با بوگیر خانگی بوی بد فاضلاب را از بین ببرید
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

با بوگیر خانگی بوی بد فاضلاب را از بین ببرید

بوی بد فاضلاب از جمله مشکلاتی است که برای خیلی ها اتفاق می افتد و افراد مختلف به دنبال روشهایی برای از بین بردن این بوی بد هستند. رفع بوی بد فاضلاب یکی از مواردی است که بسیاری ها بدنبال آن هستند. جهت از بین بردن بوی بد فاضلاب روشهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها را بیان خواهیم کرد. 

از بین بردن بوی بد و مشمئز کننده فاضلاب که در خانه یا آشپزخانه نشت پیدا کرده معمولا ناشی از گاز فاضلاب است که از داخل لوله های فاضلاب یا چاه فاضلاب به داخل خانه نفوذ کرده است. پس نکته اول برای رفع این بوی بد جلوگیری از ورود گاز فاضلاب به داخل خانه است. بهترین راه استفاده از سیفون یا شترگلو می باشد که طوری طراحی شده که جلوی خروج بوی بد فاضلاب را می گیرد.

رفع بوی بد فاضلاب با بوگیر خانگی

برای رفع این بو می توانید خودتان دست بکار شوید و برای رفع بوی بد بوگیر خانگی تولید کنید. کار ساده ای است تنها کافیست از چند ماده خاص استفاده کنید. ما سه روش برای ساخت بوگیر خانگی سراغ داریم. برای آموزش ساخت لوله بازکن خانگی با ما همراه باشید. 

روش اول استفاده از جوش شیرین و سرکه سفید است که با افزودن ایندو به یکدیگر و ریختن آن در لوله فاضلاب انجام می شود. پس از آن باید چند دقیقه صبر کنید و سپس آب را باز کنید.

روش دیگر آهک است. آهک را با مقداری آب مخلوط کنید و بگذارید تا خوب حل شود. سپس آن را در داخل توالت بریزید. و بگذارید شب تا صبح باقی بماند. صبح خواهید دید که بوی بد از بین رفته است..

روش دیگر ترکیب جوش شیرین و نمک است که محلول بوگیر مناسب و قوی است که هر نوع بوی بد فاضلاب را از بین می برد. هر یک از این روش ها تاثیرات خوبی در رفع بوی بد فاضلاب دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۲ از ۵ از مجموع ۶ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰