روشی جهت رفع گرفتگی سیفون توالت
چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴

روشی جهت رفع گرفتگی سیفون توالت

بسیار اتفاق افتاده که سیفون توالت گرفته باشد و آب و فاضلاب به همراه فضولات داخل کاسه توالت باقی مانده باشد و شما نمی دانید که چه کاری باید انجام داد. روشهای مختلفی جهت رفع گرفتگی سیفون توالت وجود دارد که یک یک آنها را به شما آموزش خواهیم داد. روشهایی که به کمک آنها به راحتی گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی را باز کنید.

مشکل رایج گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی

توالت و دستشویی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و علتش هم این است که تمام ساکنین ساختمان با آن درگیر هستند و روزانه از آن استفاده می کنند. در صورت ایجاد گرفتگی در آن همه آن را احساس خواهند کرد و دیگر کسی نمی تواند از توالت استفاده کند. گرفتگی سیفون دستشویی یکی از گرفتگی های رایج می باشد که به راحتی باز می شود.

گرفتگی ایجاد شده در سیفون توالت با استفاده از روشهای لوله بازکنی به راحتی باز می شود و جای هیچ نگرانی نیست. اما لازم است ابتدا بدانید که علت این گرفتگی چیست و چه کار کنیم که دیگر شاهد گرفتگی در چاه توالت نباشید. معمولا گرفتگی های توالت در اثر باقی ماندن فضولات داخل سیفون رخ می دهد. فضولات باقی مانده در داخل سیفون به هم چسبیده و سفت و خشک می شوند و مسیر آب را بکلی می بندند.

پیشگیری از ایجاد گرفتگی در چاه توالت

برای جلوگیری از این مشکل تنها کافیست یک کار ساده انجام دهید و آن ریختن مقداری آب بعد از هر بار استفاده از توالت می باشد. ریختن آب داخل توالت باعث می شود زمانی که مقدار کمی فضولات داخل سیفون است به راحتی با فشار آب به داخل چاه بروند و از لوله جلوگیری کند. اما اگر آب نریزید این فضولات در سیفون باقی می مانند و روی هم انباشته می شوند و در نهایت باعث گرفتگی کلی سیفون دستشویی می شوند.

باز کردن گرفتگی سیفون دستشویی

اما اگر الان درگیر این مشکل هستید و سیفون توالت گرفته است لازم است کاسه توالت را پر از آب (ترجیها داغ) کنید و بروید. آب به آرامی به داخل فضولات نفوذ می کند و ضمن نرم کردن آنها با فشار خود آنها را به داخل چاه هدایت می کند. معمولا این روش موثر است و پس از گذشت چند دقیقه مشاهده خواهید کرد که گرفتگی لوله به یکباره باز می شود.

اگر با این روش نتوانستید مشکل را حل کنید لازم است با شرکتهای لوله بازکنی تماس بگیرید تا آنها با استفاده از فنر لوله بازکنی اقدام به رفع گرفتگی سیفون توالت نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۷ از ۵ از مجموع ۳ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰