روش از بین بردن زردی کاسه توالت
یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

روش از بین بردن زردی کاسه توالت

کاسه توالت پس از مدتی استفاده تغییر رنگ داده و کدر یا زرد می شود که همین موضوع باعث می شود توالت را زشت و کثیف جلوه دهد بطوری که هرچه هم که توالت تمیز باشد باز هم رنگ زرد کاسه توالت به چشم میزند. برای حل این مشکل قطعا روشهای مختلفی وجود دارد که به وسیله آنها بتوان تیرگی کاسه توالت را از بین برد و آن را برق انداخت.

برای از بین بردن زردی کاسه توالت روشهای مختلفی وجود دارد. هم روشهای صنعتی و هم روشهای خانگی که هر دو موثر واقع شده اند. عموما برای حل این مشکل از شوینده های اسیدی استفاده می کنند که به خاطر خواصیت اسیدی خود به راحتی تیرگی های کاسه توالت را از بین می برد و کاسه توالت را برق می اندازد. این محلولهای شیمیایی طوری هستند که هر نوع لکه و کثیفی روی سنگ توالت را از بین برده و آن را مثل روز اول نو می کنند. اگر می خواهید سنگ توالت را برق بیاندازید کافیست از این شوینده های اسیدی استفاده کنید.

تنها نکته مهم در استفاده از این محلول ها این است که باید نکات ایمنی را رعایت کنید. زیرا خاصیت اسیدی این مواد بسیار زیاد است و برای تنفس و سلامت انسان بسیار ضرر دارد. لذا از استنشاق بوهای بخارات این محلول ها اجتناب کرده و از آن در محیط های بسته استفاده نکنید.

روش دیگر برای از بین بردن زردی کاسه توالت پاک کننده های خانگی می باشد. برخی از مواد طبیعی و بعضا خوراکی خاصیت اسیدی دارند و با ترکیب کردن برخی از آنها با هم می توانید برای خود یک سفید کننده خانگی درست کنید و با استفاده از آن سنگ توالت را برق بیاندازید. پس برق انداختن کاسه توالت خیلی هم سخت نیست. تنها باید کمی دقت کنید. 

یکی از مواد طبیعی موثر در از بین بردن جرم و برق انداختن چینی های سرویس بهداشتی و توالت سرکه است. سرکه به خاطر خواصیت اسیدی خود می تواند جرم ها را از بین ببرد. برای از بین بردن زردی کاسه توالت می توانید از سرکه استفاده کنید. همچنین جوش شیرین نیز می تواند این کار را انجام دهد. 

در کنار استفاده از شوینده های شیمیایی یا خانگی حتما باید از فرچه توالت هم استفاده کنید. یعنی پس از ریختن شوینده با فرچه خوب سنگ توالت را بسابید تا جرم های روی آن از بین برود.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۳.۵ از ۵ از مجموع ۱۵ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰