روشهای بیرون آوردن طلا از داخل چاه توالت
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

روشهای بیرون آوردن طلا از داخل چاه توالت

افتادن طلا و اشیاء قیمتی به داخل چاه توالت چیزی است که برای خیلی ها رخ داده و افراد برای حل مشکل و بیرون آوردن طلا از داخل سیفون توالت روشهای مختلفی بکار می گیرند که برخی موفق واقع می شود و برخی نیز با شکست روبرو می شود. برای بیرون آوردن طلا و اشیاء قیمتی از داخل سیفون توالت روشهای مختلفی وجود دارد که یک یک آنها را برای شما بیان خواهیم کرد. با استفاده از این روشها می توانید به راحتی مشکل خود را حل کرده و شی سقوط کرده به داخل توالت را بیرون بیاورید.

افتادن طلا و اشیاء قیمتی به داخل چاه توالت چیزی است که برای خیلی ها رخ داده و افراد برای حل مشکل و بیرون آوردن طلا از داخل سیفون توالت روشهای مختلفی بکار می گیرند که برخی موفق واقع می شود و برخی نیز با شکست روبرو می شود. برای بیرون آوردن طلا و اشیاء قیمتی از داخل سیفون توالت روشهای مختلفی وجود دارد که یک یک آنها را برای شما بیان خواهیم کرد. با استفاده از این روشها می توانید به راحتی مشکل خود را حل کرده و شی سقوط کرده به داخل توالت را بیرون بیاورید.

سقوط اشیاء قیمتی به داخل توالت

برای بسیاری از افراد رخ داده که اشیاء قیمتی آنها نظیر گوشی، طلا، سوئیچ ماشین، کلید، انگشتر، حلقه، گوشواره، دستبند و ... به داخل سیفون توالت سقوط کرده و فرد با تلاش فراوان نتوانسته آن را بیرون آورد. برخی دست خود را در توالت فرو می کنند و تلاش می کنند طلا را در میان فاضلاب و فضولات سیفون پیدا کنند و برخی نیز از خیر طلا می گذرند. در حالی که روشهای مناسبی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید مشکل را حل کنید بدون این که دست خود را در سیفون فرو کنید.

اگر شما هم دچار چنین مشکلی شده اید و قصد دارید با روشهای ساده و آسان طلای خود را از سیفون توالت بیرون بیاورید این مطلب را تا انتها بخوانید. ما روشهایی را به شما معرفی می کنیم که کار شما را آسان می کند. پس با دقت مطلب را بخوانید و آن را بکار ببندید.

سقوط طلا و حلقه داخل لوله فاضلاب توالت

قبل از شروع مراحل ابتدا لازم است بگوییم اگر شی قیمتی و با ارزش شما به داخل چاه توالت افتاده نباید توالت استفاده کنید زیرا ورود آب و فاضلاب به داخل سیفون باعث می شود طلای داخل سیفون زیر آب و فاضلاب گیر کند و یا این که با فشار آب به داخل چاه فاضلاب حرکت کند. پس به هیچ وجه نباید از توالت استفاده کرد و درون آن نیز نباید آب ریخت تا به حل مشکل پرداخته شود. لازم است آرامش خود را حفظ کرده و با دقت روشهای بیرون آوردن اشیاء از توالت را انجام دهید. زیرا با این روشها جای هیچ نگرانی وجود ندارد. زیرا روشهای آسانی برای حل مشکل وجود دارد که در ادامه ذکر خواهند شد. انواع مشکلات افتادن اشیاء داخل توالت و لوله به این شرح است.

- افتادن طلا و کوشی داخل توالت
- سقوط اشیاء قیمتی داخل لوله فاضلاب
- افتادن سوئیچ و کلید از سیفون توالت و حمام
- افتادن حلقه و انگشتر به داخل توالت

ابتدا لازم است بررسی کنید که آیا توالت چاه بست دارد یا خیر. زیرا اگر کاسه توالت دارای چاه بست باشد به احتمال زیرا طلای شما روی چاه بست قرار دارد و به راحتی می توانید آن را با دست بردارید. اگر دلتان نمی آید که به سنگ توالت دست بزنید می توانید با دستکش این کار را انجام دهید و یا از سیم یا یک تکه چوب برای این کار کمک بگیرید. اما در صورتی که توالت چاه بست ندارد لازم است مراحل بعد را انجام دهید.

افتادن طلا به داخل سیفون توالت

پس از آن باید متوجه شد که آیا افتادن طلا به داخل چاه توالت باعث شده که طلا به چاه فاضلاب برود یا این که در داخل سیفون قرار دارد. برای بررسی این مشکل می توانید به داخل سیفون نگاه کنید. اگر انگشتر را مشاهده کردید که هیچ اگر آن را مشاهده نکردید ممکن است به خاطر این که سنگین تر از آب است به زیر سیفون رفته باشد. اگر هم که داخل سیفون نباشد به این معنی است که به داخل چاه فاضلاب افتاده که در این صورت هیچ کاری از دست شما بر نمی آید و اصلا کاری نمی توان انجام داد.

پس به ناچار باید بررسی کنید تا طلا را داخل سیفون پیدا کنید. برای این کار لازم روشی پیدا کنید که از طریق آن بتوان طلا را پیدا کرد. ساده ترین روش این است که دست خود را داخل چاه فرو کنید و در میان انبوه فضولات به دنبال طلا بگردید که البته بسیار مشمئزکننده است اصلا روش مناسبی نیست. برای بهبود آن می توانید از دستکش استفاده کرده و یا این که دست خود را داخل پلاستیک فرو کنید. اگر با این روش نیز دلتان راضی نمی شود لازم است با استفاده از یک وسیله طلا را از داخل سیفون توالت بیرون آورید.

بیرون آوردن شی قیمتی با قلاب دست ساز

برای این کار می توانید خودتان قلاب درست کنید. با استفاده از یک سیم مفتول بلند همچون جالباسی های کمد که فلزی هستند می توانید این کار را انجام دهید. به این صورت که سیم فلزی را به هر طریقی بدست آورید و سپس آن را صاف کنید تا طول آن حداقل نیم متر باشد. سپس سر آن را با استفاده از انبردست خم کرده و به شکل قلاب در آوردی. حالا باید با فروکردن این قلاب دست ساز به داخل سیفون به جستجوی طلا مشغول شوید تا طلا را پیدا کنید. اگر آن را پیدا کردید باید با قلاب آن را گرفته و بیرون بکشید.

استفاده از گیره فاضلابی برای بیرون آوردن طلا

اگر نمی توانید قلاب درست کنید بهتر است از ابزار مخصوص این کار استفاده کنید. در بازار وسیله ای مخصوص بیرون آوردن اشیاء از داخل چاه توالت وجود دارد که به آن گیره فاضلابی گفته می شود. این گیره ها همچون انبردست می مانند با این تفاوت که دسته آن بسیار بلند است و طول آن به بیش از یک متر می رسد. با این وسیله می توان اشیاء را از داخل توالت بیرون آورد.

به این صورت که دسته آن را گرفته و گیره آن را داخل سیفون توالت فرو می کنید و پس از پیدا کردن طلا داخل سیفون با استفاده از گیره طلا را نگه می دارید و به آرامی آن را از توالت بیرون می آورید. گیره های فاضلابی وسیله ای ساده و مفید هستند که مشکلات نگران کننده و ناگوار را حل می کند و با استفاده از آن به راحتی می توان طلا و اشیاء قیمتی افتاده به داخل توالت را بیرون آورد. اگر از این گیره ها در منطل ندارید بهتر است از یکی از آن را خریداری کنید. برای خرید گیره فاضلابی می توانید از شرکتهای لوله بازکنی درخواست کنید.

روشهای فوق برای بیرون آوردن اشیاء قیمتی مخصوصا طلا از چاه توالت است و در صورتی که طلای شما به داخل توالت افتاده می توانید از این روشها استفاده کنید. در صورت استفاده از این روشها دیگر نیازی به صرف هزینه نخواهید داشت و با کمی دقت می توانید مشکل را حل کنید.

بیرون آوردن طلا از توالت توسط شرکتهای لوله بازکنی

اگر با این روش ها  نتوانستید مشکل را حل کنید بهترین راه تماس با شرکت لوله بازکنی است. حتی اگر شی افتاده به توالت بسیار ارزشمند است بهتر است خودتان دست به کار نشوید زیرا ممکن است با یک اشتباه طلا از دست شما برود و به داخل چاه فاضلاب یا شبکه فاضلاب برود. پس بهتر است در این موارد از شرکتهای لوله بازکنی کمک بگیرید.

- بیرون آوردن اشیاء قیمتی از داخل چاه توالت
- خارج کردن اشیاء ارزشمند از سیفون توالت
- در آوردن طلا، انگشتر، گوشواره، حلقه از توالت
- حل مشکل افتادن اشیاء قیمتی داخل توالت
- خارج کردن گوشی، سوئیچ، کلید و ... از لوله فاضلاب
- بیرون آوردن اشیاء از کفشوی حمام و پارکینک

از جمله خدمات متنوع این شرکت ها در زمینه بیرون آوردن اشیاء می باشد. این شرکتها با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند به راحتی مشکل شما را حل می کنند. تکنسین های حرفه ای شرکت خدمات فنی انواع اشیاء افتاده به داخل توالت را بیرون آورده اند و در صورت بروز مشکل برای شما به راحتی و در زمانی کوتاه اقدام به بیرون آوردن طلا از توالت می کنند. تنها کافیست مشکل خود را با آنها درمیان بگذارید تا آنها با روشهای ساده و کاربردی خود مشکل شما را حل کنند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۳.۵ از ۵ از مجموع ۲۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰