روش بیرون آوردن اشیا از چاه توالت
یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷

روش بیرون آوردن اشیا از چاه توالت

از جمله مشکلات رایج درخصوص چاه توالت افتادن اشیا به داخل آن است. افتادن اشیاء به داخل چاه توالت یکی از مشکلات رایج این روزها می باشد که گریبانگیر افراد می شود برای آنها مشکل ساز شده است. بسیار مشاهده شده است وسایل افراد هنگام استفاده از توالت به داخل چاه توالت سقوط کرده است. این مشکل وقتی جدی می شود که آن وسیله قیمتی باشد مانند طلا ،گوشی تلفن همراه ، کارت عابر بانک و ... که به ناچار باید آن را بیرون آورید. حتی اگر شی قیمتی هم نباشد ممکن است در آینده باعث ایجاد گرفتگی در داخل لوله شود.

از جمله مشکلات رایج درخصوص چاه توالت افتادن اشیا به داخل آن است. افتادن اشیاء به داخل چاه توالت یکی از مشکلات رایج این روزها می باشد که گریبانگیر افراد می شود برای آنها مشکل ساز شده است. بسیار مشاهده شده است وسایل افراد هنگام استفاده از توالت به داخل چاه توالت سقوط کرده است. این مشکل وقتی جدی می شود که آن وسیله قیمتی باشد مانند طلا ،گوشی تلفن همراه ، کارت عابر بانک و ... که به ناچار باید آن را بیرون آورید. حتی اگر شی قیمتی هم نباشد ممکن است در آینده باعث ایجاد گرفتگی در داخل لوله شود.

در این مطلب قصد داریم روشهای بیرون آوردن اشیاء قیمتی از داخل چاه را به شما آموزش دهیم تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنید. روش هایی که با استفاده از آنها به راحتی می توانید اشیاء افتاده در داخل چاه توالت و سرویس بهداشتی را بیرون آورید بدون این که دست خود را داخل توالت فرو ببرید..

افتادن اشیاء گران‌قیمت در چاه توالت

برخی افراد با روشهایی آنرا بیرون آورده اند و برخی دیگر از خیر آن گذشته اند. در این صورت است که هیچ کاری از دست فرد بر نمی آید و علاوه بر این که وسیله خود را از دست داده است چاه توالت نیز دچار گرفتگی شده است و در آینده به ناچار باید این گرفتگی را رفع نماید. پس بهتر است در همان ابتدا به فکر راه چاره باشد تا مشکل از این که هست بزرگتر نشود.

روشهای مختلفی برای بیرون آوردن اشیاء سقوط کرده به داخل لوله فاضلاب دستشویی یا همان چاه توالت وجود دارد که که یک یک آنها را بیان خواهیم کرد. هر یک از روشها بسته به نوع گرفتگی و شی سقوط کرده قابل استفاده است و از طریق آن می توان مشکل گرفتگی لوله را رفع کرد و شی را از داخل لوله بیرون آورد. تا کنون برای همه ما چنین اتفاقاتی افتاده است و همه باید با این روشها آشنا باشیم تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنیم.

بهترین روش بیرون آوردن اشیاء از داخل چاه توالت

به نظر می رسد بهترین روش برای بیرون آوردن اشیاء قیمتی از داخل چاه توالت گیره فاضلاب است. عموما برای بیرون آوردن اشیا قیمتی و یا غیرقیمتی از داخل چاه از گیره های فاضلابی استفاده می شود. این گیره ها که مخصوص همین کار می باشد برای بیرون آوردن اشیاء از داخل چاه توالت تعبیه شده اند و می تواند در مواقع لزوم بسیار کارآمد باشند.

گیره های فاضلابی نوعی گیره از جنس انعطاف پذیر است که طول آن بیش از یک متر می باشد و می توان به راحتی اشیاء قابل دید در داخل چاه فاضلاب را با آن گرفت و بیرون کشید. با استفاده از گیره های فاضلابی می توانید خودتان اشیاء افتاده در داخل چاه توالت را بیرون آورید. گیره فاضلاب وسیله ای است مخصوص این کار که به راحتی می توان با آن اشیاء را از داخل چاه توالت یا دستشویی بیرون آورد.

خرید گیره فاضلابی 

گیره فاضلابی را می توانید از شرکتهای خدمات فنی و خدمات لوله بازکنی و یا ابزارفروشی های تهیه کنید. برخی افراد به جای استفاده از گیره فاضلاب تلاش می کنند با دست شی را بیرون آورند که استفاده از گیره های فاضلابی جایگزین مناسبی برای دست بردن به داخل چاه توالت می باشد. با خرید یک گیره فاضلابی دیگر نگران افتادن اشیاء به داخل چاه توالت نخواهید بود و در صورت بروز این مشکل با استفاده از گیره فاضلاب به راحتی آن را بیرون خواهید آورد و دیگر نیاز به صرف هزینه زیاد نخواهید داشت.

البته در مواردی که شی مورد نظر در دید نمی باشد امکان استفاده از گیره فاضلاب وجود ندارد و تنها راه حل این مشکل به دست شرکت های لوله بازکنی حل خواهد شود. این شرکت ها با استفاده دستگاه های مخصوص لوله بازکنی هر نوع گرفتگی در داخل لوله ها را رفع می نمایند و لوله فاضلاب را از هرگونه گرفتگی باز می کنند.

اگر شما هم این مشکل را دارید و می خواهید گوشی خود را از داخل توالت بیرون آورید همین حالا یکی از گیره های فاضلاب را با صرف هزینه کم خریداری کنید. البته راه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که بهترین آن تماس با نیرو های متخصص شرکت ایرانیان است. این شرکت افتخار دارد تا مشاوره و راهنمایی های لازم را خدمت کلیه مشتریان عزیز تقدیم دارد.

مشکلات رایج چاه و لوله های فاضلاب

اگر لوله فاضلاب شما هم دچار گرفتگی شده و نیاز به لوله بازکنی دارد. اگر گوشی تلفن شما به داخل چاه توالت سقوط کرده و گیره فاضلابی ندارد و خودتان نمی توانید آن را بیرون آورید. اگر نگران اشیاء قیمتی افتاده به داخل چاه سرویس بهداشتی هستید کافیست با لوله بازکنی خانه پاک (شرکت لوله خدمات فنی ایرانیان) تماس بگیرید و درخواست کمک و راهنمایی نمایید. نیروهای متخصص و باتجربه ما در کمترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را رفع می کنند و شی افتاده در چاه را بیرون خواهند آورد.

همچنین این شرکت خدمات متنوعی نظیر لوله بازکن، تخلیه چاه، بیرون آوردن اشیاء قیمتی از داخل چاه توالت، رفع گرفتگی چاه توالت، رفع نم سرویس بهداشتی و حمام، نصب کف شوی حمام و آشپزخانه و رفع گرفتگی ایجاد شده در آنها، لوله کشی فاضلاب ساختمان و تضمین کیفیت نم آن، کشف ترکیدگی لوله و ترمیم و تعمیر آن از جمله خدمات متنوع شرکت خدمات فنی ایرانیان می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۵ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰