لایروبی و تراشیدن چاه فاضلاب
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶

لایروبی و تراشیدن چاه فاضلاب

لایروبی و کف تراشی چاه های فاضلاب یا به عبارت ساده تر نوسازی چاه ها عملیاتی است که بر روی چاه های کهنه انجام می شود تا مجددا کارایی خود را بدست آورد. چاه فاضلاب پس از یک دوره تخلیه چاه نیاز شدیدی به لایروبی خواهد داشت و این کار می تواند تا حد زیادی کارایی آن را افزایش دهد. در صورتی که عدم جذب چاه ناشی از خاک نا مناسب نباشد و همچنین حجم ورودی فاضلاب به داخل چاه نیز بیش از حد مجاز نباشد.

لایروبی و کف تراشی چاه های فاضلاب یا به عبارت ساده تر نوسازی چاه ها عملیاتی است که بر روی چاه های کهنه انجام می شود تا مجددا کارایی خود را بدست آورد. چاه فاضلاب پس از یک دوره تخلیه چاه نیاز شدیدی به لایروبی خواهد داشت و این کار می تواند تا حد زیادی کارایی آن را افزایش دهد. در صورتی که عدم جذب چاه ناشی از خاک نا مناسب نباشد و همچنین حجم ورودی فاضلاب به داخل چاه نیز بیش از حد مجاز نباشد. اگر چنین بود خوب است بعد هر تخلیه چاه یک عملیات لایروبی و کف تراشی انجام شود. تا مجددا چاه فاضلاب جذب خود را داشته باشد. 

نوسازی چاه فاضلاب کهنه

عملیات بازسازی چاه و ترمیم آن زمانی لازم می شود که دیگر چاه فاضلاب کارایی مناسبی نداشته باشد و پس از تخلیه چاه مجددا پر شود. در این صورت است که گفته می شود نیازی به حفر چاه جدید نیست و تنها کافیست چاه قدیمی نوسازی شود تا همچون گذشته و به مانند چاه نو برای شما کار کند. چاه های فاضلاب نیز فرسوده می شوند و لازم است در زمان های مشخص اقدام به بازسازی و نوسازی آنها نمود.

ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب

از جمله کارهای که برای جلوگیری از ریزش چاه مفید واقع می شود تخلیه چاه به موقع است و پس از آن یک دوره تراش چاه می تواند این تاثیر را چند برابر کند. در صورتی که به موقع تخلیه چاه صورت نگیرد می تواند باعث از بین رفتن دیواره چاه و در نهایت نشست و تخریب ساختمان شود. برای ترمیم و نوسازی چاه لازم است ابتدا چاه فاضلاب با پمپ ساکشن مخصوص تخلیه چاه تخلیه شود و سپس کارگر تخلیه چاه اقدام به تراش چاه نماید. علت این کار این است که مواد درون چاه یعنی همان فضولات در داخل چاه رسوب می کنند و اجازه جذب آب را به چاه نمی دهند و همین کارایی چاه را از بین می برد. 

تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه یکی از مراحل خدمات اصلی شرکتهای لوله بازکنی می باشد که آن را با نازل ترین قیمت به مشتریان تهرانی ارائه می دهند. تخلیه چاه باید قبل از نوسازی چاه انجام شود زیرا فاضلاب موجود در چاه عامل مزاحم برای کارگر تخلیه چاه می باشد تا کار خود را به درستی انجام دهد. با استفاده از تانکر مکنده چاه به راحتی و در کمترین زمان تخلیه می گردد. از تانکرهای معمولی حمل فاضلاب نیز می توان برای تخلیه چاه استفاده نمود.

پس از انجام تخلیه چاه و مکش فاضلاب با تانکر مخصوص نوبت به لایروبی و تراشیدن چاه می رسد که می تواند قدرت جذب چاه را چند برابر کند. این کار باعث می شود چاهی کهنه و قدیمی به یک چاه نو و قابل استفاده تبدیل شود و تمامی این مراحل را میتوانید با تماس گرفتن با شرکت ایرانیان انجام داد شرکت ایرانیان با افراد متخصص و با تجربه فراوان می تواند تمامی مراحل گفته شده را به خوبی انجام بدهد.

لایروبی و تراشیدن چاه

پس از تخلیه چاه برای شروع عملیات لایروبی، چاه از هرگونه آب و فاضلاب خالی می شود. لایروبی و کف تراشی چاه که در مراحل نوسازی چاه بسیار مهم است توسط فردی متخصص از طرف شرکت ایرانیان انجام می شود.  برای لایروبی چاه فرد متخصصی که از طرف شرکت ایرانیان فرستاده شده وارد چاه می شود و دیواره را تا رسیدن به خاک می تراشد. پس از لایروبی و تراش چاه نیز مواد لایروبی شده از چاه خارج می شوند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴ از ۵ از مجموع ۳ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰