مقالات

لوله بازکنی در آپارتمان و قیمت آن
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

لوله بازکنی در آپارتمان و قیمت آن

یکی از خدمات شرکت های لوله بازکنی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب آپارتمان می باشد. لوله بازکنی در آپارتمان با لوله بازکنی منازل متفاوت است و با سختی هایی همراه است که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. با رشد آپارتمان ها و بیشتر شدن آنها لزوم لوله بازکنی آپارتمان نیز بیشتر احساس می شود به طوری که برخی از شرکتهای مربوط لوله بازکنی آپارتمان ها را جزئی از خدمات خود قرار داده اند. این خدمت رو به رشد یکی از جنبه های لوله بازکنی در تهران به حساب می آید.

گرفتگی لوله های فاضلاب و رفع گرفتگی آنها توسط شرکت های خدمات فنی در مناطق مختلف تهران مخصوصا در محله مجیدیه بصورت تخصصی و تضمینی انجام می شود. لوله های فاضلاب به راحتی دچار گرفتگی می شوند و رفع این گرفتگی ها باید تحت نظر شرکتهای حرفه ای لوله بازکنی انجام شود تا علاوه بر ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز در کمترین زمان حل کنند.

لوله بازکنی پیروزی
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

لوله بازکنی پیروزی

لوله بازکنی از جمله امور اصلی شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه نظیر شرکت ایرانیان می باشد که باید توسط نیروهای مجرب انجام شود. همچنین در شهرهای بزرگ مانند تهران لوله بازکنی به صورت منطقه ای انجام می شود. لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی شمال و جنوب تهران، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی مناطق دیگر نظیر لوله بازکنی پیروزی، لوله بازکنی صادقیه و لوله بازکنی دیگر مناطق تهران

لزوم تخلیه چاه فاضلاب در زمان مناسب آنجایی مشخص می شود که چاه فاضلاب پس از پرشدن سرریز می شود و فاضلاب درون چاه از لوله های فاضلاب خارج شود و توالت و آشپزخانه و یا حمام در طبقات پایین ساختمان پر از فاضلاب می شود. حتی ممکن است داخل ساختمان نیز از فاضلاب پر شدن و بوی تعفن ساختمان را در بر بگیرد. اگر این اتفاق در نیمه شب رخ دهد که دیگر هیچ!

در تهران شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه بسیاری وجود دارند که روزانه پروژه های لوله بازکنی بسیاری را در تهران و کرج و دیگر شهر ها انجام می دهند. برخی از این شرکتها مجاز می باشند و تحت نظر اتحادیه کار می کنند و برخی دیگر غیرمجاز بوده و به صورت غیر رسمی اقدام به لوله بازکنی می نمایند. در این میان برخی سودجویان نیز از فرصت استفاده کرده و در لباس لوله بازکن مردم را سرکیسه می کنند.