مقالات

افتادن گوشی تلفن در چاه توالت یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد رخ می دهد و احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است. اما مشکل اصلی بیرون آوردن آن از چاه توالت است. خیلی ها نمی دانند در صورتی که گوشی داخل چاه توالت بی افتد باید چه کاری انجام داد. اما ما قصد داریم روش بیرون آوردن گوشی از چاه توالت را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم تا در صورت وقوع دیگر نگرانی از بابت بیرون آوردن آن نداشته باشید.

گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان از مسائلی است که امکان رخ دادن آن بنا به دلایلی برای تمامی سیستم های لوله کشی ساختمان وجود دارد. اما در مواقعی که گرفتگی لوله شدید نباشد نیازی به حضور لوله بازکن نبوده و خدمان به سادگی با روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خانه می توانیم این مشکل را برطرف نماییم. هدف ما از این پست آموزش روش های آسان رفع گرفتگی لوله فاضلاب به شما دوسان عزیز می باشد با ما همراه باشید.

لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه

ما افتخار داریم که سالیان طولانی در تهران و حومه خدمات لوله بازکنی به مشتریان ارائه داده ایم و در این راه خدمات خود را توسط نیروهای مجرب و با تجربه و با استفاده از دستگاه های روز دنیا به انجام رسانده ایم و در نهایت بهترین کیفیت و عملکرد را برای مشتریهای خود به ارمغان آورده ایم. لوله بازکنی ارزان در تهران با دستگاه های مخصوص جزء تخصص ماست.

فنرزنی چیست و چگونه انجام می شود؟
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

فنرزنی چیست و چگونه انجام می شود؟

با تولید و نصب لوله های فاضلاب گرفتگی لوله ها نیز ایجاد شد و مردم درگیر گرفتگی لوله های فاضلاب و به تبع آن گرفتار لوله بازکنی شدند. به همین دلیل شرکتهای لوله بازکنی مختلفی در شهرها ایجاد شد تا به نیاز مردم به رفع گرفتگی لوله بپردازند. همین امر رونق لوله بازکنی و تخلیه چاه را به همراه داشت. طی این مدت تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی راه اندازی شدند و با رونق گرفتن کار برخی به فکر سودجویی از این کار افتادند.

تهران شهر بزرگی است که مناطق مختلفی را در خود جای داده که منطقه زعفرانیه یکی از آن مناطق می باشد. لوله بازکنی تهران و مناطق آن نظیر لوله بازکنی زعفرانیه یکی از امور سخت و طاقت فرسا برای شرکت های خدمات فنی می باشند لوله بازکن ها با دقت و تمرکز زیاد آن ماموریت مهم را به انجام می رسانند.

شرکتهای لوله بازکنی پس از هر بار رفع گرفتگی لوله نزدیک به صد هزار تومان دریافت می کنند که این روزها بیشتر نیز شده است. کلاهبرداران لوله بازکنی اما بیش از این مقدار دریافت می کنند که مبلغ آن از ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و به یک میلیون تومان می رسد. با این وضعیت درآمد ماهیانه لوله بازکنم ها بیش از ۱۰ میلیون تومان می باشد که بسته به نوع کلاهبردار لوله بازکنی این مقدار متفاوت خواهد بود.

دستگاه لوله بازکنی ارابه ای چیست؟
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

دستگاه لوله بازکنی ارابه ای چیست؟

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی نظیر دستگاه ارابه ای بسیار آسان می باشد و رفع گرفتگی لوله با این دستگاه ها به سرعت انجام می شود و در نهایت گرفتگی بدون هیچ مشکلی رفع خواهد شد. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه ها جهت حل مشکل استفاده می کنند بطوری که یکی روشهای لوله بازکنی در تهران لوله بازکنی با دستگاه ارابه ای می باشد.

یکی از لوله های فاضلابی که احتمال گرفتگی آن بسیار زیاد است لوله فاضلاب ظرفشویی است. استفاده مداوم از سینک ظرفشویی و ورود آشغال به همراه روغن و چربی به داخل آن باعث می شود لایه ای رسوبی از این مواد در داخل لوله ایجاد شود. برای از بین بردن این چربی ها از لوله فاضلاب روش هایی وجود دارد که ما قصد داریم این روش ها را برای شما بیان کنیم.