آشنایی با توالت فرنگی تاشو
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

آشنایی با توالت فرنگی تاشو

امروزه استفاده از توالت فرنگی رونق فراوانی یافته است به طوری که در اکثر ساختمان ها در کنار توالت ایرانی توالت فرنگی هم به چشم می خورد. علتش هم آن است که ناتوانی و بیماری های زانو زیاد شده و برخی افراد توانایی استفاده از توالت ایرانی را ندارند و به ناچار از توالت فرنگی استفاده می کنند.

امروزه استفاده از توالت فرنگی رونق فراوانی یافته است به طوری که در اکثر ساختمان ها در کنار توالت ایرانی توالت فرنگی هم به چشم می خورد. علتش هم آن است که ناتوانی و بیماری های زانو زیاد شده و برخی افراد توانایی استفاده از توالت ایرانی را ندارند و به ناچار از توالت فرنگی استفاده می کنند.

برخی از افراد هم که در منزل خود توالت فرنگی ندارند تلاش دارند از این نوع توالت در سرویس بهداشتی خود راه اندازی کنند اما با توجه به فضای محدود توالت ها بعضا امکان نصب سنگ توالت فرنگی وجود ندارد. اخیرا یک مخترع ایرانی برای حل این مشکل ابداعی تازه داشته است.

این مخترع جوان با روشی ساده توالت فرنگی اختراع کرده که علاوه بر هزینه هم و نیاز به فضای کم به راحتی نیز قابل نصب است. توالت فرنگی تاشو در حقیقت صندلی تاشو است که روی توالت ایرانی نصب می شد و باعث می شود توالت ایرانی به توالت فرنگی تبدیل شود. در عین حال امکان استفاده از هر دو توالت وجود خواهد داشت. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه نصب و راه اندازی توالت فرنگی نخواهید داشت و به راحتی می توانید از توالت فرنگی همراه استفاده کنید.

توالت تاشو چیست؟

توالت فرنگی عمدتا برای افراد سالمند و ناتوان است که امکان استفاده از توالت ایرانی را ندارند. به همین جهت این افراد می توانند از توالت فرنگی تاشو استفاده کنند و علاوه بر صرف هزینه کم به هدف خود نیز برسند و از امکانات فوق العاده این توالت استفاده کنند. همچنین توالت فرنگی تاشو امکانات متنوعی نیز دارد. این توالت قابلیت نصب در توالت های کوچک را هم داشته و به راحتی قابل نصب است. توالت تاشو برای افراد سنگین وزن نیز کارایی دارد و هیچ مشکلی برای آن بوجود نمی آید.

در عین حال که توالت تاشو یک اختیار جالب است، توالت همراه نیز اختراعی مفید و کاربردی است. اخیرا یک مخترع ایرانی توالتی ابداع کرده که به راحتی امکان حمل و نقل در هر مکانی را دارد. این توالت برای افرادی مناسب است که مشکلات مثانه یا نگهداری ادرار داشته باشند و نمی توانند مدت زیادی را بدنبال توالت بگردند یا ادرار خود را نگه دارند. این افراد برای قضای حاجت معمولا با مشکل مواجه هستند. برای حل مشکل این افراد ایرانی ها توالت همراه را اختراع کرده اند. اختراعی که بسیار مفید و کاربردی است و در حال حاضر در بازار نیز موجود است.

توالت همراه چیست؟

توالت همراه یک مخزنی کوچک شبیه دبه نوشابه دارد ظرفیت نیم لیتر ادرار را دارد و روی آن یکسری ابزار تعبیه شده که آن را برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب می کرده است. به گفته طراح توالت همراه مخزن آن قابلیت نگهداری ادرار در مدت زیادی را بدون نشتی دارد. همچنین این توالت قابلیت طهارت اسلامی را نیز دارد. این توالت برای استفاده افراد سالم در شهر مناسب نیست.

اما کسانی که بیماری دارند و یا دچار پیری شده اند می توانند از توالت همراه استفاده کنند. همچنین برای افرادی که مدت زیادی در جاده هستند نیز توالت همراه گزینه خوبی است. از توالت همراه می توانید بصورت ایستاده و نشسته به راحتی استفاده کنید. همچنین تفاوتی برای آقا و خانم در این توالت وجود ندارد و با رعایت نکات شرعی و بهداشتی می توان از آن استفاده کرد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰