ویژگی شرکت های مجاز لوله بازکنی در تهران
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

ویژگی شرکت های مجاز لوله بازکنی در تهران

در تهران شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه بسیاری وجود دارند که روزانه پروژه های لوله بازکنی بسیاری را در تهران و کرج و دیگر شهر ها انجام می دهند. برخی از این شرکتها مجاز می باشند و تحت نظر اتحادیه کار می کنند و برخی دیگر غیرمجاز بوده و به صورت غیر رسمی اقدام به لوله بازکنی می نمایند. در این میان برخی سودجویان نیز از فرصت استفاده کرده و در لباس لوله بازکن مردم را سرکیسه می کنند.

در تهران شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه بسیاری وجود دارند که روزانه پروژه های لوله بازکنی بسیاری را در تهران و کرج و دیگر شهر ها انجام می دهند. برخی از این شرکتها مجاز می باشند و تحت نظر اتحادیه کار می کنند و برخی دیگر غیرمجاز بوده و به صورت غیر رسمی اقدام به لوله بازکنی می نمایند. در این میان برخی سودجویان در لباس لوله بازکن مردم را سرکیسه می کنند. اما چطور باید فهمید که لوله بازکن مورد نظر واقعی است و یا شیادی در لباس لوله بازکنی می باشد. بطور کلی چطور شرکت لوله بازکنی مناسب پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید.

لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

و اینکه شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه مورد نظر مجاز می باشد یا خیر. برای دریافت پاسخ این سوال باید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در فضای لوله بازکنی و تخلیه چاه به مجموعه هایی که با استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب اقدام به لوله بازکنی و تخلیه چاه می نمایند شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه گفته می شود. این شرکت ها مانند شرکتهای تجاری نیستند و تنها نام شرکت را دارند و کارگران و تجهیزات آنها مختص کارهای فنی و چاهی می باشد. 

شرکت های لوله بازکنی مجاز 

معمولا شرکت های لوله بازکنی از نیروهای مجرب و متخصص استفاده می کنند که همین وجه تمایز شرکت های لوله بازکنی با مجموعه های کلاهبردار می باشد که با ظاهر لوله بازکن قصد دزدی از خانه ها را دارند. هر چه شرکت مورد نظر کارگران بیشتری داشته باشد و از تجهیزات بهتری در لوله بازکنی استفاده کند نشان از بزرگ و معتبر بودن آن شرکت می باشد. در تهران شرکت های لوله بازکنی بسیاری وجود دارند که لوله بازکنی تهران از جمله خدمات آنهاست اما به خوبی آن را انجام نمی دهند.

خدمات متنوع شرکت های لوله بازکنی

همانطور که گفته شد شرکتهای لوله بازکنی بسیاری وجود دارند اما همه آنها خدمات متنوعی ندارند. تنها شرکتهای حرفه ای و متخصص در زمینه فنی هستند که خدمات متنوعی در زمینه چاه و فاضلاب به مشتریان ارائه می دهند که این از جمله نشانه های شرکت لوله بازکنی مناسب به شمار می آید. اگر شرکتی تنها خدمتش لوله بازکنی باشد معلوم است یا تجربه کافی در کار را ندارد و یا اینکه شیادی در لباس لوله بازکن می باشد و قصد کلاهبرداری دارد.

شرکت های خدمات فنی نیز در تهران زیاد است اما به تعداد شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه نمی باشد. شرکت های خدمات فنی خدمات مختلفی در زمینه تاسیسات فنی ساختمان و آب و فاضلاب به مشتریان ارائه می دهند که از جمله خدمات مهم آنها تخلیه چاه و لوله بازکنی به شمار می آید. این شرکتها گزینه مناسبی برای تماس با آنها و درخواست لوله بازکنی می باشد.

تبلیغات لوله بازکنی و تخلیه چاه

تبلیغات نیز می توان در پیدا کردن یک شرکت لوله بازکنی معتمد کم کار شما باشد. اما نه تبلیغاتی که در و دیوار خانه ها از آنها پر شده و روی آنها درشت نوشته شده است «لوله بازکنی و تخلیه چاه». این شرکتها همانطور که از نوع تبلیغشان مشخص است تنها خدمت ارائه شده توسط آنها همان لوله بازکنی می باشد که به نظر می آید گزینه مناسبی برای بازکردن گرفتگی لوله ها نباشد. اما اگر شرکتی تبلیغات زیبا با توضیحات مناسب به همراه خدمات متنوع در شهر پخش کرده بود به احتمال زیاد شرکت خوبی باشد.

البته این به معنای آن نیست که حتما شرکتهای متخصص و با تجربه باید نیروهای زیادی داشته باشند و با تجهیزات زیاد در محل حاضر شوند. ممکن است فرد لوله بازکن با موتور م یک جعبه ابزار در محل حاضر شود. ممکن است برای حل مشکل و رفع گرفتگی لوله افراد و ابزار بیشتری نیاز نباشد. نکته اصلی در لوله بازکنی تجربه و کیفیت کار است که آن فرد می تواند آنها را داشته باشد.

در خواست هزینه گزاف توسط لوله بازکن 

اما بخش اصلی و پایانی کار هزینه درخواستی می باشد. شرکت های لوله بازکنی مجاز طبق تعرفه اتحادیه فعالیت می کنند و هزینه ی بیشتر نیز درخواست نمی کنند. افراد شیاد هستند که پس از بازکردن لوله با بهانه های مختلف نظیر تخصصی بودن کار، هزینه ایاب و ذهاب، گرفتگی سخت و زمان طولانی کار هزینه بیشتری را درخواست کنند که به هیچ وجه نباید وجه درخواستی به فرد پرداخت شود.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۴ از ۵ از مجموع ۹ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰