تعویض کاسه توالت توسط شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه
چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

تعویض کاسه توالت توسط شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه

توالت ایرانی یا همان توالت شرقی توالتی است که سنگ توالت آن همچون کاسه می باشد و برای استفاده روی آن به حالت چمباتمه می نشینند. برخی  افراد به دنبال تعویض کاسه توالت خود هستند و برخی دیگر قصد تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی را دارد که هر دوی این موارد قابل انجام است.

در ساختمان های قدیمی از سنگ های قدیمی توالت استفاده می شد که با گذر زمان قدیمی شده و بعضا دچار خرابی یا شکستگی که همین باعث می شود افراد به دنبال تعویض سنگ توالت باشد. برخی دیگر اما از کوچک بودن سنگ توالت گله دارند و می خواهند آن را بزرگ تر کنند. برخی دیگر هم کلا می خواهند آن را به توالت فرنگی تبدیل کنند.

نصب و تعویض کاسه توالت

کاملا مشخص است که این کارها تخصصی است و لازم است از افراد متخصص در این زمینه بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند. تمام موارد مذکور قابل انجام است که شرکت های خدمات فنی نظیر شرکت ایرانیان این کار را انجام می دهند. شرکت های خدمات فنی با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص امکان نصب و تعویض انواع توالت را دارند.

اگر کاسه توالت شما ترک برداشته و یا شکسته است احتمال آنکه آب به داخل آن نفوذ کند بسیار است و لازم است سریعا اقدام به تعویض کاسه توالت قدیمی و نصب کاسه توالت جدید نمایید. این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که شما از توالت ایرانی استفاده می کنید و در ساختمانی چند طبقه هستید. در این صورت نشت آب از کاسه توالت می تواند باعث ایجاد نم در سقف طبقات پایین شود.

نصب اتصالات توالت فرنگی

شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه با بررسی وضعیت توالت بهترین مشاوره را به شما می دهند. ما پس از مشاهده توالت شما در صورت لزوم کاسه توالت را بیرون آوردن و سنگ توالتی جدید برای شما نصب می کنیم. در مورد توالت فرنگی نیز در صورت نیاز به تعویض این کار را انجام می دهیم. همچنین نصب و تعویض انواع قطعات و اتصالات توالت فرنگی نیز توسط این شرکت انجام می شود.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۶ از ۵ از مجموع ۸ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰