روشهای کشتن موش فاضلاب
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴

روشهای کشتن موش فاضلاب

موش فاضلاب از جمله موش هایی است که در محیط های کثیف و فاضلابی زندگی می کند و بعضا از آن مکان ها خارج شده نیز می شود. بعضی مواقع موش های فاضلاب از داخل جوب یا لوله فاضلاب بیرون می آیند و وارد ساختمان می شوند و برای ساکنین آن ایجاد نگرانی می کنند. در چنین مواقعی قطعا باید جلوی ورود موشها را گرفت و به مقابله با آنها پرداخت. برای از بین بردن موش فاضلاب روشهایی وجود دارد که ما قصد داریم برخی از آنها را بیان کنیم.

موش فاضلاب از جمله موش هایی است که در محیط های کثیف و فاضلابی زندگی می کند و بعضا از آن مکان ها خارج شده نیز می شود. بعضی مواقع موش های فاضلاب از داخل جوب یا لوله فاضلاب بیرون می آیند و وارد ساختمان می شوند و برای ساکنین آن ایجاد نگرانی می کنند. در چنین مواقعی قطعا باید جلوی ورود موشها را گرفت و به مقابله با آنها پرداخت. برای از بین بردن موش فاضلاب روشهایی وجود دارد که ما قصد داریم برخی از آنها را بیان کنیم. اگر شما هم از وجود موش در منزل یا محل کار خود ناراحت هستند و به راهی برای از بین بردن این موش ها می گردید کافیست این مطلب را تا انتها بخوانید تا روش مقابله با موش فاضلاب را بیاموزید.

موش فاضلاب یا موش خانگی

موش از جمله حیوانات موزی به شمار می آید که با ورود به محیط زندگی انسان برای او ایجاد خطر و نگرانی می کند و حتما باید برای بیرون کردن آن از خانه فکری کرد. روشهای مختلفی برای بیرون کردن یا کشتن موش ها وجود دارد که برخی از آنها را ذکر خواهیم کرد. موش ها بسیار سریع و باهوش هستند و به راحتی از دست شما فرار می کنند. موش ها با دندان های بلند خود اشیاء اطراف را می جوند و به ما خسارت وارد می کنند. قبل از مقابله با موش بهتر است از ورود آن جلوگیری شود. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. لذا باید از قبل جلوی ورود موش به داخل ساختمان گرفته شود. اما اگر به هر صورتی موش وارد ساختمان شده است پس نکات بعدی را دقت کنید.

روش های پیدا کردن موش در خانه

برای پیدا کردن موش ها ابتدا باید بفهمیم که آیا موشی وجود دارد یا خیر. پس لازم است با روش هایی متوجه شویم که آیا واقعا موش در ساختمان ما وجود دارد. بهترین و ساده ترین روش برای آگاهی از وجود موش ها فضله آنها است. موش ها پس از خوردن از خود فضله به جای می گذارند که دانه های سیاه کوچک می باشد. با رویت فضله موش می توان اطمینان یافت که موش در ساختمان وجود دارد. همچنین با دیدن خوردگی های روی چوب و وسایل داخل خانه نیز می توان متوجه حضور موش شد.

برای به دام انداختن موش ها روشهای متنوعی وجود دارد که به ترتیب آنها را بیان خواهیم کرد. روش هایی که با استفاده از آنها به راحتی می توان موش های موجود در خانه را به دام انداخت.

از بین بردن موش با استفاده از مرگ موش

اولین روش استفاده از مرگ موش است. مرگ موش نوعی سم مخصوص موش است که موش با خوردن آن می میرد. لذا باید این سم را در جاهایی که احتمال حضور موش وجود دارد قرار دهید. همچنین بهتر است آن را روی تعمه نیز قرار دهید. به عنوان مقداری مرگ موش روی یک ماده خوراکی بریزید و در گوشه کنار ساختمان قرار دهید تا موش بو بکشد و آن را پیدا کند. با این روش پس از چند روز لاشه موش را پیدا خواهید کرد. البته باید توجه داشت که مرگ موش برای انسان نیز خطرناک است.  

کشتن موش با استفاده از تله موش

اولین روشی که هر کسی برای کشتن موش ها به ذهنش می رسد تله موش است. با استفاده از این وسیله می توان به راحتی موش ها را گرفتار کرد. البته امروزه تل موش های پیشرفته ای بوجود آمده که به آن تله تله موش الکتریکی گفته می شود و روش آن به این صورت است که موش پس از برخورد با آن دچار برق گرفتگی می شود  می میرد.

استفاده از چسب موش گیر

دیگر راه دستگیری موشها چسب مخصوص موشگیری می باشد. صفحاتی مقوایی وجود دارد که سطح آن بسیار چسبناک می باشد و با ورود موش رو آنها باعث چسبندگی آن می شود. می توان از این چسب های موش گیر استفاده کرد به این صورت که چسب موشگیر را در محلی قرار داده و مقداری طعمه روی آن می گذارید تا موش به طمع طعمه وارد چسب شود و به آن بچسبد. پس از مدتی می توانید موش را زنده دستگیر کنید.

البته روش های دیگری نیز وجود دارد که با کمی تحقیق می توانید آنها را پیدا کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید موش های ساختمان را بکشید کافیست با یکی از شرکت های خدمات فاضلاب تماس بگیرید. شرکت خدماتی ایرانیان با استفاده از روشهای مدرن و مناسب جهت از بین بردن موش های فاضلاب و موش های خانگی در تهران و حومه به مشتریان خدمت رسانی می کند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۳.۵ از ۵ از مجموع ۳۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰