مقالات

یکی از مهم ترین بخشهای ساختمان شیرآلات و اتصالات آن می باشد که از آنها استفاده زیادی می شود و لازم است به درستی نصب شده باشند.  جهت نسب شیرآلات سرویس بهداشتی و دیگر بخشهای ساختمان باید از استانداردهای این کار اطلاع داشته باشید و نصب شیرآلات را به درستی انجام دهید تا در آینده برای شما مشکلی بوجود نیاید. ما در اینجا قصد داریم روش نصب شیرآلات سرویس بهداشتی و توالت را به شما آموزش دهیم.

روشهای کشتن موش فاضلاب
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴

روشهای کشتن موش فاضلاب

موش فاضلاب از جمله موش هایی است که در محیط های کثیف و فاضلابی زندگی می کند و بعضا از آن مکان ها خارج شده نیز می شود. بعضی مواقع موش های فاضلاب از داخل جوب یا لوله فاضلاب بیرون می آیند و وارد ساختمان می شوند و برای ساکنین آن ایجاد نگرانی می کنند. در چنین مواقعی قطعا باید جلوی ورود موشها را گرفت و به مقابله با آنها پرداخت. برای از بین بردن موش فاضلاب روشهایی وجود دارد که ما قصد داریم برخی از آنها را بیان کنیم.

یکی از حشرات موجود در فاضلاب مگس فاضلاب می باشد که معمولا در توالت ها و مکانهای مرتبط با فاضلاب وجود دارند و در صورت عدم مبارزه با آنها تولید مثل کرده و تعدادشان بیشتر می شود. مگس فاضلاب گونه ای از مگس های می باشد که رنگ آن قهوه ای یا مشکی می باشد و معمولا در محیط های فاضلابی زندگی می کند. 

تولید بیوگاز از فضولات دامی
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴

تولید بیوگاز از فضولات دامی

همانطور که می دانید به گازهای تولید شده از فضولات بیوگاز گفته می شود که این گاز قابلیت اشتعال دارد و می توان از آن به عنوان سوخت استفاده کرد. این امکان برای عشایر و دامداران روستایی فرصت مناسبی است تا از این نعمت ارزان و بدون هزینه بهره مند شوند و دیگر نیازی به گاز شهری نداشته باشند. بیوگاز چیست

پاک کننده قوی سنگ توالت
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴

پاک کننده قوی سنگ توالت

خیلی وقت ها مشاهده می شود که کاسه توالت پس از مدتی استفاده تغییر رنگ داده و زرد رنگ شود. زردی کاسه توالت که بعضا به رنگ تیره نزدیک می شود باعث می شود ظاهر توالت برای ساکنین و میهمان ها مشمئزکننده باشد و افراد تصور کنند که محیط توالت بسیار کثیف و آلوده می باشد. ساکنین خانه با استفاده از فرچه توالت و

نحوه نصب توالت ایرانی
یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴

نحوه نصب توالت ایرانی

شاید بخواهید روش نصب توالت ایرانی را بیاموزید و بدانید چطور سنگ توالت ایرانی را نصب می کنند. اگر اینطور است این مطلب را تا انتها بخوانید زیرا ما می خواهیم روش نصب توالت فرنگی را برای شما توضیح دهیم. توالت های مختلفی در دنیا وجود دارد که یکی از آنها توالت شرقی یا توالت ایرانی است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.