روشهای از بین بردن سوسک ریز آشپزخانه
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

روشهای از بین بردن سوسک ریز آشپزخانه

سوسک ریز یکی از بدترین حشرات موجود در آشپزخانه و کابینت ها است که برای زندگی انسان مشکل ایجاد می کنند و با هیچ روشی نیز نمی توان آنها را از بین برد. روشهای مختلفی برای از بین بردن سوسکهای ریز آشپزخانه ذکر شده که تاثیری روی فعالیت سوسک ها نداشته و آنها همچون گذشته با قوت به تولید مثل پرداخته اند. برخی نظر به استفاده از پیف پاف دارند و برخی دیگر می گوید از کرمهای سوسک کش استفاده شود که هر دو روش و دیگر روشهای مذکور توسط افراد مختلف تست شده و بی نتیجه مانده است.

سوسک ریز یکی از بدترین حشرات موجود در آشپزخانه و کابینت ها است که برای زندگی انسان مشکل ایجاد می کنند و با هیچ روشی نیز نمی توان آنها را از بین برد. روشهای مختلفی برای از بین بردن سوسکهای ریز آشپزخانه ذکر شده که تاثیری روی فعالیت سوسک ها نداشته و آنها همچون گذشته با قوت به تولید مثل پرداخته اند. برخی نظر به استفاده از پیف پاف دارند و برخی دیگر می گوید از کرمهای سوسک کش استفاده شود که هر دو روش و دیگر روشهای مذکور توسط افراد مختلف تست شده و بی نتیجه مانده است.

سوسک ها از کجا می آیند؟

سوسک یکی از حشرات چندش آور برای انسان است که هر کسی با دیدن آن حالت مشمئز کننده ای به او دست می دهد و پس از می خواهد سوسک را از بین ببرد. حال تصور کنید حضور این حشره موذی در داخل ساختمان و آن هم آشپزخانه و در میان ظروف و وسایل کابینت چه حسی در انسان ایجاد می کند. خانمهای خانه دار از این سوسکها متنفر هستند و با روشهای مختلفی اقدام به کشتن آنها می کنند اما این سوسکها طوری هستند که با کشتن تمام نمی شوند و دوباره سر از تخم بیرون می آورند.

در حقیقت سوسکهای ریز در کل آشپزخانه تخم ریزی می کنند و پس از چند روز تعداد زیادی از آنها سر از تخم بیرون آورده و در فضای آشپزخانه در نیمه شب به فعالیت می پردازند. برای کشتن آنها روشهای عادی موثر نیست زیرا کشتن تعداد آنها را کم نمی کند. باید به دنبال روشی برای ریشه کن کردن آنها بود.

روش از بین بردن سوسک آلمانی

به نظر می رسد سوسکهای ریز آشپزخانه که برخی به آنها سوسک آلمانی، سوسک آمریکایی یا سوسک اسرائیلی (به خاطر ریشه کن نشدن آن) نیز می گویند با سوسک های حمام و توالت متفاوت است. آن سوسکها جسه درشتی دارند و رنگ آنها تیره است اما سوسک ریز آشپزخانه همیشه ریز است و رنگ آن نیز روشن می باشد. اما جالب است که سرعت آنها بسیار زیاد است و قبل از اینکه دست شما به آنها برسد از محل گریخته اند.

 اما ما قصد داریم از نظر افراد مختلف استفاده کنیم و روشهای مختلفی برای کشتن این سوسکهای موذی بکار به شما معرفی کنیم. بهترین کار برای پیدا کردن روشهای از بین بردن سوسکهای ریز استفاده از تجربه دیگران است. ما در اینجا قصد داریم تجربه افراد مختلف برای ریشه کن کردن سوسکهای آشپزخانه را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

سوسک های ریز آشپزخانه چطور ایجاد می شوند؟

این سوسک ها در ابتدا توسط یک سوسک ایجاد می شوند. ورود اولین سوسک به داخل آشپزخانه به معنی پر شدن کابینت ها از سوسک می باشد. زیرا اولین سوسک پس از مستقر شدن در آشپزخانه اقدام به تخم ریزی می کند و پس از چند روز تعداد زیادی سوسک جدید سر از تخم بیرون می آورند. سوسک های جدید نیز پس از مدتی رشد می کنند و آنها نیز تخم ریزی می کنند و همین روال مجددا طی می شود و پس از مدتی آشپزخانه و کابینت ها تبدیل به لانه سوسک می شود.

چطور سوسک ریز کابینت را از بین ببریم؟

برای این کار روشهای مختلفی ذکر شده که ما قصد داریم روشهای تست شده توسط افراد را بررسی کنیم. افرادی که این مشکل رو داشتن و موفق به حل آن شده اند و در این زمینه تجربه دارند. نظر برخی افراد درگیر این مشکل به این شرح است.

از جمله روشهای ذکر شده توسط کاربران برای از بین بردن سوسک ریز کابینت و آشپزخانه استفاده از خمیر سوسک کش امحا است. افراد بسیاری که با سوسک ها دست و پنجه نرم می کرده اند از این خمیر استفاده کرده و برای از بین بردن این سوسک ها آن را به کار گرفته اند.

«آشپزخانه ما خیلی سوسک داشت و شب ها که از خواب بیدار می شدم شاهد چند سوسک روی کابینت ها بودم که مشغول قدم زدن بودن! هر چی هم که اونها رو می کشتیم بازم فردا جلوی چشممون ظاهر می شدن. از بس که سوسک کشتم و ظرف های تو کابینت رو شستم خسته شدم اما سوسک ها از رو نرفتن و باز هم هستن. اما بالاخره مجبور شدیم آشپزخانه را خالی کرده و کل کابینت ها و آشپزخونه رو سم پاشی کنیم. برای این کار از سم کشاورزی استفاده کردیم. با این کار بالاخره از شر سوسکهای ریز اسرائیلی در آشپزخانه راحت شدیم.»

ریشه کن کردن سوسک آشپزخانه با خمیر سوسک کش

نظر یک کاربرد دیگر در این زمینه جالب است که برای حل این مشکل و ریشه کن کردن سوسک ها از خمیر مخصوص استفاده کرده است. به نظر می رسد استفاده از خمیر سوسک کش نیز در این مورد مفید واقع می شود.

«خیلی وقت بود که کابینت هامون پر از سوسک شده بود و سوسک های ریز از سر و رومون بالا می رفتن! معمولا شب ها از لونه هاشون بیرون می اومدن و صبح ها اصلا پیداشون نبود. هر کاری هم که انجام می دادیم ریشه کن نمی شدند. ریشه کن که چه عرض کنم اصلا تعدادشون هم کم نمی شد. اسپره حشره کش هم اصلا فایده نداشت. آخر سر از خمیر سوسک کش امحا استفاده کردیم که مشکلمون حل شد. خمیری که توی تیوپه مثل خمیردندان و زرد رنگه. مقداری از اون خمیر رو در قسمتهای مختلف آشپزخانه زیر و داخل کابینت ها گذاشتم و با این روش تونستم بالاخره بر سوسک ها پیروز بشم.»

از بین بردن سوسکها با خمیر سوسک کش

نظر برخی از کاربران بر استفاده از خمیر سوسک کش امحا است که با گفته میشه خطرات جانبی ندارد و میشه به اون دست هم زد. البته نه به آن معنا که آن را خورد. پس باید دور از دسترس کودکان باشد. برای حل مشکل باید مقداری از این خمیر سوسک کش قوی را در بخشهای مختلف آشپزخانه قرار دهید. قطعا اگر با سوسکها کار کرده باشید و روشهای مختلف کشتن سوسک ها را تست کرده باشید با روش کار آشنا هستید و دیگر نیازی به توضیح ندارد.

باید گفت امحا یکی از بهترین سوسک کش های موجود است که نه تنها آنها را می کشد بلکه آنها را ریشه کن نیز می کند که این موضوع برای کسانی که با سوسک ها مشکل دارند بسیار مهم است. امحا می تواند مشکل شما را حل کند و سوسک های ریز خانه شما را ریشه کن نماید. برای خرید این سوسک کش می توانید از طریق داروخانه ها اقدام نمایید.

نظر دیگر کاربران برای استفاده از خمیر سوسک کش

«پماد سوسک کش امحا خیلی خوب و موثره، یعنی برای ما که موثر بود. احتمالا برای شما هم مفید باشه و مشکلتون رو حل می کنه. ما بعد از استفاده از این خمیر دیگه شاهد هیچ سوسکی تو خونه نبودیم. البته باید دقت کنید که دوباره از بیرون سوسک وارد خونه نشه که اگه بشه دوباره تخم ریزی می کنه و روز از نو و روزی از نو»

«به نظر من خمیر امحا از همه سوسک کش ها بهتره چون بقیه اصلا فایده ندارن و فقط چند تا سوسک رو می کشن اما امحا تمام سوسکها رو ریشه کن می کنه. خیلی هم سریع عمل می کنه. واقعا که این سوسک کش معجزه میکنه.»

«وقتی اسباب کشی کردیم سوسک های خونه قبلی تو خونه جدیدمون هم اومدن. خدا خدا می کردم که این خونمون هم مثل قبلی نشه که شد. اما خوشبختانه سریع از امحا معجزه گر استفاده کردم و مشکلم حل شد. شما هم این روش رو تست کنید.»

کشتن سوسکها با خمیر سوسک کش امحا

«من هم مثل خیلی ها از روشهای مختلف استفاده کردم و در حقیقت پولمو هدر دادم به اسپری و سم اما هیچ کدوم فایده نداشتن. بعد از امحا استفاده کردم که عالی بود. واقعا ارزش تبلیغ رو داره.»

«خونه ما بطور وحشتناکی دارای سوسک بود و سوسک های ریز تو خونه ما جولون می دادن و هیچ کاری از دست ما بر نمی اومد. توی تمام کابینتها، اجاق گاز و تموم ظرفهای آشپزخانه این سوسک ها حضور پرشوری داشتن که واقعا حالت تهوع گرفته بودیم. هر چیزی رو که بر می داشتیم یه سوسک از کنارش فرار می کرد. با خمیر سوسک کش از شر سوسکهای ریز راحت شدیم.»

«امحا خیلی خوبه و اثر گذار هست. انگار سوسک با خوردن اون تشنه میشه و میره توی فاضلاب و همان جا میمیره.»

استفاده از سم برای از بین بردن سوسک ریز

نظر برخی کاربران در خصوص خمیر سوسک کش به این شرح بود. اما برخی دیگر نظر نظر دارند از سموم سوسک استفاده شود. البته نه هر سمی. به گفته برخی کاربران که تجربه استفاده از سم سوسک کش قهرمان را داشته اند این سم بسیار قوی است و سوسک ها را به راحتی از بین می برد و ریشه کن می نماید. البته این سم بسیار قوی است و باید هنگام استفاده از آن دقت بسیاری شود.

برخی دیگر نظر استفاده از سموم کشاورزی را پیشنهاد کرده اند و نظر دارند که با استفاده از سم کشاورزی توانسته اند سوسکها را از بین ببرند و خانه خود را از آنها خالی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۲ از ۵ از مجموع ۹۸ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰