رفع مشکل رطوبت و نم ساختمان از تاسیسات لوله کشی
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶

رفع مشکل رطوبت و نم ساختمان از تاسیسات لوله کشی

معمولا خانه های قدیمی یا ساختمان هایی که در معرض آب و باران قرار دارند دچار نم و رطوبت می شوند و بعضا دیده می شود آب از داخل دیوار یا سقف ساختمان چکه می کند و مالک ساختمان هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. چاره کار دست ماست تا با کمترین خرابی در ساختمان مشکل نم و رطوبت ساختمان را حل کنیم. در بعضی موارد مشکل نم از دیوار همسایه بوده و در بعضی موارد ترکیدگی در داخل ساختمان وجود دارد.

نم و رطوبت در بیشتر خانه های قدیمی دیده می شود و خانه هایی که با آب زیاد ارتباط دارند نیز دچار نم می شوند و همین باعث نم کشیدن دیوارهای ساختمان و در نتیجه تخریب آن می شو. رطوبت برای ساختمان بسیار مضر است و باعث ایجاد خرابی در آن می شود. همیشه باید ساختمان را از نم و رطوبت دور نگه داشت. بعضا دیده می شود که نم در ساختمان به قدری زیاد است که از سر و روی ساختمان آب می چکد در حالی که هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام نمی شود.

علت نم کشیدن ساختمان چیست؟

نم و رطوبت ساختمان دلایل مختلفی دارد و همه این دلایل ناشی از نفوذ یا ارتباط آب با ساختمان است. تماس آب با ساختمان اصلا خوب نیست و باعث خرابی آن می شود. از جمله دلایل ایجاد رطوبت در ساختمان می توان به نفوذ آب باران به داخل ساختمان، عدم عایق بندی مناسب سقف و نفود آب، بارش زیاد باران مانند مناطق شمالی کشور، نم داشتن زمین مخصوصا در طبقه های زیرین، انتقال نم از دیوارهای همسایه، رطوبت زیاد اتاق ها و نم کشیدن دیوارهای خانه، شستشوی زیاد دیوارها و کف ساختمان و ترکیدگی لوله و نشت آب می باشد.

علل تاسیساتی ایجاد نم و رطوبت

قصد ما بررسی نم و رطوبت ناشی از مشکلات لوله کشی می باشد. یعنی مشکلی در تاسیسات لوله کشی ساختمان وجود داشته باشد که باعث ایجاد نم در دیوار و سقف یا کف ساختمان شده باشد. به عنوان مثال ترکیدگی لوله آب یا آب گرمکن که باعث نم کشیدن ساختمان می شود و باید با دقت حل شود. اگر مشکلات تاسیساتی در ساختمان وجود داشته باشد می تواند باعث نم دار شدن دیوارها شود. 

مثلا ترکیدگی لوله که باعث نشب آب به داخل لوله شده و دیوار را خیس می کند و این نم حتی به ساختمان کناری نیز منتقل خواهد شد. همچنین مشکلات تاسیساتی ساختمان مانند ترکیدگی لوله های رادیاتور یا نشت آب از موتورخانه رادیاتور و یا عدم تهویه زیر زمین های دارای حمام که بخار حمام باعث نم کشیدن زیرزمین شود. 

رفع مشکل ایجاد رطوبت و نم در ساختمان

باید دقت کرد که هر کدام از این مشکلات را به وسیله متخصصین این کار رفع کرد. متخصصین زیادی در تهران وجود دارند که یکی از آنها شرکت خدمات فنی ایرانیان می باشد که خدمات متنوع فنی ساختمان را ارائه می دهد. این شرکتها با استفاده از دستگاه نشت یاب آب به راحتی مشکل نم ساختمان را حل می کنند.

اگر می‌خواهید روش رفع نم و رطوبت ساختمان را بیاموزید کافیست باشرکت خدمات فنی ایرانیان تماس بگیرید. یکی از مشکلات هر ساختمان، نم کشیدن دیوارها، رفع نم، از بین بردن نم و رطوبت و به مرور تخریب شدن آنهاست. شرکت خدمات فنی ایرانیان با تجربه فراوان با کمترین تخریب مشکل نم سرویس بهداشتی و آشپزخانه رفع می کند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۵ از ۵ از مجموع ۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰