مقالات

وقتی چاه فاضلاب پر شود مهم ترین کار این است که محل چاه فاضلاب را در ساختمان پیدا کرد. اگر در ساختمان محل چاه مشخص نشده باشد پیدا کردن آن ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. از جمله مشکلات آن تخریب ساختمان و نیاز به بنایی می باشد. بعضی از شرکتهای تخلیه چاه اما این کار را با تجربه خود بدون تخریب انجام می دهند و به راحتی محل چاه فاضلاب را در ساختمان میابند.

دیگر در هر ساختمانی توالت آن هم از نوع ایرانی وجود دارد اما مشکل برخی این است که توان استفاده از توالت ایرانی را ندارند و می خواهند توالت فرنگی در خانه خود نصب کنند که نصب توالت فرنگی خودش مشکل بزرگی است که بعضا نیاز به بنایی و تخریب ساختمان دارد. اما می توان بدون این مشکلات نیز توالت فرنگی را در ساختمان نصب کرد و از آن استفاده کرد.

لایروبی و کف تراشی چاه های فاضلاب یا به عبارت ساده تر نوسازی چاه ها عملیاتی است که بر روی چاه های کهنه انجام می شود تا مجددا کارایی خود را بدست آورد. چاه فاضلاب پس از یک دوره تخلیه چاه نیاز شدیدی به لایروبی خواهد داشت و این کار می تواند تا حد زیادی کارایی آن را افزایش دهد. در صورتی که عدم جذب چاه ناشی از خاک نا مناسب نباشد و همچنین حجم ورودی فاضلاب به داخل چاه نیز بیش از حد مجاز نباشد.

خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی در هر ساختمانی وجود دارد و یکی از نیازهای اصلی ساختمانها می باشد بطوری که شرکتهای فنی بی شماری برای رفع این نیاز بوجود آمده اند و در تهران نیز تعداد زیادی از آنها وجود دارد. یک مورد شرکت خدمات فنی ایرانیان است که در زمینه تاسیسات ساختمانی و امور فاضلاب متخصص می باشد.

لوله کشی فاضلاب ساختمان تاثیر بسزایی در ایجاد گرفتگی لوله ها دارد زیرا عدم رعایت نکات فنی لوله کشی و استفاده از لوله های قطر کم و تعداد زیاد زانویی و خمیدگی در لوله ها می تواند باعث افزایش احتمال گرفتگی لوله فاضلاب و نیاز به لوله بازکنی شود.

تخلیه فاضلاب سپتیک تانک
یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶

تخلیه فاضلاب سپتیک تانک

سپتیک یا سپتیک تانک به تانکرهای مخصوص جمع آوری فاضلاب گفته می شود که پس از مدتی پر می شوند و در صورت پر شدن نیاز به تخلیه دارند. تخلیه سپتیک تانک یکی از خدمات اصلی شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه به حساب می آید و کلیت آن همچون تخلیه چاه می باشد.