تعرفه لوله بازکنی در تهران به چه صورت است؟
جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

تعرفه لوله بازکنی در تهران به چه صورت است؟

لوله بازکنی در تهران رونق بسیاری دارد و شرکت های لوله بازکنی بسیاری نیز در تهران تاسیس شده اند که بطور مداوم و شبانه روزی مشغول به فعالیت در این زمینه می باشند. این شرکت ها معمولا دستمزد خود را طبق تعرفه اتحادیه لوله بازکنی دریافت می کنند و در بعضی موارد قیمت ها کمتر از تعرفه نیز می باشد که به آن لوله بازکنی ارزان می گویند.

لوله بازکنی ارزان در حقیقت همان لوله بازکنی است و تنها قیمت آن نسبت به لوله بازکنی عادی کمتر می باشد بطوری که دستمزد لوله بازکنی در تهران بصورت ارزان از تعرفه اتحادیه نیز کمتر خواهد بود. برخی از شرکت ها برای جلب مشتری و افزایش تعداد پروژه های لوله بازکنی خود خدمات ارزان را به مشتریان ارائه می دهند که در آن صورت در تبلیغات خود لوله بازکنی ارزان را شعار خود قرار می دهند.

لوله بازکنی ارزان در تهران

حتما در تبلیغات شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه مشاهده کرده اید که با قلمی درشت نوشته شده است «لوله بازکنی فوری در تهران با کمترین قیمت» و یا «لوله بازکنی ارزان و شبانه روزی» و بسیاری شعارهای دیگر که برای مشتری ها جذاب است و توجه آنها جلب می کند. برخی از این شرکت ها با این تبلیغات اغواگرانه خود قصد دارند تعداد مشتری های خود را زیاد کنند در حالی که اصلا چنین خدمتی را ارائه نمی دهند. حتی برخی از شرکتها کلاهبردارانی بوده اند که با این شعارها افراد را سرکیسه کرده اند.

به هر حال تعرفه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران نسبت به دیگر شهرها متفاوت و البته کمی بیشتر است. اما به این معنی نیست که لوله بازکن هزینه گزاف را از مشتری ها بخواهد. قیمت لوله بازکنی شرکتهای مجاز توسط اتحادیه تعیین می شود و این شرکتها طبق تعرفه تعیین شده دستمزد دریافت می کنند. همچنین این تعرفه نیز بصورت سالیانه یا چند سال یکبار تغییر می کند و برای اطلاع از تعرفه فعلی می توانید با یکی از شرکتهای معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید.

لوله بازکنی خانه پاک

شرکت لوله بازکنی خانه پاک با بکارگیری نیروهای مجرب لوله بازکن و استفاده از تجهیزات بروز و حرفه ای جهت لوله بازکنی در سراسر تهران آمادگی خود را اعلام می کند. ما پس از انجام کار و حل مشکل دستمزد خود را طبق تعرفه از مشتری دریافت می کنیم و لوله بازشده را با تضمین به مشتری تحویل می دهیم. اگر می خواهید دیگر درگیر گرفتگی لوله نشوید حتما با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۱ از ۵ از مجموع ۹ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰