آموزش نصب سیفون ظرفشویی
سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

آموزش نصب سیفون ظرفشویی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید سیفون ظرفشویی یا روشویی خانه را عوض کنید اما نمی دانید چطور باید این کار را انجام داد و هر چه به اتصالات نگاه می کنید متوجه نمی شوید که اتصالات سیفون ظرفشویی چطور به هم وصل می شوند. ما قصد داریم روش نصب سیفون ظرفشویی را به شما آموزش دهیم.

برای نصب سیفون ظرفشویی اول باید ظرفشویی را در جای خود قرار داد. در صورتی که ظرفشویی یا روشویی را تازه خریداری کرده اید لازم است آن را در محل خود قرار دهید بطوری که ثابت باشد و تکان نخورد. پس از آن نصب سیفون ظرفشویی را آغاز کنید.

نصب اتصالات سیفون ظرفشویی

در ابتدا لازم است قطعات سیفون را از جعبه بیرون آورده و در کنار هم قرار دهید تا جلوی چشمتان باشد. سپس با نگاه به هر قطعه تلاش کنید قطعات مرتبط به هم را در کنار هم قرار دهید. معمولا روشویی ها یک دستورالعمل نصب نیز دارند که می توانید با مطالعه آن کار نصب سیفون را آسان کنید و به راحتی اقدام به نصب و راه اندازی سیفون ظرفشویی نمایید.

در غیر این صورت باید تک تک مراحل را بخوانید و انجام دهید. در مرحله اول باید قطعه مربوط به دهانه روشویی یا سینک را از زیر به آن وصل کنید. این قطعه حالت پیچی دارد که دو قطعه یکی از بیرون و یکی از درون سینک روی هم قرار می گیرند و با پیچ بسته می شوند. سپس باید منبع سیفون را به لوله مربوطه سیفون وصل کنید. این قسمت بخش اصلی سیفون است و کارایی سیفون مربوط به این بخش است. 

سرهم بندی سیفون به کمک راهنما

سپس قطعه مربوط به منبع را که سرهم کردید به زیر سینک وصل کنید و آن را سفت کنید. پس از آن کافیست لوله خرطومی سیفون را به آن وصل کنید و انتهای خرطوم را درون لوله فاضلاب قرار دهید تا کار نصب سیفون ظرفشویی به اتمام برسد.

رعایت چند نکته هنگام نصب سیفون مهم است: از فشار آوردن زیاد به پیچ ها و اتصالات سیفون خودداری کنید. اگر پس از نصب اتصالات سیفون آب می داد و چکه می کرد لازم است از نوار تفلون استفاده کنید. پیچ های مربوط به سیفون با دست قابل بستن می باشند لذا احتیاجی به استفاده از آچار نمی باشد.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۴ از ۵ از مجموع ۵ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰