لوله بازکنی تمام مناطق تهران
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

لوله بازکنی تمام مناطق تهران

لوله بازکنی تهران یکی از مشاغل سخت به حساب می آید و علت آن هم تعداد زیادی ساختمان ها و گرفتگی های لوله در تهران می باشد که باعث سختی کار لوله بازکنی شده است. اگرچه هزینه لوله بازکنی طبق تعرفه نیز زیاد نمی باشد و در کنار همین موضوع برخی از شرکتهای لوله بازکنی خدمات لوله بازکنی ارزان را به مشتریان ارائه می دهند.

لوله بازکنی تهران یکی از مشاغل سخت به حساب می آید و علت آن هم تعداد زیادی ساختمان ها و گرفتگی های لوله در تهران می باشد که باعث سختی کار لوله بازکنی شده است. اگرچه هزینه لوله بازکنی طبق تعرفه نیز زیاد نمی باشد و در کنار همین موضوع برخی از شرکتهای لوله بازکنی خدمات لوله بازکنی ارزان را به مشتریان ارائه می دهند. 

شرکتهای لوله بازکنی تهران

شرکت های لوله بازکنی مختلفی در تهران وجود دارند که هر کدام خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهند که اصلی ترین خدمت آنها لوله بازکنی می باشد. این شرکت ها خدمات لوله بازکنی را با انواع مخلفی به مشتریان ارائه می دهند. برخی شرکتهای لوله بازکنی فوری را خدمت اصلی خود می دانند و برخی دیگر لوله بازکنی شبانه روزی را. همچنین برخی شرکت های خدمات لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی ارزان و لوله بازکنی حرفه ای را به عنوان خدمت اصلی و شعار خود قرار داده اند.

افزایش تعداد لوله بازکن ها در تهران

با توجه به رونق یافتن شغل لوله بازکنی و افزایش تعداد گرفتگی لوله ها در تهران تعداد شرکت های لوله بازکنی و خدمات فنی نیز افزایش یافته است به طوری که تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی در هر منطقه از تهران وجود دارد و بر سر گرفتن پروژه و لوله بازکنی رقابت شدیدی دارند. البته برخی از شرکتها با هم هماهنگ نیز شده اند و پروژه های مناطق را با هم تعویض می کنند. در میان تعداد زیادی لوله بازکنی برخی از آنها از تجربه و توانایی لازم برخوردار نیستند و بعضا نه تنها گرفتگی لوله را باز نمی کنند به لوله فاضلاب نیز خسارت وارد می کنند. علت این مشکل تعداد زیاد شرکتهای لوله بازکنی و ورود افراد بی تجربه به این صنف می باشد.

کلاهبرداری لوله بازکن نماها

اما به هر حال تعداد زیاد لوله بازکنها در تهران باعث شده برخی افراد سودجو دست به کلاهبرداری بزنند و صنف لوله بازکن ها را بی آبرو کنند. کلاهبردارانی که به نام لوله بازکن وارد منازل می شوند و دست به کلاهبرداری می زنند. این افراد به اسم لوله بازکن هزینه های گزافی را از مردم دریافت می کنند و آنها را سرکیسه می کنند. این افراد شیاد با استفاده از محلول های لوله بازکنی اقدام به رفع گرفتگی لوله می نمایند که این کار طبق مصوبه اتحادیه لوله بازکنی ممنوع است. علتش هم خاصیت خورندگی محلول ها می باشد که پس از مدتی باعث از بین رفتن لوله فاضلاب می شود.

خدمات لوله بازکنی در تمام مناطق تهران

شرکتهای مختلف لوله بازکنی و تخلیه چاه که به شرکتهای خدمات فنی معروف هستند خدمات مختلفی را به مشتری ها ارائه می دهند. این شرکت های در شهر تهران و حومه مشغول به فعالیت هستند و هر نوع خدمت مربوط به ساختمان و تاسیسات آن را انجام می دهند. خدمات مختلف ساختمان، خدمات چاه و فاضلاب، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، خدمات لوله کشی و نصب عایق از جمله خدمات این شرکت ها می باشد. 

همچنین برخی از شرکتهای خدمات فنی روی خدمت لوله بازکنی و تخلیه چاه تمرکز کرده اند و آن را شعار خود قرار داده اند. لوله بازکنی تهران و حومه، لوله بازکنی صادقیه تهران، لوله بازکنی شرق تهران، لوله بازکنی پیروزی، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی جنوب از جمله مهمترین شعارهای تبلیغاتی این شرکت ها می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰