لوله بازکنی در آپارتمان و قیمت آن
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

لوله بازکنی در آپارتمان و قیمت آن

یکی از خدمات شرکت های لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب آپارتمان می باشد. لوله بازکنی در آپارتمان با لوله بازکنی منازل متفاوت است و با سختی هایی همراه است که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. با رشد آپارتمان ها و بیشتر شدن آنها لزوم لوله بازکنی آپارتمان نیز بیشتر احساس می شود به طوری که برخی از شرکتهای مربوط لوله بازکنی آپارتمان ها را جزئی از خدمات خود قرار داده اند. این خدمت رو به رشد یکی از جنبه های لوله بازکنی در تهران به حساب می آید.

یکی از خدمات شرکت های لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب آپارتمان می باشد. لوله بازکنی در آپارتمان با لوله بازکنی منازل متفاوت است و با سختی هایی همراه است که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. با رشد آپارتمان ها و بیشتر شدن آنها لزوم لوله بازکنی آپارتمان نیز بیشتر احساس می شود به طوری که برخی از شرکتهای مربوط لوله بازکنی آپارتمان ها را جزئی از خدمات خود قرار داده اند. این خدمت رو به رشد یکی از جنبه های لوله بازکنی در تهران به حساب می آید.

از جمله مشاغل خدماتی موجود در تهران همین لوله بازکنی و تخلیه چاه است. شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه شرکتهای روبه رشدی هستند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود اما متاسفانه بر تخصص آنها افزوده نمی شود. افرادی که روزی در شرکت های لوله بازکنی کارگری می کردند امروز برای خود شرکت لوله بازکنی تاسیس کرده اند و تعدادی را برای انجام کار استخدام کرده اند بدون اینکه تجربه و تخصص کافی برای این کار را داشته باشند. تنها با خرید ابزار های لوله بازکنی و استخدام تعدادی کارگر شرکت لوله بازکنی تاسیس نمی شود.

رشد قارچی شرکت های لوله بازکنی در تهران

البته رشد قارچی شرکت های لوله بازکنی به دنبال افزایش نیاز به لوله بازکنی در شهرها می باشد. وقتی منازل بیشتر می شود گرفتگی لوله های فاضلاب نیز بیشتر خواهد شد و همین باعث نیاز بیشتر به شرکت های لوله بازکنی و لوله بازکن ها می شود. اگرچه ساختمان های جدید به شبکه فاضلاب متصل است اما بالاخره نیزا به لوله بازکنی از بین نخواهد رفت. بنابراین تعداد شرکت های لوله بازکنی بیشتر خواهد شد. اما ای کاش همگام با افزایش تعداد آنها تخصص و توانایی آنها نیز افزایش می یافت و محدود به لوله بازکنی و تخلیه چاه نمی ماند.

اما این روزها که تعداد آپارتمان ها زیاد شده لوله بازکنی آپارتمان ها نیز رونق گرفت است به طوری که عمده پروژه های لوله بازکنی در آپارتمان ها هستند و بیشتر گرفتگی لوله ها در آپارتمان اتفاق می افتد. بنابراین شرکت های لوله بازکنی باید توانایی بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب آپارتمان را داشته باشند. اما لوله بازکنی آپارتمان به آسانی لوله بازکنی ساختمان نیست. در آپارتمان ها اگر لوله ای دچار گرفتگی شود و آب و فاضلاب از آن خارج شود ممکن است از سقف واحد پایین تر چکه کند. 

حساسیت لوله بازکنی آپارتمان در تهران

همچنین هنگام لوله بازکنی نیز حساسیت کار بالاست چون اگر لوله فاضلاب دچار شکستی یا پوسیدگی شود تعویض آن بسیار سخت خواهد بود و تخریب ساختمان را لازم دارد. نکته دیگر رساندن تجهیزات به طبقه مورد نظر است که آن هم با مشکلاتی مواجه است.

اما در میان گرفتگی های لوله ها در آپارتمان ها گرفتگی چاه توالت از همه شایع تر است. چاه توالت به خاطر استفاده مداوم از آن و همچینن وارد شدن انواع مواد بزرگ و کوچک به داخل آن مستعد گرفتگی می باشد و در صورت ایجاد گرفتگی لزوم لوله بازکنی احساس می شود. 

رقابت شرکت های لوله بازکنی در تهران

بر سر لوله بازکنی آپارتمان در تهران رقابت شدیدی وجود دارد به طوری که شرکت های لوله بازکنی می خواهند پروژه ها را از همدیگر بقاپند. با افزایش تعداد شرکت های خدماتی در تهران تعداد پروژه ها برای هر شرکت نیز کاهش می یابد و البته در این میان رقابت بر سر قیمت و کیفیت بیشتر خواهد شد. هر شرکتی که کمترین قیمت را برای لوله بازکنی دریافت کند از مقبولیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

لوله بازکنی در تمام مناطق تهران انجام می شود. یعنی شرکت های مربوطه با عنوان لوله بازکنی تهران این خدمت را ارائه می دهند. اما قیمت لوله بازکنی در مناطق مختلف تهران متفاوت است. به عنوان مثال قیمت لوله بازکنی شمال تهران با لوله بازکنی جنوب تهران تفاوت دارد. همچنین لوله بازکنی غرب و لوله بازکنی شرق تهران باهم یک قیمت نیستند. مناطق دیگر تهران نیز قیمت خود را در لوله بازکنی دارد. البته بستگی به شرکت لوله بازکنی مورد نظر نیز دارد که ممکن است شرکتی برای افزایش مشتری قیمت کمتری را دریافت کند.

نرخ اتحادیه لوله بازکنی 

به نظر اتحادیه لوله بازکن های تهران شرکت های لوله بازکنی برای بازکردن گرفتگی عادی مبلغ ۷۰ هزار تومان دریافت کنند. اما این مبلغ ثابت نیست و همانطور که گفته شد در مناطق مختلف و بنا به نوع گرفتگی متفاوت است که این مبلغ به ۱۵۰ هزار تومان هم خواهد رسید. اما توجه داشته باشید که اگر لوله بازکن مورد نظر در ازای کاری کم مبلغ زیادی را طلب کرد احتمال دارد لوله بازکن جعلی و شیادی باشد در لباس لوله بازکن.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۳ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰