مشکلات رایج لوله های فاضلاب و روش حل آنها
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷

مشکلات رایج لوله های فاضلاب و روش حل آنها

اگر چه با ایجاد شبکه فاضلاب و وجود لوله های فاضلاب دیگر مشکلات چاه های فاضلاب و ریز آنها بسیار کم شده است اما همین لوله ها نیز مشکلاتی را دارند که تنها به دست شرکتهای لوله بازکنی و خدمات فنی حل می شود. مشکلات لوله های فاضلاب از جمله مشکلات اصلی سیستم فاضلاب ساختمان می باشد که برای حل آن باید از شرکت های خدمات فنی فاضلاب کمک گرفت.

اگر چه با ایجاد شبکه فاضلاب و وجود لوله های فاضلاب دیگر مشکلات چاه های فاضلاب و ریز آنها بسیار کم شده است اما همین لوله ها نیز مشکلاتی را دارند که تنها به دست شرکتهای لوله بازکنی و خدمات فنی حل می شود. مشکلات لوله های فاضلاب از جمله مشکلات اصلی سیستم فاضلاب ساختمان می باشد که برای حل آن باید از شرکت های خدمات فنی فاضلاب کمک گرفت.

با رشد روزافزون ساختمان ها چاه های فاضلاب و سیستم فاضلاب شهری نیز فراگیر شده است و نیاز به یکی از این دو جزء اصلی نیازهای هر ساختمان می باشد. در گذشته برای هر ساختمان یک چاه توسط مغنی حفر می شد و با توجه به تولید اندک فاضلاب توسط ساختمان تا چند ده سال کار می کرد. اما امروز با تولید روز افزون فاضلاب دیگر چاه های فاضلاب کشش جذب فاضلاب تولیدی را ندارند و علاوه بر آن تعداد چاه های زیادی نیز در زیر ساختمان ها حفر شده است که دیگر امکان حفر چاه جدید وجود ندارد.

علت ایجاد شبکه فاضلاب شهری

این موارد باعث شد سیستم فاضلاب شهری راه اندازی شود تا علاوه بر کاهش خطرات حفر و استفاده از چاه از آلودگی های محیطی چاه نیز جلوگیری شود و در نهایت فاضلاب توسط سیستم های تصفیه فاضلاب به آب قابل استفاده در کشاورزی تبدیل شود. اما استفاده از سیستم های فاضلاب و شبکه فاضلاب شهری نیز باعث ایجاد مشکلات جدیدی شد که این مشکلات خود را پس از مدتها استفاده از فاضلاب و لوله های فاضلاب نشان داد.

لوله کشی فاضلاب ساختمان چه مشکلاتی دارد؟

اگر چه مشکلات شبکه فاضلاب و لوله کشی فاضلاب نسبت به چاه فاضلاب اصلا قابل مقایسه نیست اما بالاخره این موارد نیز جزء مشکلات ساختمان و خدمات فنی ساختمان می باشد. مشکلات چاه های فاضلاب علاوه بر سختی حفر و سختی خاک و عدم جذب فاضلاب مشکلات دیگری نظیر ریزش، پرشدن و سرریز شدن نیز وجود داشت که هر یک از این مشکلات باعث ایجاد خسارت در کل ساختمان می شد. به عنوان مثال با پرشدن چاه فاضلاب از قسمت های پایین ساختمان سرریز می شد و گاها به داخل ساختمان نیز نفوذ می کرد که این خود باعث تخریب ساختمان می شد. همچنین خطر ریزش چاه دست از سر ساکنان ساختمان های قدیمی بر نمی داشت و همچون سایه مرگ در بالای سر این ساختمان ها لانه کرده بود و هر لحظه ممکن بود چاه این ساختمان ها ریزش کند و ساختمان و ساکنان آن را با خود ببلعد.

کاهش مشکلات چاه های فاضلاب همچون تخلیه چاه با ایجاد شبکه فاضلاب

خوشبختان به ایجاد شبکه فاضلاب این مشکلات از بین رفت و مشکلات جدیدی البته نه به آن سختی به وجود آمد. مشکلات جدید ایجاد شده در موضوع فاضلاب مربوط به لوله های فاضلاب می باشد. لوله های فاضلاب بعضا دچار گرفتگی می شود. با ورود مواد اضافی غیر از فاضلاب به داخل لوله زمینه گرفتگی لوله فاضلاب ایجاد می شود. همچنین با ورود مداوم فاضلاب و کثافات به داخل لوله ها این مواد در بخش های خمیده و زانویی لوله ها رسوب می کنند و در مدت طولانی باعث ایجاد گرفتگی خواهند شد. از جمله دیگر مشکلات لوله کشی فاضلاب شکستگی و پوسیدگی و یا نم دادن لوله های فاضلاب می باشد.

شرکتهای معتبر لوله بازکنی و خدمات فنی

شرکت های خدمات لوله کشی فاضلاب یا شرکت های لوله بازکنی مشکلات ناشی از خرابی لوله کشی فاضلاب ساختمان را تعمیر و ترمیم می کنند و به راحتی می توانید با یکی از این شرکت ها تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید. شرکت های لوله بازکنی با استفاده از ابزارهای مناسب و مخصوص لوله بازکنی به راحتی گرفتگی سخت یا نرم لوله های فاضلاب را رفع می کنند و بدون آسیب به لوله ها حل مشکل را برای شما به ارمغان می آورند.

یکی از این شرکتهای معروف و معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه و فعال در زمینه خدمات فاضلاب شرکت ایرانیان است که با نام تجاری خانه پاک در تهران و شهرهای اطراف فعالیت می کند. این شرکت با بکارگیری نیروهای با تجربه و ماهر رضایت مشتریان را جلب کرده است. همین حالا با خانه پاک تماس بگیرید و مشکلات فاضلاب ساختمان خود را با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۳ از ۵ از مجموع ۴ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰