گیره های مخصوص فاضلاب
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

گیره های مخصوص فاضلاب

گیره فاضلاب یا گیره مخصوص فاضلاب وسیله ای است که با آن می توان اشیاء افتاده درون لوله فاضلاب را بیرون آورند. ممکن است برای شما هم پیش بیاید که گوشی شما در داخل چاه توالت بی افتد در این صورت بدون نیاز به وارد کردن دست درون چاه می توان به راحتی با استفاده از گیره فاضلاب گوشی را گرفت و بیرون آورند.

گیره فاضلاب یا گیره مخصوص فاضلاب وسیله ای است که با آن می توان اشیاء افتاده درون لوله فاضلاب را بیرون آورند. ممکن است برای شما هم پیش بیاید که گوشی شما در داخل چاه توالت بی افتد در این صورت بدون نیاز به وارد کردن دست درون چاه می توان به راحتی با استفاده از گیره فاضلاب گوشی را گرفت و بیرون آورند. 

شرکت ایرانیان با دارا بودن گیره مخصوص فاضلاب وافراد که کار با این گیره را آموخته اند آماده خدمات رسانی به همشهریان تهرانی است. شرکت ایرانیان با کسب تجربه در زمینه لوله بازکنی وتخلیه چاه می تواند گرفتگی چاه های زیادی را رفع کند. شرکت ایرانیان با داشتن نیروی باتجربه ومتخصص در زمینه لوله بازکنی می تواند خدمات زیادی را به شما ارائه دهد.

ویژگی گیره های مخصوص فاضلاب

کار این گیره این است که شما می توانید هرچه که درون چاه توالت شما افتاده بیرون بیاورید. این گیره به اندازه های بلند طراحی شده است که کار با این گیره فردی متخصص می خواهد . شرکت ایرانیان با افراد متخصص می تواند هر نوع اشیاء قیمتی (تلفن همراهویا انگشتر طلا) را از چاه توالت شما با استفاده از گیره های مخصوص ومتنوعی که دارد دربیاورد. اگر اشیاء قیمتی شما نیز به داخل چاه توالت افتاده با شرکت ایرانیان تماس بگیرید تا در کمتریت زمان اشیاء قیمتی شما را که به داخل چاه توالت افتاده بیرون بیاورد.

شرکت ایرانیان با بهره گیری ابزار روز لوله بازکنی آماده خدمات رسانی گوناگونی مانند: لوله بازکنی فوری در کمترین زمان، لوله بازکنی حرفه ای توسط نیروی مجرب، لوله بازکنی شبانه روزی در هر زمان از شبانه روز حتی نیمه شب، لوله بازکنی تخصصی به وسیله نیروی متخصص، لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا، لوله بازکنی حرفه ای با استفاده از دستگاه مخصوص، رفع گرفتگی لوله با فنر لوله بازکن، بازکردن گرفتگی انواع لوله های فاضلاب، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، لوله بازکنی خانگی، رفع گرفتگی انواع لوله، بازکردن گرفتی سینک ظرفشویی، رفع گرفتگی چاه توالت، از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام، بازکردن گرفتگی لوله های کوچک و بزرگ با دستگاه مخصوص لوله بازکنی، استفاده از ژنراتور و دستگاه تراکم هوا و فنر لوله بازکن، لوله بازکنی تضمینی با کمترین هزینه، بیرون آوردن اشیاء قیمتی از چاه توالت ، لوله بازکنی تهران و تمام مناطق آن.

مشکلات گرفتگی لوله و لوله بازکنی

ممکن است بار ها مشاهده کرده باشید که لوله فاضلاب مسدود شده باشد و آب از آن عبور نکند. اما چرا این اتفاق می افتد؟ معمولا گرفتگی در لوله های فاضلاب اتفاق می افتد. این لوله ها مخصوص عبور آب و فاضلاب به داخل چاه یا شبکه فاضلاب هستند و با ورود مواد اضافی امکان گرفتگی در آنها وجود دارد. اگر در لوله های فاضلاب مواد غیر از آب به وفور وارد شود و آب در آنها جریان نداشته باشد، این مواد اضافی در پیچ لوله ها انباشته می شود و راه عبور آب و بقیه مواد را می بندد. و اگر وضع به همین صورت ادامه پیدا کند این مواد لوله را به صورت کامل مسدود می کنند و اجازه عبور هیچ چیز را نخواهند داد.

برای جلوگیری از بروز اینگونه اتفاقات باید آب درون لوله ها جریان داشته باشد و هیچ وقت مواد اضافی به درون آن وارد نشوند و در صورت وارد شدن، با جریان آب جلوی مسدود شدن لوله ها را گرفت.شما می توانید با تماس به شرکت ایرانیان مشکل مسدود شدن لوله ها را بر طرف کنید. 

حل مشکل گرفتگی چاه توالت

با همه این تدابیر اگر باز هم لوله ها مسدود شد چه؟ در این صورت اگر لوله ها مسدود شد باید با وسائل و ابزار مناسب این کار، انسداد لوله ها را باز کرد. برای باز کردن انسداد لوله ها ابزار های مناسبی وجود دارد که با استفاده از آنها میشود گرفتگی لوله فاضلاب را باز کرد. این ابزار ها در اختیار هر کسی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، نیازمند تجربه کافی کار با آنها می باشد. شخصی که از این ابزار ها استفاده می کند باید اطلاعات کافی نسبت به آن را داشته باشد و در صورت لزوم از آن ها استفاده کند.

مشاوره لوله بازکنی و تخلیه چاه

اگر شخص بدون اطلاع و تجربه کافی از این ابزار ها استفاده کند ممکن است باعث بروز حادثه و یا تحمیل خسارت به ساختمان و لوله کشی آن شود. شرکت ایرانیان با دارا بودن این ابزار و افراد متخصص وبا تجربه می تواند به شما خدمات بسیاری بدهند کافیست با شرکت ایرانیان تماس بگیرید تا این افراد را برای خدمات رسانی در اختیار شما بگذارندو مشکل شما را به طور حرفه ای حل کنند. یکی دیگر از مشکل گرفتگی لوله ممکن است که داخل چاه توالت شما  شیء افتاده وگیر کرده باشد شرکت ایرانیان برای این مشکل شما نیز راه حلی دارد. شرکت ایرانیان با استفاده از گیره مخصوص فاضلاب مشکل گرفتگی شما را رفع می کند.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۷ از ۵ از مجموع ۳ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰