لزوم بررسی وضعیت چاه و لوله کشی فاضلاب ساختمان
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷

لزوم بررسی وضعیت چاه و لوله کشی فاضلاب ساختمان

امروزه همه ساختمانها دارای چاه فاضلاب و یا شبکه فاضلاب شهری می باشد که بصورت روزانه از آن استفاده می شود. فاضلاب از جمله بخش های اصلی ساختمان می باشد که باید مورد توجه واقع شود و بصورت مداوم مورد بررسی و تعمیر قرار گیرند. چاه فاضلاب و اتصالات مرتبط با آن نظیر لوله فاضلاب، لوله کشی فاضلاب شهری و درپوش های فاضلاب بعلت تماس مداوم با آب و فاضلاب از بین می رود و باید بصورت مداوم وضعیت آن ها را بررسی کرد و از سلامت آنها اطمینان حاصل کرد.

امروزه همه ساختمانها دارای چاه فاضلاب و یا شبکه فاضلاب شهری می باشد که بصورت روزانه از آن استفاده می شود. فاضلاب از جمله بخش های اصلی ساختمان می باشد که باید مورد توجه واقع شود و بصورت مداوم مورد بررسی و تعمیر قرار گیرند. چاه فاضلاب و اتصالات مرتبط با آن نظیر لوله فاضلاب، لوله کشی فاضلاب شهری و درپوش های فاضلاب بعلت تماس مداوم با آب و فاضلاب از بین می رود و باید بصورت مداوم وضعیت آن ها را بررسی کرد و از سلامت آنها اطمینان حاصل کرد. اگر چه این بررسی ها در دوره های طولانی انجام می شود اما همین امر باعث می شود به موقع از خرابی شبکه فاضلاب ساختمان مطلع شوید و از ایجاد حادثه و خسارت جلوگیری نمایید. ریزش چاه های قدیمی ساختمانها ناشی از عدم بررسی مداوم وضعیت چاه و فاضلاب ساختمان می باشد.

لزوم تماس با شرکت های لوله بازکنی 

قطعا برای بررسی چاه و اتصالات فاضلاب خودتان دست بکار نمی شوید زیرا نه تخصص لازم برای این کار را دارید و نه می توانید وارد محیط چاه و فاضلاب شوید. همچنین انجام کارهای فاضلابی و بررسی انشعابات لوله های فاضلاب کاری فنی است و قطعا افراد فنی توانایی انجام آن را دارند. علاوه بر آن انجام این موارد نیاز به برخی ابزارهای مخصوص دارد که در اختیار شرکتهای خدمات فنی و مهندسی فاضلاب می باشد. نکته دیگر این که شما نمی توانید با مشاهده به راحتی وضعیت چاه و لوله فاضلاب را تشخیص دهید و ممکن است دچاه اشتباه شوید. حتی اگر تمام این موارد را نیز داشته باشید و خودتان اقدام به بررسی لوله فاضلاب و شبکه فاضلاب ساختمان نمایید در نهایت باید از شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه بخواهید تا لوله کشی ساختمان شما را تعمیر یا تعویض نمایند.

شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران

تمام این موارد باعث شده شرکت های بسیاری راه اندازی شوند که کارشان بررسی وضعیت چاه ها و شبکه های فاضلاب و اتصالات آنها می باشد. این شرکت ها از صفر تا صد فاضلاب را خودشان انجام می دهند. به این صورت که از ابتدای ساخت ساختمان شرکت های خدمات فاضلاب اقدام به حفر چاه و لوله کشی فاضلاب می نمایند و در صورت لزوم ساختمان را به شبکه فاضلاب شهری متصل می کنند. همچنین پس از اتمام کار با حصول اطمینان از سلامت سیستم فاضلاب ساختمان آن را تحویل مشتری می دهند و در صورت تمایل مالک بصورت دوره ای با بازدید از قسمت های مختلف سیستم فاضلاب ساختمان از سلامت آن مطمئن می شوند.

شرکت های معتبر لوله بازکنی و تعرفه آنها

برای پیدا کردن یکی از این شرکتها کافیست به برچسب های نصب شده روی دیوار ساختمان ها مراجعه کنید و از این طریق شماره یکی از شرکت های خدمات فنی فاضلاب را پیدا کنید. با تماس با یکی از شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه که با عنوانهای دیگری نظیر خدمات فاضلاب، شرکت مهندسی خدمات، لوله بازکنی فوری و ... فعالیت می کنند می توانید از آنها درخواست کنید تا وضعیت چاه فاضلاب شما را بررسی کنند و در صورت نیاز اقدام به تعمیر و یا ترمیم آن نمایند. لازم به ذکر است صنف لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز همچون دیگر صنوف دارای شیادان و کلاهبردارانی است که در کمین شما نشسته اند تا با یک تماس به سرعت در محل حاضر شوند و با اقدامات نمایشی پول زیادی از شما طلب کنند. برای جلوگیری از این اتفاق باید تنها با شرکتهای معتبر لوله بازکنی و خدمات فاضلاب تماس بگیرید و اگر از اعتبار آن شرکت اطمینان ندارید با آن تماس نگیرید.

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک)

شرکت خدمات فنی ایرانیان با عنوان خانه پاک یکی از شرکتهای فعال در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد که بصورت جدی اقدام به نصب و راه اندازی چاه و لوله کشی فاضلاب می نماید و کار خود را با بهترین کیفیت به مشتری تحویل می دهد. مشتریان شرکت خانه پاک از لوله کشی فاضلاب و حفر چاه توسط این شرکت راضی هستند و همچنین لوله بازکنی و تخلیه چاه آن را به دیگران توصیه می کنند. این شرکت تمام توان خود را برای جلب رضایت مشتری به کار گرفته است و با دقت و سرعت اقدام به بازکردن لوله ها در تهران و دیگر شهرها می نماید. شرکت های نظیر خانه پاک در تهران و دیگر شهرها کم نیستند، تنها کافیست به دنبال آنها بگردید. با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۸ از ۵ از مجموع ۴ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰