خدمات لایروبی چاه فاضلاب در تهران
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶

خدمات لایروبی چاه فاضلاب در تهران

چاه فاضلاب در تمام ساختمان ها وجود دارد و فاضلاب ساختمان در آن دفع می شود. اگر چاه فاضلاب در زمین جاذب با خاک مناسب قرار گفته باشد و عمق مناسبی نیز داشته باشد به زودی پر نمی شود می توان از آن بدون نیاز به تخلیه چاه استفاده کرد. در غیر اینصورت ممکن است چاه پس از مدتی پر شود و نیاز به تخلیه چاه وجود داشته باشد.

چاه فاضلاب در تمام ساختمان ها وجود دارد و فاضلاب ساختمان در آن دفع می شود. اگر چاه فاضلاب در زمین جاذب با خاک مناسب قرار گفته باشد و عمق مناسبی نیز داشته باشد به زودی پر نمی شود می توان از آن بدون نیاز به تخلیه چاه استفاده کرد. در غیر اینصورت ممکن است چاه پس از مدتی پر شود و نیاز به تخلیه چاه وجود داشته باشد. مشکل زمانی ایجاد می شود که یا عمق چاه کم باشد و یا این که حجم فاضلاب ورودی به چاه بیش از ظرفیت آن باید و یا این که اصلا جنس زمین چاه غیرجاذب و نامناسب باشد که در این صورت چاه فاضلاب در زمانی زودتر از موعد مقرر پر می شود و باید به وسیله تانکر تخلیه چاه جهت تخلیه آن اقدام کرد. 

اهمیت چاه فاضلاب و لزوم تخلیه چاه

البته می توان چاه را همچون روز اول کرد به این صورت که پس از تخلیه چاه اقدام به لایروبی و کف تراشی چاه نمود و چاه را نوسازی کرد تا مجددا عملیات جذب فاضلاب در آن انجام شود و فاضلاب ورودی به داخل چاه به سرعت جذب شود که این کار توسط شرکتهای خدمات فنی و شرکت های لوله بازکنی انجام می شود. در این صورت است که چاه مجددا همچون روز اول توان جذب خود را بدست می آورد.

برای تخلیه چاه شرکتهای خدمات فنی و فاضلابی مختلفی وجود دارند که این کار را انجام می دهند و به راحتی می توان از آنها در خواست تخلیه چاه کرد. پس از مدتی با یک تانکر مخصوص تخلیه چاه در محل حاضر می شوند و به تخلیه چاه می پردازند. تانکرهای قدرتمند مکنده مخصوص تخلیه چاه توان تخلیه انواع چاه های فاضلاب را دارا می باشند.

چاه فاضلاب خانگی

یکی از انواع چاه های فاضلاب چاه فاضلاب خانگی است که در اکثر ساختمان ها وجود دارد که از نوع جذبی می باشد و آب و فاضلاب وارد شده در داخل آن را جذب می کند. این نوع چاه نیازمند زمینی است که جنس خاک آن مناسب و جاذب باشد و آب دفع شده در آن را به خوبی جذب کند. یعنی باید دفع فاضلاب در آن بخوبی انجام شود. در این حالت است که چاه بخوبی عمل می کند در غیر این اگر جنس خاک چاه جاذب نباشد فاضلاب داخل چاه باقی می ماند و به هیچ وجه جذب نمی شود و همین امر باعث سرریز شدن چاه و نیاز به تخلیه چاه مجدد می شود. پس قبل از حفر چاه باید این نکات را مد نظر داشت.

تاثیر جنس خاک در زمان تخلیه چاه

اگر چه جنس خاک عامل مهمی در تخلیه چاه می باشد اما تنها دلیل پر شدن چاه نیست و دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد بطوری که تشخیص این مشکل بسیار پیچیده می شود. دیگر دلیل پر شدن چاه باقی ماندن فاضلاب در داخل چاه می باشد که در هر صورت باعث پر شدن چاه می شود و نتیجه آن ایجاد بوی بد چاه در ساختمان است. فاضلاب باقی مانده در چاه و دیواره ها باعث ایجاد رسوب در آن می شود و جلوی جذب چاه را می گیرد. در این صورت دیگر لازم است که یک تخلیه چاه به همراه نو سازی چاه انجام شود. یعنی پس از تخلیه چاه دیواره های چاه تراشیده شده و جذب چاه را افزایش داد.

لایرویی چاه فاضلاب

حتما عبارت لایروبی و کف تراشی چاه را شنیده اید پس لازم است بدانید که لایروبی چاه به این صورت است که پس از تخلیه چاه فردی وارد چاه می شود و رسوب های دیواره چاه و کف را می تراشند تا جذب چاه افزایش یابد و مشکل پرشدن متوالی چاه حل شود. این عملیات زمانی انجام می شود که چاه فاضلاب پر شود و پس از تخلیه چاه نیز مشکل حل نشود و مجددا نیاز به تخلیه چاه وجود داشته باشد.

لایروبی چاه توسط شرکت ایرانیان

شرکت ایرانیان با استفاده از نیرو های متخصص و با تجربه چاه شما را مانند روز اول خواهد کرد. شرکت ایرانیان با استفاده از تجربه فراوان در زمینه چاه و مسائل مربوط به آن توانایی حل تمام مشکلات مربوط به چاه و فاضلاب را دارد. متخصصین شرکت ایرانیان با حضور در محل و بررسی وضعیت چاه اقدام متقابل را انجام خواهند داد. تخلیه چاه، لایروبی چاه، کف تراشی چاه، ترمیم و نوسازی چاه، تعمیر چاه کهنه، تراش چاه توسط کارگر، ترمیم چاه ریزشی، تخلیه فاضلاب چاه، تخلیه چاه سرریز شده، جلوگیری از سرریز شدن چاه، بازکردن درب چاه با کمترین خرابی، یافتن محل چاه فاضلاب، لجن کشی، اجرای لوله کشی فاضلاب و تعمیر آن و خدمات متنوع دیگر که هر یک جزء تخصص شرکت ایرانیان می باشد.

تخلیه چاه و لایروبی

شرکت ایرانیان متشکل از مدیریت مجرب و اعضای متخصص با استفاده از دستگاههای مخصوص لایروبی و تخلیه چاه نیاز همشهریان به تخلیه چاه و لایروبی چاه را مرتفع می نماید.شرکت ایرانیان آمادگی تخلیه، لایروبی و پاکسازی هرگونه چاهی را دارد و به راحتی آنها را به پایان خواهد برد. یکی از خدمات شرکت ایرانیان لایروبی و نوسازی چاه فاضلاب است. شرکت ایرانیان خدمات متنوعی از قبیل لایروبی چاه، ترمیم چاه، تخلیه چاه و لوله بازکنی دارد. کافیست که با شرکت ایرانیان تماس بگیرید تا خدمات بسیاری از تخلیه چاه و لوله بازکنی را به شما ارائه دهد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰