معرفی خدمات فنی شرکت ایرانیان
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

معرفی خدمات فنی شرکت ایرانیان

شرکت خدمات فنی ایرانیان شرکتی فنی با نیروهای مجرب بوده و امور مربوط به لوله بازکنی و تخلیه چاه را در تهران و تمام مناطق آن انجام می دهد. این شرکت با استفاده از تجهیزات لازم و نیروهای ماهر اقدام به بازکردن لوله های گرفته در تهران و تخلیه چاه ها می نماید. همشهریان تهرانی می توانند از خدمات مفید این شرکت بهره مند شوند.

شرکت خدمات فنی ایرانیان شرکتی فنی با نیروهای مجرب بوده و امور مربوط به لوله بازکنی و تخلیه چاه را در تهران و تمام مناطق آن انجام می دهد. این شرکت با استفاده از تجهیزات لازم و نیروهای ماهر اقدام به بازکردن لوله های گرفته در تهران و تخلیه چاه ها می نماید. همشهریان تهرانی می توانند از خدمات مفید این شرکت بهره مند شوند.

شرکت ایرانیان با دارا بودن هر نوع ابزار حرفه ای لوله بازکنی و تخلیه چاه وافراد دوره دیده متخصص وباتجربه در زمینه خدمات رسانی به همشهریان رضایت کامل کسب کرده است.شرکت مهندسی خدماتی ایرانیان با مدیریت آقای حسین جعفری در زمینه لوله بازکنی وتخلیه چاه آماده خدمات رسانی به همشهریان تهرانی در تمام طول شبانه روزاست.شرکت ایرانیان با کیفیت کار بهتر وقیمت مناسب می تواند در تمام مناطق 22گانه تهران به همشهریان خدمات بسیاری بدهد کافیست با شرکت ایرانیان تماس گرفته تا درکمترین زمان گرفتگی چاه شما را رفع کند.

 

تخلیه چاه شرکت ایرانیان

متخصصین شرکت ایرانیان با استفاده از تانکرهای حمل فاضلاب، پمپ های مکنده تخلیه چاه و ابزار های مناسب، آماده تخلیه چاه ها هستند. شرکت ایرانیان علاوه بر تخلیه چاه، آماده حفر چاه نو، لایروبی و کف تراشی چاه، لوله بازکنی و لوله کشی مجدد ساختمان شما است. نیروهای باتجربه و متخصص شرکت ایرانیان درتهران آمادگی همکاری در زمینه های مختلف را دارند. شرکت ایرانیان از جمله شرکت های متخصص در زمینه تخلیه چاه است که به صورت فوری و شبانه روزی در حال تخلیه چاه است.

شرکت ایرانیان آماده بازدید رایگان از منازل و ساختمان های شما و مشاوره رایگان هستیم. خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را فوری انجام می دهیم.شرکت ایرانیان با تخصص خود تمام چاه های فاضلاب تهران را تخلیه می کند.شرکت ایرانیان دارای مدیریت با تجربه و آماده به کار است.

تخلیه چاه، تخلیه سپتیک، تخلیه منهول فاضلاب، لایروبی سپتیک، لایروبی منهول، لایروبی چربی گیر و آشغال گیر، تخلیه چاه با دستگاه مکانیزه، استفاده از تانکر ده هزار لیتری حمل فاضلاب، تخلیه چاه مکانیزه، تخلیه چاه شبانه روزی، مکنده قوی جهت تخلیه چاه، استفاده از پمپهای کف کش و لجن کش در تخلیه چاه، کارگر مخصوص تخلیه چاه، تخلیه چاه با کمترین تخریب، تخلیه چاههای سرریز، رفع بیرون زدگی فاضلاب، بازکردن درب چاه با کمترین خرابی، کف تراشی چاه، تخلیه چاه با پمپ مکنده و دیگر امور مربوط به چاه.

 

لوله بازکنی شرکت ایرانیان

آیا تاکنون لوله های آب یا فاضلابتان دچار مشکل شده است؟ آیا گرفتگی لوله و یا نشت آب از لوله باعث آب گرفتگی آشپزخانه و اتاقتان شده است؟ آیا دیواره های خانه تان نم و رطوبت دارد؟ آیا کف ساختمانتان ترک خوردگی و نشست کرده است؟ لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله هایتان را از شرکت ایرانیان تنها با یک تماس بخواهید. گرفتگی لوله ها و اتصالات درون آشپزخانه ها، حمام ها، سرویس های بهداشتی، موتورخانه ها همه و همه را در اسرع وقت شرکت ایرانیان برایتان رفع می کند.

شرکت ایرانیان با در دست داشتن افراد با تجربه و متخصص و همچنین ابزار های مناسب این کار به راحتی گرفتگی لوله ها را بدون بروز حادثه و تحمیل خسارت، باز خواهد کرد. اگر لوله های ساختمان شما هم دچار مشکل شده و یا از گرفتگی لوله های فاضلاب رنج می برید، شرکت ایرانیان برای کمک به شما آماده است. لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله هایتان را ازشرکت ایرانیان تنها با یک تماس بخواهید. گرفتگی لوله ها و اتصالات درون آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، موتورخانه همه و همه را در اسرع وقت برایتان رفع می کنیم.

 

تشخیص ترکیدگی لوله شرکت ایرانیان 

در کشور ما نیز از این دستگاه استفاده فراوانی می‌شود. شرکت ایرانیان از این دستگاه جهت پیدا کردن محل نشب آب استفاده می‌کند. در واقع شرکت ایرانیان نیز از پیشرفت تکنولوژی عقب نمانده‌ است و از دستگاه‌های جدید استفاده می‌کند. وجود دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله تاثیر زیادی درشرکت ایرانیان وحرفه ی آن داشته است. با وجود این دستگاه کار بسیاراز شرکت ایرانیان راحت شده و به راحتی می‌توانند محل نشت را پیدا کنند. شما با تماس به شرکت ایرانیان متوانید از تمامی خدمات ما بهره ببرید.

 

رفع بوی بد فاضلاب

یکی از این راه حل ها استفاده ی مناسب از سیفون است. افراد به اشتباه  به فلاش‌تانک دست‌شویی سیفون می گویند. ولی از بین دلایلی که چرا این بود به بیرون از چاه فاضلاب و به داخل محیط خانه راه پیدا کند می توان به نبود نصب لوله های فاضلاب به شکل استاندارد اشاره کرد، یعنی شترگلو یا سیفونی که در ظرفشویی یا دستشویی یا حمام قرار گرفته اند استاندارد نیستند و دارای فضای خالی هستند که از آن نشت گاز صورت می گیرد. به همین علت زمان نصب سیفون بایستی دقت نمود سیفونی که خریداری می شود طراحی خاصی داشته باشد که گلوی آن به طور کامل پر از آب شود و دارای درزی به منظور نشت گاز نباشد.

برای افرادی که کنجکاو هستند باید گفت که منشا این بوی بد نشت گاز های بد بو و سمی از داخل چاه های فاضلاب به درون محیط منزل است. شرکت خدمات فنی ایرانیان منشا بوی بد نشت گاز را در کمترین زمان پیدا می کند و مشکل آن مکان نشتی را حل کرده کافیست با شرکت خدمات فنی ایرانیان تماس بگیرید تا مشکل بوی بد فاضلاب شما را نیز حل کند. به علت مواد مصرفی و شیمیایی انباشته شده در چاه های فاضلاب، آن ها گاز های سمی تولید می کنند که نام آن ها به اصطلاح گاز فاضلاب می باشد. غلظت و درجه خفگی این گاز ها می تواند مختلف و بستگی به مواد ترکیبی داخل چاه فاضلاب داشته باشد. شرکت خدمات فنی ایرانیان با متخصصین دوره دیده بوی بد فاضلابتان را از بین می برند اگر می خواهید بوی بد از منزلتان بیرون برود کافیست با شرکت خدمات فنی ایرانیان تماس بگیرید.

 

لایروبی چاه شرکت ایرانیان

شرکت ایرانیان با استفاده از نیرو های متخصص و با تجربه چاه شما را مانند روز اول خواهد کرد. شرکت ایرانیان با استفاده از تجربه فراوان در زمینه چاه و مسائل مربوط به آن توانایی حل تمام مشکلات مربوط به چاه و فاضلاب را دارد. متخصصین شرکت ایرانیان با حضور در محل و بررسی وضعیت چاه اقدام متقابل را انجام خواهند داد. تخلیه چاه، لایروبی چاه، کف تراشی چاه، ترمیم و نوسازی چاه، تعمیر چاه کهنه، تراش چاه توسط کارگر، ترمیم چاه ریزشی،تخلیه فاضلاب چاه، تخلیه چاه سرریز شده، جلوگیری از سرریز شدن چاه، بازکردن درب چاه با کمترین خرابی، یافتن محل چاه فاضلاب، لجن کشی، اجرای لوله کشی فاضلاب و تعمیر آن و خدمات متنوع دیگر که هر یک جزء تخصص شرکت ایرانیان می باشد.

اگر چاه فاضلاب شما در حال پرشدن است و یا سرریز شده است با شرکت ایرانیان تماس بگیرید تا متخصصین  شرکت ایرانیان با حضور در محل و بررسی وضعیت ساختمان مشکل شما را حل کنند. نیروهای شرکت با استفاده از تانکرهای دوازده هزار لیتری تخلیه چاه و مکنده فاضلاب به راحتی فاضلاب درون چاه را تخلیه می کنند.شما بایک تماس به شرکت ایرانیان می توانید تمام مشکلات چاه خود را در کمترین زمان وبا قیمت مناسب حل کنید. 

 

 حفر چاه نوشرکت ایرانیان

شرکت مهندسی خدماتی ایرانیان به صورت جدی در حال فعالیت در زمینه حفر چاه و امور مربوط به آن است.  شرکت ایرانیان دارای نیروهای متخصص در زمینه حفر چاه و همچنین ابزارهای لازم جهت حفر حرفه ای چاه می باشد. شرکت ایرانیان با رعایت تمام نکات فنی و ایمنی حفر چاه کار خود را شروع می کند و هنگام کار رعایت این نکات را بر خود لازم می داند.شرکت ایرانیان با رعایت نکات ایمنی آسایش و آرامش را برای مشتریان و مالکان ساختمان به همراه می آورد و خیال آنها را از بابت ریزش چاه و تخریب ساختمان راحت می کند.

شرکت ایرانیان خدماتی مانند حفر چاه، ترمیم چاه، تعمیر چاه، لایروبی چاه، کف تراشی چاه، حفر چاه دستی توسط کارگر، تراش چاه، ترمیم چاه کهنه،تعمیر چاه ریزشی، حفر چاه فاضلاب، حفر چاه ارت، حفر چاه با استفاده از دستگاه حفاری، پر کردن چاه ریزشی و حفر چاه نو، پیدا کردن محل چاه، باز و بسته کردن درب چاه با کمترین تخریب، نصب سپتیک فاضلاب، حفر جهت اتصال به شبکه فاضلاب، حفر مسیر لوله گذاری فاضلاب را به مشتریان ارائه می دهد.کافیست باشرکت ایرانیان تماس بگیرید تا از تمامی این خدمات وخدمات زیاد دیگر بهره مند بشوید.

اگر چاه فاضلابتان پر شده است! اگر چاه فاضلابتان دیگر قدرت کشش ندارد و نیاز به تخلیه دارد. مشکل خود را به شرکت ایرانیان بسپارید. حفر چاه های فاضلاب، حفر چاه ارت، حفر چاه های جذبی و هر نوع چاهی که موردنیاز شما در سرتاسر استان تهران و پایتخت باشد را انجام می دهیم. تخصص شرکت ایرانیان حفر هر گونه چاه در تهران و پایتخت است.شرکت ایرانیان در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت مشکل شما را حل خواهیم کرد. پس نگران نباشید و با شرکت ایرانیان تماس بگیرید.

 

رفع نم سرویس بهداشتی و آشپزخانه

در برخی از موارد علت ایجاد رطوبت و نم در ساختمان ترکیدگی لوله و نشت آب است. ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان ترکیدگی لوله اتفاق افتاده باشد و آب نشتی باعث ایجاد نم و رطوبت در ساختمان شده باشد. در این صورت باید اقدام به رفع نم نمایید تا پس از آن مشکل را حل کنید. یکی از دلایل تخریب ساختمان ها ترکیدگی لوله و نشت آب است که خسارات زیادی را به ساختمان وارد می‌کند. ممکن است نشت آب بسیار اندک و جزئی باشد ولی با گذشت زمان رطوبت و نم جذب دیوارهای ساختمان شده و به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه می‌زند و در مواردی باعث ایجاد بوی نم و رطوبت در تمام ساختمان شده است و در این صورت خسارات زیادی به ساختمان وارد می‌شود.

متخصصین شرکت خدمات فنی ایرانیان برای اطمینان از عدم نشت آب یا ترکیدگی لوله، از دستگاه مخصوص نشت یاب آب استفاده می‌کنند تا از وجود رطوبت و نم اطمینان حاصل کنند. به وسیله این دستگاه می‌توان تشخیص داد که آیا در ساختمان شما یا همسایگان شما، ترکیدگی لوله اتفاق افتاده است یا خیر. بعد از پیدا کردن مشکل اقدام به رفع نم ساختمان می‌نمایند. با استفاده از دستگاه نشت یاب می‌توان به راحتی وجود ترکیدگی را پیدا کرد.شرکت ایرانیان با دارا بودن این دستگاه آماده خدمات رسانی به همشهریان است.

 

نصب ایزوگام وقیرگونی

 اگر بعد از مدتی ایزوگام و قیرگونی ها از جای خود کنده شدند چه؟ در این صورت شما هزینه ای صرف کرده اید ولی به نتیجه قابل انتظار خود نرسیده اید. اگرچه ایزوگام و قیرگونی ساختمان را در برابر نفوذ آب ایمن می کنند اما این در صورتی است که از آنها به صورت صحیح استفاده شود و در جای خود درست نصب شوند. این کار فقط باید توسط افراد آشنا با کار و با تجربه انجام شود تا به نتیجه دلخواه برسد. نیروهای متخصص و باتجربه شرکت ایرانیان توانایی خوبی در انواع عایق بندی های رطوبتی و حرارتی دارند.

با عایق بندی کامل و دقیق ساختمان،توسط نیرو های متخصص، هنگام باران و برف با خیال راحت در منزل خود استراحت کنید از نفوذ آب به داخل ساختمان آسوده خاطر باشید.شرکت مهندسی خدماتی ایرانیان در کمترین زمان وبه بهترین نوع کا سقف ساختمان شمارا ایزوگام و قیرگونی می کند کافیست با شرکت خدمات فنی ایرانیان تماس بگیرید. فروش و نصب ایزوگام و عایق بندی پشت بام خانه ها، عایق بندی محل های در معرض رطوبت از قبیل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها، حمام ها و شوفاژ خانه ها ازجمله خدمات متنوع شرکت مهندسی خدماتی ایرانیان است.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰