مقالات

تهران با وسعت بالای خود دارای مناطق و محله های بسیاری می باشد که محله حکیمیه نیز یکی از آنها می باشد. خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در محله های مختلف تهران از جمله منطقه حکیمیه به انجام می رسد. شرکت های خدمات فنی مختلی در تهران وجود دارد که یکی از آنها شرکت خانه پاک بوده و خدمات لوله بازکنی حکیمیه تهران را بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتری هایی خود ارائه می دهد.

حضور سوسک های ریز در آشپزخانه و کابینت ها یکی از دغدغه های خانم های خانه دار می باشد. بسیاری از افراد با این مشکل دست به گریبان می باشند و برای حل آن روشهای مختلفی را دنبال کرده اند. در بعضی موارد به نتیجه رسیده اند و توانسته اند با استفاده از سوسک کش های مختلف سوسک های ریز کابینت را ریشه کن کنند و در بعضی موارد سوسک کش آنها در برابر سوسک ها شکست خورده اند.

علت بالا آمدن آب توالت چیست؟
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷

علت بالا آمدن آب توالت چیست؟

اول صبح درب توالت را باز می کنید و مشاهده می کنید که آب از چاه توالت بالا زده و فاضلاب درون کاسه توالت جمع شده و به نظر می رسد چاه توالت گرفته باشد و یا این که چاه فاضلاب پر شده باشد. هر چه که هست بوی فاضلاب سرویس بهداشتی را پر کرده و به ساختمان نیز راه پیدا خواهد کرد. در این مواقع چه کاری انجام می دهید. اصلا چه کاری می توانید انجام دهید؟!

یکی از تجهیزات مربوط به شبکه فاضلاب و لوله کشی فاضلاب ساختمانها چربی گیر می باشد که با هدف جمع آوری چربی های موجود در فاضلاب نصب می شود. چربی گیر فاضلاب وسیله ای است که معمولا در رستوران ها و مجموعه هایی که فاضلاب چرب دارند مورد استفاده قرار می گیرد تا قبل از ورود فاضلاب به داخل شبکه فاضلاب شهری چربی آن جداسازی شود.

گرفتن مسیر لوله فاضلاب امری بدیهی است و در بسیاری از لوله های فاضلاب ایجاد می شود. در تهران روزانه تعداد زیادی لوله می گیرد که در این میان لوله های فاضلاب الهیه نیز وجود دارند. لوله بازکنی الهیه تهران را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان به ما بسپارید. گرفتگی لوله ها تا حد زیادی قابل پیشگیری است و با روشهایی می توان از گرفتگی لوله ها جلوگیری کرد.

گرفتگی برای هر لوله فاضلابی رخ می دهد و این لوله ممکن است مربوط به رستوران یا آشپزخانه ها باشد که لوله فاضلاب رستوران دچار گرفتگی شود. رستوران، آشپزخانه و غذاخوری های به علت استفاده زیاد از آب و تولید فاضلاب روغنی و چرب مستعد گرفتگی لوله فاضلاب می باشند و در صورت عدم رعایت ممکن است با این مشکل گریبان گیر آنها شود. لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب رستوران و غذاخوری ها را به ما بسپارید.

شبکه جمع آوری فاضلاب یکی از اختراعات مهم بشر به شمار می آید و امروزه در اکثر شهرهای دنیا سیستم جمع آوری فاضلاب راه اندازی شده که وظیفه آن جمع آوری و انتقال فاضلاب از منازل و ساختمانها به تصفیه خانه فاضلاب می باشد. شبکه فاضلاب متشکل از لوله های بزرگ فاضلابی می باشد که با اتصال به یکدیگر شبکه ای را ایجاد کرده اند که فاضلاب از طریق آن به تصفیه خانه منتقل می شود.

از جمله اجزای اصلی و لاینفک شبکه فاضلاب منهول یا آدم رو می باشد و کاربرد بسیاری در لوله کشی های فاضلاب شهری دارد. به طوری که در تمام کوچه و خیابانها و هر جایی که لوله های بزرگ فاضلاب وجود داشته باشد در کنار آن یک منهول دیده می شود. استفاده از منهول ها از گذشته رواج داشته و کاربرد آن سهولت دسترسی به بخشهای مختلف شبکه فاضلاب بوده است. در حقیقت هر منهول ایستگاه دسترسی به لوله فاضلاب و تجهیزات شبکه فاضلاب شهری می باشد.