را با فرچه خوب بشویید تا لک ها و زردی های توالت نیز از بین برود.

استفاده از محلول های شیمیایی جهت رفع زردی کاسه توالت

اگر دیدید مشکل حل نشد چند بار دیگر این کار را تکرار کنید. قطعا اثر خواهد کرد. همچینین می توانید از شوینده های شیمیایی و اسیدی برای این کار نیز استفاده کنید که اثر گذاری خوبی بر روی زردی های کاسه توالت دارند. محلول شیمیایی را روی زردی ها بریزید و با فرچه آنها را از بین ببرید.

اگر بازهم مشکل شما حل نشد می توانید از شرکتهای خدمات فنی کمک بگیرید. شرکت خدمات فنی ایرانیان تمام خدمات مربوط به فاضلاب را به مشتریان ارائه می دهد. ما با ارائه خدمات ارزان به مشتری ها رضایت آنها را جلب می کنیم. رفع زردی کاسه توالت را تنها از ما بخواهید. 

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۳ از ۵ از مجموع ۸ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰