لوله بازکنی شریعتی و خیابان های اطراف
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸

لوله بازکنی شریعتی و خیابان های اطراف

اگر ساکن خیابان شریعتی یا خیابان های حومه آن هستید و مشکلی در لوله های فاضلاب خود دارید، شرکت لوله بازکنی خانه پاک در خدمت شماست. ما با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی و استفاده از تکنسین های حرفه ای و با سابقه در کار لوله بازکنی مشکلات فنی و گرفتگی لوله شما را حل می کنیم. خدمات ما در تمام مناطق تهران از جمله محله شریعتی تهران قابل دریافت است و شما ساکنین عزیز تهران می توانید از آن بهره مند شوید. لوله بازکنی کاملا حرفه ای و ارزان بدون کثیف کاری در ساختمان های ویلایی و آپارتمان ها.

لوله بازکنی ما غالبا با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی انجام می شود. گرفتگی هایی سخت که امکان رفع آنها با فنر دستی یا محلول های لوله بازکنی وجود نداشته باشد به ناچار باید با دستگاه فنر لوله بازکنی باز شوند. ما برای لوله بازکنی از بهترین دستگاه های روز استفاده می کنیم تا علاوه بر افزایش کیفیت کار، هزینه لوله بازکنی نیز کاهش پیدا کند. شرکت خدمات فنی ایرانیان خدمات فنی و لوله بازکنی خود را در همه مناطق تهران از جمله خیابان شریعتی، خیابان لاجوردی، خیابان دشتستان و دیگر خیابان های حومه شریعتی ارائه می دهد.

ساکنین عزیز محله شریعتی که در این خیابان و یا خیابان های حومه آن زندگی می کنند می توانند در صورت بروز مشکل و ایجاد گرفتگی در لوله های خود با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شود. در صورت وجود مشکل تکنسین های حرفه ای و باتجربه ما به سرعت در محل حاضر شده و مشکل را رفع می کنند.

محلات و خیابان های تحت پوشش لوله بازکنی شریعتی

لوله بازکنی شریعتی ما محلات و خیابان های متعددی را تحت پوشش قرار می دهد. خیابان شریعتی، خیابان گلنابی، خیابان دشتستان، خیابان افتخاری، خیابان کامیار، خیابان لاجوردی و کوچه های آن، خیابان نسترن، خیابان گلناب، خیابان هدیه، خیابان قبا، خیابان آریا، بن‌بست صبوری، بن‌بست بیگدلی، بن‌بست ساحل، خیابان بهشت آسا، بن‌بست گل سرخ، بلوار بیان، فرعی کاظمیان، خیابان منظرنژاد، فرعی فلسفی، خیابان زرین، خیابان های مینا و زیبا، بن‌بست احمدیه، امانی، خیابان ظفر، خیابان صادقی، خیابان مرشدی، خیابان مسعود، خیابان سرافراز و دیگر خیابان ها و فرعی های حومه شریعتی تحت پوشش لوله بازکنی شریعتی ما هستند.

اگر ساکن هر یک از مناطق مذکور هستید می توانید مطمئن باشد که تحت پوشش لوله بازکنی شریعتی ما هستید. در این صورت باید تلفن را بردارید و با یکی از شماره های ما تماس حاصل کنید. مشاورین شرکت ایرانیان ضمن راهنمایی شما، خدمات مورد نیاز را نیز به شما ارائه می کنند. خدماتی همچون لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر چاه، رفع نم و خرابی ساختمان، از بین بردن بوی بد، از بین بردن سوسک، نوسازی چاه و ... که همگی توسط نیروهای متخصص و مجرب ما انجام می شود.

البته محله شریعتی تنها منطقه و محله تحت پوشش ما نیست. علاوه بر شریعتی، محله های هفت تیر، نیاوران، آزادی، ونک، لویزان، عباس آباد، جاده مخصوص، سعادت آباد، پاسداران، قلهک، حسین آباد، زعفرانیه، تجریش، انقلاب، شهران، شهرک غرب، ولیعصر، رسالت، صادقیه، تهرانپارس، پونک، سیدخندان و دیگر مناطق تهران همگی تحت پوشش خدمات لوله بازکنی ما هستند.

مشاورین با تجربه و حرفه ای ما طی سالیان فعالیت خود با همه مشکلات فنی و تاسیساتی ساختمان آشنا هستند و می توانند به راحتی مشکل شما را حل کنند. راهنمایی های ما بسیار کارساز و مفید است که به صورت رایگان به مشتریان ارائه می شود. ما تنها زمانی از شما هزینه دریافت می کنیم که پس از حضور در مشکل تاسیساتی شما را رفع کنیم.

گرفتگی لوله فاضلاب چه نشانه هایی دارد؟

همان مقدار که از شرکت های لوله بازکنی اطلاع پیدا کردید لازم است از گرفتگی لوله ها نیز اطلاع داشته باشید. لازم است بدانید که گرفتگی لوله های فاضلاب نشانه هایی دارد که در صورت رویت این نشانه ها می توان فهمید که گرفتگی در لوله فاضلاب ایجاد شده است. در بسیاری از مواقع زمانی که کندی در مکش و تخلیه آب از لوله فاضلاب (می تواند کفشور، سینک ظرفشویی، روشویی یا چاه توالت باشد) مشاهده می شود می توان این اطمینان را پیدا کرد که یک گرفتگی در لوله ایجاد شده است.

در چنین مواقعی باید مشکل را جدی گرفته و موضوع را بررسی کنید. ممکن است لوله در آستانه گرفتگی باید اما همچنان روزنه های گوچکی برای عبور آب داخل آن باقی مانده است. در صورتی که زمان را از دست بدهید ممکن است آن روزنه ریز هم گرفته شده و لوله به طول کامل مسدود شود. اما این علت کلی گرفتگی لوله است و هر نوع لوله فاضلابی یک نوع گرفتگی خاصی را دارد. به عنوان مثال عمده ترین عامل گرفتگی سینک ظرفشویی ورود روغن، چربی و باقی مانده غذاها به داخل سینک می باشد. این مواد وارد لوله و سیفون ظرفشویی می شوند و داخل آن لایه هایی از رسوب را ایجاد می کنند که در نهایت منجر به گرفتگی کامل لوله خواهد شد.

در مورد توالت و سرویس بهداشتی هم عمده ترین عوامل گرفتگی سیفون توالت باقی ماندن فضولات در داخل سیفون و ورودی نوار بهداشتی به داخل آن می باشد. زمانی از که توالت استفاده می شود باید دستگیره فلاش تانک کشده شود تا فضولات داخل سیفون به کمک آب به داخل چاه هدایت شوند. ریختن یک آفتابه آب هم می تواند جایگزین مناسبی برای توالت های بدون فلاش تانک می باشد. اگر این کار انجام شود دیگر مشکلی از بابت گرفتگی سیفون توالت (چه توالت ایرانی و چه توالت فرنگی) وجود نخواهد داشت.

لوله های کفشور هم از گرفتگی در امان نیستند. کفشور حمام با صابون، مو، سفیدآب و ... دچار گرفتگی می شود و کفشور حیاط و پارکینگ با سنگ، خاک و آشغال مسدود می شود. برای جلوگیری از انسداد لوله های کفشور حیاط و پارکینگ و کفشورها باید از توری های مخصوص کفشور استفاده کنید تا از ورود مواد زائد به داخل لوله جلوگیری بعمل آید.

چطور باید گرفتگی لوله ها را رفع کرد؟

برای رفع گرفتگی های مختلف روش های مختلفی وجود دارد. روش های مختلف لوله بازکنی همه در اختیار تکنسین های حرفه ای ما است که از هر یک از روش ها متناسب با نوع گرفتگی و نوع لوله فاضلاب استفاده می کند. اما برخی از روش ها هستند که بسیار ساده و کاربردی می باشند و استفاده از آنها نیاز به هیچ تخصصی ندارد. این روش ها به روش های خانگی لوله بازکنی معروف هستند که می توان آنها را در خانه انجام داده و مشکل را حل کرد.

یکی از این روش ها استفاده از آب جوش است. آب جوش خاصیت شویندگی دارد. وقتی مقداری آب جوش را به داخل لوله فاضلاب گفته شده می ریزید، این آب با حرارت بالا با گرفتگی ها تماس پیدا می کند و باعث می شود آنها باز شود. البته استفاده از آب جوش برای گرفتگی های غیرسخت مفید است. مثلا گرفتگی سینک ظرفشویی که ناشی از ایجاد رسوب در لوله فاضلاب و سیفون آن می باشد. این گرفتگی به راحتی با آب جوش باز می شود. آب جوش چربی و رسوب های داخل لوله را شستشو داده و از بین می برد.

در برخی موارد استفاده از آب جوش برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی هم مفید است. از این جهت که گرفتگی های توالت ناشی از فضولات و مدفوع داخل سیفون است و آب جوش می تواند آنها را نرم کرده و شستشو دهد. تنها باید توجه داشته باشید که آب جوش را به طور ناگهانی روی کاسه توالت نریزید تا موجب شکستن آن نشود.

لوله بازکنی حرفه ای در شریعتی

لوله بازکنی خانه پاک جزء بهترین عملیات های لوله بازکنی در تهران است. کیفیت کار خانه پاک نسبت به دیگر شرکت های فعال در تهران بسیار بالاتر می باشد. علت این امر استفاده از نیروی متخصص و دستگاه مجهز می باشد. تکنسین های حرفه ای و باتجربه ما توانایی رفع انواع گرفتگی های لوله همچون گرفتگی توالت، گرفتگی توالت فرنگی، گرفتگی سیفون، گرفتگی کفشور، گرفتگی روشویی، گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی چاه حمام و ... را دارد. این تکنیسین ها از جمله باتجربه ترین و حرفه ای ترین تکنسین های تهران هستند که سالیان زیادی تجربه کار لوله بازکنی را دارند. باید بدانید که کارگران و تکنسین های ما از نظر اخلاقی تایید شده هستند و هیچ مشکلی بابت حضور آنها در منازل وجود ندارد.

مولفه دیگر در موفقیت ما استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی است. ما برای لوله بازکنی از دریل و فنر استفاده نمی کنیم. دستگاه مخصوص فنر لوله بازکنی به طور اختصاصی برای این کار ساخته شده است. این دستگاه علاوه بر قابلیت های مختلف استاندارد نیز می باشد و می توان با استفاده از آن گرفتگی های سخت را باز کرد. با این دستگاه می توان هر نوع گرفتگی را در هر نوع لوله فاضلابی رفع کرد.

نتیجه استفاده از تکنسین حرفه ای و و دستگاه مجهز ارائه خدمات ارزان و تضمینی لوله بازکنی در تهران می باشد. در حالی که برخی شرکتهای رقیب با بهانه های مختلف مبالغ هنگفتی را از مشتری ها دریافت کرده و آنها را سرکیسه می کنند. فارغ از کیفیت لوله بازکنی و خدمات ارزان ما بهتر است با جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب از صرف هزینه لوله بازکنی و مشکلات بعدی آن جلوگیری کنید.

دیگر خدمات فنی و تاسیساتی در تهران

باید بدانید که ما تنها یک خدمت لوله بازکنی را به مشتری ها ارائه نمی کنیم. شرکت ما هزاران خدمت فوری و ارزان دارد که در صورت نیاز می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید. خدمات فنی و تاسیساتی ما با کیفیت بالا در تهران انجام می شود و شما می توانید آن را با کمترین هزینه دریافت کنید. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • رفع نم و رطوبت ساختمان
  • رفع خرابی ساختمان
  • رفع بوی بد و نامطبوع از ساختمان و آشپزخانه
  • رفع انواع گرفتگی های ایجاد شده در لوله و سیفون فاضلاب 
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی
  • رفع گرفتگی کفشور حمام، پارکینگ و سرویس بهداشتی
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی
  • رفع نشتی آب و فاضلاب ساختمان
  • نصب سپتیک فاضلاب و لایروبی آن
  • نصب ایزوگام، قیرگونی و لایه های رطوبتی
  • نصب توالت فرنگی به همراه همه تجهیزات آن
  • نصب فلاش تانک و تعمیر آن
  •  تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مخصوص
  • حفر چاه فاضلاب و چاه سپتیک
  • تعمیر و نوسازی چاه فاضلاب
  • باز کردن درب چاه و بستن آن با کمترنی تخریب
  • لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله با کمترین کثیفی
  • لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان 
  • تعویض کاسه توالت
  • پاکسازی چاه و منهول فاضلاب
  • تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
  • نوسازی چاه های فاضلاب قدیمی و ریزشی
  • اتصال سیستم فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری
  • تخلیه چاه با تانکر مکنده

و هزاران خدمت تاسیساتی و فنی دیگر که همه توسط نیروهای متخصص و مجرب ما انجام می شوند.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت خدمات فنی ایرانیان با هدف حل مشکلات تاسیساتی و فنی ساختمان با محوریت لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در تهران مشغول به فعالیت می باشد و در این راه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان تهرانی به کار گرفته است که یکی از آنها ارائه خدمات ارزان و با کیفیت می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۹ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰