انواع فنر و سر فنرهای لوله بازکنی
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

انواع فنر و سر فنرهای لوله بازکنی

یکی از روشهای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی است که تاثیر فوق العاده ای در رفع گرفتگی ها در زمان کوتاه دارد که نتیجه آن بسیار مثبت و قابل تضمین می باشد. فنرهای لوله بازکن مختلفی وجود دارد که هر یک برای رفع گرفتگی های مختلف کاربرد دارند.

انواع فنرهای لوله بازکنی

گرفتگی لوله های فاضلاب امزوره زیاد شده و شرکت های لوله بازکنی بسیاری نیز بوجود آمده که هر یک روشهای لوله بازکنی خود را بکار میگیرند و از دستگاه های مختلفی برای این کار استفاده می کنند. اصلی ترین روش باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده از فنر است که در اصطلاح به آن فنر لوله بازکنی یا فنر لوله بازکن گفته می شود که انواع مختلفی دارد و هر یک برای گرفتگی های خاصی مناسب است.

فنر لوله بازکن دستی

بطور کلی دو نوع فنر لوله بازکنی از جهت عملکرد وجود دارد که عبارتند از فنر لوله بازکنی دستی و برقی که هر دو مخصوص رفع گرفتگی لوله می باشند. فنر لوله بازکن دستی فنری بلند است که در انتهای آن یک دسته دارد و فرد با فرو کردن فنر در داخل لوله و فشار آورند به آن و بازی کردن با آن سعی در رفع گرفتگی لوله می نماید. این نوع فنر ها برای رفع گرفتگی در لوله های کوتاه مناسب است و می توان یکی از آنها را در خانه نگهداری کرد.

اگر فنر لوله بازکنی دستی دارید و می خواهید با آن گرفتگی لوله را باز کنید ابتدا خود را تجهیز کنید. سپس ابتدای فنر را وارد لوله کنید و آن را تا جایی که امکان دارد به داخل لوله فشار دهید تا جایی که دیگر فنر وارد لوله نمی شود. مشخص می شود سر فنر به گرفتگی لوله رسیده است. حالا باید تلاش کنید با فشار و تکان دادن فنر گرفتگی را باز کنید. می توانید فشار های چکشی به فنر بیاورید و یا در حین فشار فنر را بچرخانید تا گرفتگی را رفع نماید.

دستگاه فنر لوله بازکن

دیگری فنر لوله بازکن برقی یا دستگاه فنر لوله بازکن است که همان فنر بلند از انتها به یک موتور الکتریکی متصل شده و هنگام روشن کردن دستگاه فنر دوران می کند و فرد لوله بازکن آن را به داخل لوله فرو می کند و فنر با دوران خود گرفتگی ها را باز می کند. این دستگاه انواع مختلف ساده و حرفه ای دارد که برای رفع گرفتگی لوله های بلند مانند لوله فاضلاب آپارتمان ها مناسب است.

سرفنرهای مختلف لوله بازکنی

دستگاه های فنر لوله بازکنی انواع مختلف از ساده تا پیشرفته دارد که ساده ترین آن یک فنر لوله بازکنی متصل شده به دریل است که با دوران آن گرفتگی ها را باز می کند و نوع حرفه ای و پیشرفته آن دستگاهی سبک و کوچک است که محفظه ای مخصوص جمع شدن فنر دارد و هنگام روشن شدن بصورت خودکار فنر را به داخل لوله وارد می کند.

فنرهای لوله بازکنی سرفنرهای مختلفی دارند که بنابر نیاز تکنسین لوله بازکنی مورد استفاده قرار می گیرد و هر یک مختص لوله های خاص و نوع گرفتگی خاصی می باشد. این سر فنر ها قابلیت تعویض و نصب روی فنر لوله بازکنی را دارا هستند و لوله بازکن می تواند سرفنر را تعویش کند.

لوله بازکنی ارزان توسط خانه پاک

اگر لوله فاضلاب شما گرفته است و خودتان فنر لوله بازکن ندارید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان در محل حاضر شویم و ضمن بررسی مشکل با استفاده از بهترین و کم هزینه ترین روش گرفتگی لوله را رفع نماییم. لوله بازکنهای مجرب خانه پاک کار شما را بصورت حرفه ای انجام می دهند و سپس لوله فاضلاب را با تضمین به شما تحویل می دهند. در ضمن ما شعار لوله بازکنی ارزان را داریم و دستمزد خود را طبق تعرفه اتحادیه از مشتری دریافت می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۳ از ۵ از مجموع ۴ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰