لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه

ما افتخار داریم که سالیان طولانی در تهران و حومه خدمات لوله بازکنی به مشتریان ارائه داده ایم و در این راه خدمات خود را توسط نیروهای مجرب و با تجربه و با استفاده از دستگاه های روز دنیا به انجام رسانده ایم و در نهایت بهترین کیفیت و عملکرد را برای مشتریهای خود به ارمغان آورده ایم. لوله بازکنی ارزان در تهران با دستگاه های مخصوص جزء تخصص ماست.

ما افتخار داریم که سالیان طولانی در تهران و حومه خدمات لوله بازکنی به مشتریان ارائه داده ایم و در این راه خدمات خود را توسط نیروهای مجرب و با تجربه و با استفاده از دستگاه های روز دنیا به انجام رسانده ایم و در نهایت بهترین کیفیت و عملکرد را برای مشتریهای خود به ارمغان آورده ایم. لوله بازکنی ارزان در تهران با دستگاه های مخصوص جزء تخصص ماست. ما تمام گرفتگی های لوله را با قیمت باورنکردنی انجام می دهیم.

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله تحت نظر اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه با بیش از ۱۵ سال تخصص و سابقه فعالیت در این زمینه و جلب رضایت حداکثری مشتریان پیشینه موفق ما در این زمینه می باشد. ما تلاش داریم با ارائه خدمات مفید و ارزان در تهران رضایت حداکثری مشتریان را داشته باشیم. در این راه تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با رفع گرفتگی لوله های فاضلاب نقش مهمی در پاک نگه داشتن شهر داشته باشیم.

آیا اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه وجود دارد؟

تقریبا تمام مردمی که با گرفتگی لوله و لوله بازکنی سر و کار داشته اند نام صنف لوله بازکن ها و اتحادیه لوله بازکنی را شنیده اند. احتمالا خیلی ها این سوال را دارند که اتحادیه لوله بازکنی چیست و چه کاری انجام می دهد؟ آیا اصلا چنین اتحادیه ای وجود دارد یا خیر؟ گفته می شود شرکتهای تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران و دیگر شهها تحت نظر اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشند. اما با کمی بررسی متوجه می شوید که چنین اتحادیه ای اصلا وجود ندارد. همین باعث شده شرکتهای غیرمجاز از این نام سوء استفاده کرده و از آن در تبلیغات خود استفاده کنند.

تبلیغاتی که تنها برای کلاهبرداری آنها می باشد و با این روش جیب مردم را خالی می کنند.در عین حال چون این اتحادیه وجود ندارد کلاهبرداران لوله بازکنی به راحت مردم را سرکیسه می کنند و هیچ ترسی از اتحادیه نیز ندارند و به راحتی مبالغ بالا و میلیونی را از مردم بیچاره طلب می کنند. 

باید گفت که در تهران اتحادیه لوله بازکنی وجود ندارد و صنف لوله بازکنی و تخلیه چاه تحت نظر اتحادیه خدماتی تهران می باشند. البته برخی نیز نظر دارند که لوله بازکن ها باید تحت نظر اتحادیه آهنگران باشند. به هر حال چیزی که مشخص است این که اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه وجود ندارد. بنابراین توجه داشته باشید که با این نام و عنوان از شما کلاهبرداری نشود.

کلاهبرداران لوله بازکنی

با توجه به مطالب فوق به نظر می رسد که دیگر دلیلی برای عدم سوء استفاده کلاهبرداران از این نام وجود نداشته باشد. برخی افراد شیاد و کلاهبردار وجود دارند که با ترفندهای مختلف مردم را سرکیسه می کنند. این افراد با عناین جذاب اقدام به لوله بازکنی در منازل می کنند و طی آن مبالغ گزافی را از مشتری ها دریافت می کنند. این کلاهبرداران به هیچ وجه تحت تعرفه اتحادیه نمی باشند و تعیین تعرفه و قیمت آنها نیسز مختص خود بوده قیمتهای نجومی برای سرویس های خود در نظر می گیرند.

حتی در برخی موارد این افراد از روشهای صحیح و اصولی فنرزنی نیز استفاده نمی کنند. علاوه بر این باید توجه داشت که اینگونه افراد شیادانی هستند که پلیس نیز به دنبال آنهاست و به هیچ وجه نباید از آنها درخواست لوله بازکنی نمایید. به عنوان مثال چند مورد از این کلاهبرداران در محله های شمال تهران اقدام به لوله بازکنی می نمایند که با توجه به وضع مالی خوب اهالی این مناطق می توانند مبالغ میلیونی نیز از آنها دریافت کنند.

توجه داشته باشد که اگرچه مبالغ میلیونی برای لوله بازکنی اصلا معقول نیست اما مبالغ ارزان و پایین همچون 30 هزار تومان نیز غیرمعقول بوده و توسط هیچ لوله بازکن معتبری انجام نمی شود. معمولا اینگونه تبلیغات یا با کمکاری و خرابکاری همراه بوده و یا برای جلب مشتری و کلاهبرداری می باشد. این لوله بازکنهای شیاد با قیمت های ارزان وارد خانه شما می شوند و پس از اتمام کار و توضیحات دروغین ادعا می کنند که لوله بازکنی شما چند صد هزار تومان خرج برداشته است.

لوله بازکنی مناطق مختلف تهران

تهران مناطق بسیاری دارد و به همین دلیل بسیاری از این مناطق تحت پوشش لوله بازکنی شرکتهای معتبر می باشد. برخی از مناطق لوله بازکنی اختصاصی داشته و برخی دیگر نیز تحت پوشش شرکتها می باشند. اما به هر صورت منطقه ای در تهران وجود ندارد که در آن خدمات لوله بازکنی ارائه نشود.

- لوله بازکنی شمال تهران
- رفع گرفتگی لوله در جنوب تهران
- لایروبی لوله فاضلاب در شرق و غرب تهران
- رفع و زدودن رسوب لوله ها در پاسداران و خیابان گاندی
- بازکردن گرفتگی لوله با دستگاه در خیابان مطهری و شریعتی
- رفع گرفتگی و انسداد لوله توسط تکنسین در محله های قیطریه و زعفرانیه
- بازکردن لوله فاضلاب در منطقه ولنجک تهران
- رفع و باز کردن لوله های فاضلابی در طرشت و ستارخان
- حل مشکل گرفتگی فاضلاب در میدان حکیمیه و خیابان جردن
- ارائه خدمات لوله بازکنی فوری در منطقه یوسف آباد و مرزداران
- لوله بازکنی میدان هفت تیر و محله قلهک
 - لوله بازکنی و تخلیه چاه میدان رسالت و میدان ولیعصر
- رفع گرفتی در عباس آباد و نیاوران تهران
- لوله بازکنی اختصاصی در جاده مخصوص کرج
- رفع انسداد لوله با دستگاه در تهرانپارس و تجریش
- از بین بردن گرفتگی لوله در محله سعادت آباد و الهیه
- خدمات فوری لوله بازکنی در شهرک غرب
- بازکردن فاضلاب خانگی مجیدیه و امیرآباد
- از بین بردن گرفتگی لوله در میدان آزادی و محله پیروزی
- لوله بازکنی گیشا و قیطریه
- رفع گرفتگی در محله صادقیه و خیابان ونک
- زدودن گرفتگی لوله در محله نارمک، مجیدیه و جمشیدیه
- بازکردن لوله فاضلاب در خیابان همت و تهران نو

تنها بخشی از خدمات لوله بازکنی در تهران توسط ما می باشد که البته تمام این مناطق و مناطق بسیار دیگر نیز تحت پوشش شرکت خانه پاک نیز می باشد. لوله بازکنی خانه پاک همیشه و در همه جا همراه شما می باشد. ما با استفاده از جدیدترین تجهیزات بروز و پیشرفته مخصوص لوله بازکنی این افتخار را داریم که هر نوع گرفتگی لوله های فاضلابی را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت رفع می کنیم و در نهایت دستمزد سرویس کاران خود را با ارزان ترین تعرفه از شما دریافت می کنیم.

روشهای لوله بازکنی در تهران

نیروهای زبده و با تجربه لوله بازکنی با روشهای اصولی فنرزنی تلاش می کنند تا عامل انسداد لوله رفع شود. البته در این رابطه از روشهای مختلف لوله بازکنی نظیر

- لوله بازکنی با دست
- لوله بازکنی با محلول مخصوص
- رفع گرفتگی لوله با فنر دستی
- لوله بازکنی با فنر برقی
- رفع انسداد با دستگاه لوله بازکنی
- لوله بازکنی با دستگاه فشار هوا (تراکم هوا)
- بازکردن لوله فاضلاب با ژنراتور
- از بین بردن گرفتگی لوله با محلول خانگی

استفاده می شود که بهترین آنها استفاده از فنر می باشد. در این امر از فنرهای معمولی و حرفه ای متناسب با نوع گرفتگی استفاده می شود. خدمات فوری و حرفه لوله بازکنی در برخی از مناطق تنها در دقیقه 30 دقیقه قابل انجام است. کوتاه بودن زمان لوله بازکنی در برخی مناطق باعث شده ساکنین آن علاقه شدیدی به لوله بازکنی پیدا کنند. اما در ادامه نکات مهم جهت تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب برای شما ذکر خواهد شد.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب

اگر می خواهید خودتان گرفتگی لوله را تشخیص دهید کافیست کمی دقت کنید. هنگام بروز انسداد و گرفتگی در لوله فاضلاب لازم است به علائم آن توجه کنید تا متوجه شوید که لوله فاضلاب گرفته است یا خیر. این علائم به شرح زیر می باشد:

- باقی ماندن آب و فاضلاب در سینک، روشویی
- پایین نرفتن آب از کفشوی حمام و پر شدن کف حمام
- باقی ماندن فاضلاب در کاسه توالت
- مکش کند آب توسط لوله فاضلاب
- وجود حباب (در بعضی موارد) هنگام تخلیه فاضلاب
- ایجاد بوی نامطبوع و مشمئزکننده در لوله فاضلاب سینک یا کفشوی

که هر یک از این موارد نشانه مشکلی در لوله می باشد که به احتمال زیاد گرفتگی لوله می باشد. اما باید توجه داشت که اگر لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود چه کاری باید انجام داد. در ادامه روشهای لوله بازکنی حرفه ای را برای شما ذکر خواهیم کرد.

چرا گرفتگی در لوله فاضلاب ایجاد می شود؟

همانطور که می دانید لوله فاضلاب محلی جهت عبور آب و فاضلاب می باشد و فضایی برای مواد دیگر ندارد. باقی ماندن فاضلاب در لوله باعث گرفتگی لوله می شود و در نهایت منجر به انسداد لوله خواهد شد. بنابراین نباید داخل لوله فاضلابی چیزی غیراز آب باید و فاضلاب در آن باقی بماند. باقی ماندن فاضلاب داخل لوله فاضلاب باعث انسداد لوله می شود و در این صورت نیاز به لوله بازکنی خواهید داشت.

البته در لوله های مختلف نوع گرفتگی نیز مختلف می باشد. مثلا عامل گرفتگی در لوله فاضلاب حمام با لوله فاضلاب ظرفشویی یا توالت متفاوت می باشد. اما چیزی که مهم است این که در تمام گرفتگی های لوله عامل اصلی اشغال های ورودی به داخل لوله می باشند. ورود مواد اضافی و آشغال به داخل لوله ها باعث انسداد لوله می شوند.

آموزش لوله بازکنی در خانه

لوله بازکنی در خانه نکاتی دارد که باید آن نکات توسط شما رعایت شود. اگر سینک ظرفشویی یا روشویی پر از آب باشد بهتر است این آب تخلیه شود. سپس اگر می خواهید از محلول شیمیایی لوله بازکنی استفاده کنید آن را داخلی لوله بریزید و منتظر بمانید تا اثر کند. اگر قصد استفاده از چنیه و پودر لوله بازکنی را دارید پودر را داخل لوله فاضلاب دچار انسداد شده تخلیه کنید. این دو روش پس از چند دقیقه اثر می گذارند. لزا باید مدتی صبر کنید تا نتیجه را ببینید. البته باید توجه داشت که استفاده زیاد از محلول های لوله بازکنی به ضرر شما است چون باعث خوردگی و پوسیدگی لوله می شود.

اما اگر چاه بازکن دستگاه مخصوص لوله بازکنی شما می باشد باید توجه داشته باشید که استفاده از چاه بازکن یا لوله بازکن دستی تنها در بعضی موارد موثر واقع می شود. در گرفتگی های ساده امکان استفاده از این دستگاه وجود دارد. به هر حال برای استفاده از آن باید دهانه چاه بازکن را روی لوله فاضلاب یا دهانه سینک یا کفشوی قرار دهید و آن را بفشارید. پس از چند بار تکرار این عمل مشکل حل خواهد شد.

توجه داشته باشد که به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین کلاهبردارن لوله که روی دیوار ها نص شده است را نخورید و تنها از شرکتهای معتبر لوله بازکنی درخواست لوله بازکنی نمایید. این شرکتها علاوه بر ارائه خدمات ارزان و فوری کار شما را نیز در کمترین زمان انجام می دهند.

نرخ لوله بازکنی در تهران

جهت جلوگیری از کلاهبرداری لوله بازکن های شیاد و همچنین سرکیسه شدن مردم اتحادیه لوله بازکنی (اتحادیه اصناف خدماتی) مبالغی را برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله تعیین کرده است. با استفاده از این تعرفه دیگر از قیمت لوله بازکنی در تهران اطلاع دارید و فریب کلاهبرداران و سودجویان را نخواهید خورد. نرخ مصوب اتحادیه برای لوله بازکنی به شرح زیر است.

- نرخ لوله بازکنی ساده و معمولی: ۷۰ هزار تومان
- قیمت رفع گرفتگی سینک ظرفشویی: ۱۵۰ هزار تومان
- نرخ رفع گرفتگی کفشوی حمام: ۸۰ هزار تومان
- تعرفه لوله بازکنی سخت دشوار: ۲۵۰ هزار تومان
- قیمت لوله بازکنی کفشوی پارکینگ یا حیاط: ۱۰۰ هزار تومان
- قیمت لوله بازکنی کفشوی بام: ۲۰۰ هزار تومان
- تعرفه لوله بازکنی با دستگاه مخصوص: ۲۰۰ هزار تومان
- قیمت رفع گرفتگی کفشوی آشپزخانه: ۱۳۰ هزار تومان

قیمتهای فوق الذکر تنها برای شرکتهای مجاز و معتبر می باشد که تحت نظر اتحادیه لوله بازکنی هستند. والا شرکتهای غیرمجاز و کلاهبردارن قیمت های اختصاصی و نجومی خود را دارند و به هیچ وجه تحت نظر اتحادیه نمی باشند. لازم است جهت جلوگیری از سودجویی این افراد تنها با شرکتهای مجاز تماس گرفته و طبق تعرفه اتحادیه دستمزد پرداخت کنید.

منبع: سرویس لوله

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۱۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰