مقالات

معمولا خانه های قدیمی یا ساختمان هایی که در معرض آب و باران قرار دارند دچار نم و رطوبت می شوند و بعضا دیده می شود آب از داخل دیوار یا سقف ساختمان چکه می کند و مالک ساختمان هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. چاره کار دست ماست تا با کمترین خرابی در ساختمان مشکل نم و رطوبت ساختمان را حل کنیم. در بعضی موارد مشکل نم از دیوار همسایه بوده و در بعضی موارد ترکیدگی در داخل ساختمان وجود دارد.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که شاهد بوی بد و نامطبوعی از آشپزخانه و سینک ظرفشویی بوده باشید و زمانی که به دنبال علت اصلی این بو می گردید تنها متوجه می شوید که بوی بد از آشپزخانه و سینک ظرفشویی است. پس از دقت معلوم می شود که بو ناشی از چاه فاضلاب آشپزخانه است که از طریق لوله فاضلاب سینک به بیرون نشت پیدا می کند. برای حل این مشکل هر کاری می توانید انجام می دهید اما موفق نمی شوید مشکل را حل کنید.

اهمیت حفر چاه فاضلاب در ساختمان
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

اهمیت حفر چاه فاضلاب در ساختمان

هر ساختمانی نیاز به محلی برای دفع فاضلاب دارد. در ساختمان های جدید شبکه فاضلاب وجود دارد و در ساختمان های قدیمی و یا مناطقی که شبکه فاضلاب وجود ندارد باالاجبار باید چاه فاضلاب حفر کرد تا فاضلاب ساختمان در آن دفن شود. اما حفر چاه نکاتی دارد که باید در هنگام حفر به آنها دقت کرد. اهمیت حفر چاه فاضلاب نیز در همین نکات مورد نظر است.

ترکیدگی لوله های آب از مشکلات رایج این روزها می باشد که برای بسیاری از ساختمان ها اتفاق افتاده است و هزینه زیادی را برای مالکان آنها به دنبال داشته است. در گذشته مشکلات ترکیدگی لوله بسیار زیاد بود به طوری که با ایجاد یک ترکیدگی یا نشتی در لوله های آب هزینه بسیار زیادی بر مالک ساختمان تحمیل می شود و دردسرهای فراوانی برای او به همراه داست.

لوله بازکنی غرب تهران توسط شرکتهای مختلفی انجام می شود که برخی از آنها خدمات لوله بازکنی فوری را به مشتری ها ارائه می دهند که در این صورت به آن لوله بازکنی فوری در تهران گفته می شود که مشتری های فراوانی دارد و بعضا با قیمت ارزان نیز همراه می باشد. این شرکتها خدمات مناطق مختلف تهران را نیز به مشتری ها ارائه می دهند و در عوض از آنها هزینه لوله بازکنی ارزان را دریافت می کنند.