تخلیه فاضلاب سپتیک تانک
یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶

تخلیه فاضلاب سپتیک تانک

سپتیک یا سپتیک تانک به تانکرهای مخصوص جمع آوری فاضلاب گفته می شود که پس از مدتی پر می شوند و در صورت پر شدن نیاز به تخلیه دارند. تخلیه سپتیک تانک یکی از خدمات اصلی شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه به حساب می آید و کلیت آن همچون تخلیه چاه می باشد.

سپتیک یا سپتیک تانک به تانکرهای مخصوص جمع آوری فاضلاب گفته می شود که پس از مدتی پر می شوند و در صورت پر شدن نیاز به تخلیه دارند. تخلیه سپتیک تانک یکی از خدمات اصلی شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه به حساب می آید و کلیت آن همچون تخلیه چاه می باشد.

استفاده از سپتیک تانک به جای چاه فاضلاب

امروزه استفاده از سپتیک بسیار رایج شده و برخی بجای استفاده از چاه فاضلاب از سپتیک تانک استفاده می کنند. سپتیک تانک که به آن گندانبار نیز گفته می شود جایگزین چاه های فاضلاب می باشد و فایده آن نسبت به چاه فاضلاب این است که برای محیط زیست ضرری ندارد اما در مواردی لازم است که فاضلاب درون آن بصورت دوره ای تخلیه شود.

برخی دیگر از سپتیک ها بطور خودکار فاضلاب را تصفیه می کنند و آب تمیز را از خود خارج می کنند که این نوع سپتیک نیز بطور سالیانه یا چند سال یک بار نیاز به لایروبی و تخلیه دارد. معمولا از سپتیک در مجموعه هایی استفاده می شود که دسترسی به شبکه فاضلاب ندارند و همچنین در محیطی باز قرار گرفته اند که امکان نصب سپتیک وجود دارد.

تصفیه فاضلاب توسط سپتیک

فاضلاب انسانی که از جمله فاضلاب های بهداشتی به شمار می آید را در سپتیک تانک ذخیره می کنند تا علاوه بر این که به طبیعت ضرری نرساند بتوان از آب تصفیه شده آن نیز استفاده کرد. سپتیک طوری طراحی شده که در آن آب و فاضلاب از هم جدا می شوند و پس از آن آب تصفیه شده در طبیعت رها می شود و باقی مانده فاضلاب باید تخلیه شود.

لزوم لایروبی سپتیک تانک

سپتیک ها بعد از مدتی پر می شود و جرم و فاضلاب جداره آن را پر می کند و باید پس از باز شدن درب آن لایروبی در آن انجام شود و لایه های فاضلاب از داخل آن خاج شود. در غیر اینصورت دیگر سپتیک کارایی خود را ندارد و قابل استفاده نمی باشد. سپتیک همچون چاه فاضلاب می باشد که پس از مدتی پر می شود و باید آن را تخلیه کرد. 

تخلیه سپتیک تانک

اما در خصوص تخلیه سپتیک باید گفت که پس از پر شدن سپتیک تانک لازم است با یکی از شرکتهای تخلیه چاه تماس بگیرید تا به وسیله تانک تخلیه چاه این کار انجام شود. پس از باز کردن درب سپتیک یکی از تکنسین های تخلیه چاه لوله مکنده فاضلاب را داخل سپتیک قرار می دهد و تمام فاضلاب داخل آن را تخلیه می کند. سپس فردی وارد سپتیک می شود و اقدام به تراشیدن جداره رسوب ها می کند تا سپتیک را از فاضلاب خالی کند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰