لوله بازکن های کلاهبردار را بشناسید؟
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

لوله بازکن های کلاهبردار را بشناسید؟

تعداد زیادی لوله بازکن در شهرها وجود دارند که برخی از آنها مجاز و برخی نیز غیر مجاز و کلاهبردار می باشند. لوله بازکن های کلاهبردار با ظاهری فریبنده و ژست حرفه ای وارد منازل می شوند و با فعالیت های اندک هزینه های زیادی را از مشتری ها دریافت می کنند. این افراد کلاهبردار در لباس لوله بازکن و با یک گالن محلول به این کار مشغول هستند. برای آشنایی با این کلاهبرداران و روش کار آنها این مطلب را تا انتها بخوانید.

تعداد زیادی لوله بازکن در شهرها وجود دارند که برخی از آنها مجاز و برخی نیز غیر مجاز و کلاهبردار می باشند. لوله بازکن های کلاهبردار با ظاهری فریبنده و ژست حرفه ای وارد منازل می شوند و با فعالیت های اندک هزینه های زیادی را از مشتری ها دریافت می کنند. این افراد کلاهبردار در لباس لوله بازکن و با یک گالن محلول به این کار مشغول هستند. برای آشنایی با این کلاهبرداران و روش کار آنها این مطلب را تا انتها بخوانید.

شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه

در همه شهرها لوله بازکن و شرکت لوله بازکنی وجود دارد و برخی از شهرها نظیر تهران تعداد آنها بسیار زیاد است. این شرکتهای لوله بازکنی و تکنسین های رفع گرفتگی در دو نوع مجاز و غیرمجاز مشغول به فعالیت هستند. لوله بازکن های مجاز کسانی هستند که فعالیت و خدمات آنها تحت نظر اتحادیه بوده و دستمزد دریافتی آنها نیز طبق تعرفه محاسبه خواهد شد. این شرکتها خدمات مناسب و ارزانی نظیر لوله بازکنی ارزان و لوله بازکنی شبانه را به مشتری ها ارائه می دهند. نکته اصلی در خصوص این شرکتها دستمزدهای قانونمند و ارزان آنها می باشد که طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می شود.

در کنار لوله بازکن های مجاز لوله بازکنهای غیرمجاز هستند که همانطور که از نامشان مشخص است بطور غیرمجاز فعالیت می کنند و تحت نظر اتحادیه نمی باشند. وجه تمایز این شرکتها در قیمت دریافتی و برخی از خدمات آنهاست. خدمات ارائه شده توسط این شرکتها تخصصی و ارزان نیست و دستمزدهای آنها نیز طبق تعرفه خودشان می باشد. بنابراین قیمت تمام شده لوله بازکنی توسط این شرکتها بالاتر از اتحادیه می باشد.

کلاهبرداران لوله بازکن نما

در میان لوله بازکنهای غیرمجاز گروه معدودی وجود دارند که کلاهبردار هستند و بطور غیرمجاز اقدام به فعالیت می کنند. این گروه که معمولا بصورت انفرادی به رفع گرفتگی می پردازند افرادی هستند که با لباس لوله بازکن اقدام به لوله بازکنی می نمایند و هزینه های گزافی را از مشتری ها می گیرند. وجه تمایز این افراد شیاد عدم تخصص آنها و قیمت های نجومی آن می باشد.

حال ما قصد داریم وضعیت گروه سوم یعنی شیادان لوله بازکن را برای شما شرح دهیم و شما را با روش کار این لوله بازکن نماها آشنا کنیم. بهتر است این مطلب را مطالعه کنید تا شما هم همچون دیگر قربانیان این شیادان فریب نخورید و پولتان از دستتان نرود. اگر به اندازه کافی با این روشها آشنا باشید می توانید به سرعت کلاهبرداران لوله بازکن را شناسایی کنید و ضمن نپرداختن وجه به آنها با پلیس نیز تماس بگیرید.

برچسبهای تبلیغاتی لوله بازکنی

قطعا برچسب های تبلیغاتی «لوله بازکنی و تخلیه چاه» را مشاهده کرده اید که انبوهی از آنها روی دیوارها چسبانده می شوند و گاها صدها برچسب روی یک دیوار وجود دارد که روی هر یک نوشته شده «رفع گرفتن لوله» و در کنار آن یک شماره تماس قرار گرفته است. برچسبهایی رنگارنگ که شماره تلفن های مختلفی روی آن وجود دارد. حتی برخی نیز شماره ثابت نداشته و تلفن همراه را نوشته اند. توجه ما روی این قسمت از ماجرا می باشد. لوله بازکن هایی که بدون هیچ اسم و رسمی برچسب های تبلیغاتی بسیاری روی دیوارها می چسبانند و تنها با یک تماس در محل حاضر می شوند. این معمولا لوله بازکن واقعی نیستند و با اهدافی غیر از لوله بازکنی وارد منازل می شوند.

شیادان لوله بازکن چگونه کار می کنند؟

معمولا این شماره ها مربوط به شیادان لوله بازکن می باشد که با اهداف کلاهبرداری اقدام به این کار نموده اند. کلاهبردارانی که با اسم لوله بازکنی و تخلیه چاه جیب خیلی ها را خالی کرده و خسارت های جبران ناپذیری به لوله های فاضلاب آنها وارد آورده اند. اما این کلاهبرداران چگونه فعالیت می کنند. در ادامه قصد داریم روش کار این شیادان لوله بازکن نما را برای شما افشا کنیم تا دیگر کسی فریب تبلیغات آنها را نخورد.

این افراد در ابتدا تعدادی برچسب تبلیغاتی با عناوین جذابی نظیر لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی شبانه روزی، لوله بازکنی تخصصی، لوله بازکنی با دستگاه و ... در کنار یک شماره موبایل اعتباری را چاپ کرده و بر روی دیوارهای ساختمان ها می چسبانند و با این کار تله خود را کار می گذارند تا طعمه خودش تماس بگیرد.

فریب مردم توسط لوله بازکن های تقلبی

این عناوین جذاب باعث می شود کسانی که نیاز به لوله بازکنی و خدمات فاضلاب دارند ترقیب شوند و با آنها تماس بگیرند.  تا اینجا خوب پیش رفته اند و پس از آن با صحبت های گمراه کننده سعی می کنند وضعیت را طوری جلوه دهند که فرد تصور کند لوله فاضلابش در حال ترکیدن است. در این صورت قربانی فریب کلاهبردار را خورده و از وی درخواست لوله بازکنی کرده است. چیزی بهتر از این برای آنها نیست و در کمترین زمان در محل حاضر می شوند. تنها چیزی که لازم دارند یکی کیف ابزار است. کیفی حاوی تعداد ابزار و یکی دریل و فنر جهت لوله بازکنی. برخی نیز با یک گالن محلول قوی لوله بازکنی در محل حاضر می شوند. حال آنکه استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی نیازمند تخصص و تجربه است و استفاده از محلول توسط اتحادیه لوله بازکنی ممنوع شده است.

استفاده از محلول شیمیایی و فنر لوله بازکنی

کلاهبرداران وقتی وارد منزل می شوند با کمی بررسی لوله های فاضلاب اعلام می کنند که سیستم لوله کشی ساختمان نقص دارد باید تعمیر شود که هزینه آن بسیار زیاد است. در حالی که می توان با هزینه کمتر نسبت به حل مشکل شما اقدام کرد که آن هم موادی مخصوص است که با ریختن آنها در لوله می توان مشکل را برای چند سال حل کرد.

افراد با شنیدن این سخنان فریبنده تصور می کنند باید هزینه های چند میلیونی صرف لوله کشی ساختمان کنند اما با این مواد جادویی مشکل آنها حل می شود و برای فرار از هزینه های زیاد تن به استفاده از محلول لوله بازکنی می دهند.

رفع گرفتگی لوله با محلول و فنر

با رضایت مشتری لوله بازکن مقداری از محلول های خود را داخل لوله فاضلاب می ریزد و با استفاده از فنر لوله بازکنی تلاش می کند گرفتگی را رفع کند. وی بطور مداوم مقداری محلول می ریزد و فنر می زند. این افراد معمولا بیش از پنج لیتر محلول در لوله می ریزند و در مواردی که شرایط مناسب بوده ده یا بیست لیتر نیز محلول تخلیه کرده اند و با فنر زدن تلاش کرده اند که مالک ساختمان را فریب دهند.

پس از پایان کار و تخلیه مقدار زیادی محلول لوله بازکنی فرد به محاسبه قیمت مشغول می شود برای هر لیتر محلول مبالغ زیادی را محاسبه می کند که در نهایت هزینه هنگفتی را برای کار خود حساب می کنند و از مشتری طلب می کنند. مبالغ محاسبه شده توسط این کلاهبرداران بیش از دویست هزار تومان بوده و بعضا به یک میلیون تومان نیز رسیده که بسته به شرایط مالی مالک و آگاهی وی از قیمت ها محاسبه شده است. این کلاهبرداران در صورت ناآگاهی افراد از قیمت های لوله بازکنی قیمت های میلیونی را از آنها طلب می کردند.

دریافت هزینه های گزاف لوله بازکنی

پس از دریافت هزینه و اتمام کار این افراد به سرعت از محل خارج می شوند و دیگر دست کسی به آنها نخواهد رسید. افراد بسیاری تا به حال فریب این لوله بازکن های تقلبی را خورده اند و چندین روز پس از حادثه متوجه کلاهبرداری آنها شدند. این افراد در موارد مختلف قیمت های مختلفی را بابت محلول و فنرزنی درخواست کرده اند که چند برابر تعرفه اتحادیه بوده است.

شرکتهای مجاز و تحت نظر اتحادیه لوله بازکنی

طبق نظر اتحادیه تعداد کمی از شرکتهای لوله بازکنی فعال در شهرها نشان اتحادیه را دارند و باقی آنها زیر نظر اتحادیه نمی باشند. شهروندان باید با روش کار لوله بازکن های کلاهبردار آشنا باشند و در صورت برخورد با آنها با پلیس تماس بگیرید. همچنین هنگام تماس با شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه باید دقت کافی داشت و تنها با شرکتهایی که نشان استاندارد اتحادیه را دارند تماس بگیرند.

همچنین هیچ شرکتی حتی شرکتهای مجاز لوله بازکنی حق استفاده از محلول های اسیدی را ندارند زیرا علاوه بر خسارت زدن به لوله برای سلامت انسان بسیار مضر بوده و گاز حاصل از آنها مرگ آور می باشد.

افزایش کلاهبرداری های لوله بازکنی

شکایتهای بسیاری از این کلاهبرداران به عمل آمده است که قیمت های مختلفی برای آن دریافت شده که از چند صد هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر بوده است. همشهریان عزیز نباید فریب تبلیغات دیوارها را بخورند و برای رفع گرفتگی لوله ها تنها با شرکتهای مجاز و تحت نظر اتحادیه تماس بگیرند. همچنین شرکتهای مجاز دارای نشان استاندارد اتحادیه می باشند که معمولا در برچسبهای تبلیغاتی آنها چاپ شده است.

خدمات ارزان و فوری لوله بازکنی

شرکت های خدمات فنی مجاز خدمات متنوع و ارزانی را به مشتریان ارائه می دهند و در ازای این خدمات مبالغ ارزانی طبق تعرفه اتحادیه از مشتری ها دریافت می کنند. برای بهره مندی از خدمات این شرکتها کافیست با یکی از آنها تماس بگیرید. ما به عنوان یکی از شرکتهای مجاز لوله بازکنی در تهران خدمات خود را با تضمین به مشتری ها ارائه می دهیم و در راستای این هدف از نیروهای مجرب و متعهد استفاده می کنیم.

لوله بازکنی تهران و تمام مناطق تهران از جمله خدمات متنوع و ارزان ماست که استقبال زیادی نیز توسط شما مردم عزیز از آن بعمل آمده است. لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی جنوب تهران، لوله بازکنی شرق و غرب تهران را از ما بخواهید تا مشکل شما توسط سرویس کاران مجرب حل شده و هزینه تمام شده آن نیز بسیار ارزان باشد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۲ از ۵ از مجموع ۱۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰