رفع بوی بد فاضلاب با بوگیر دستشویی
دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

رفع بوی بد فاضلاب با بوگیر دستشویی

بوی بد توالت و دستشویی چیزی است که همه از آن متنفر هستند و از آن فرار می کنند و به دنبال راهی برای از بین بردن آن می باشند. اگر شما هم مشکل بوی بد توالت را دارید و روشهای مختلفی را برای از بین بردن این بوی بد انجام داده اید و به نتیجه مورد نظر نرسیده اید این روش را نیز امتحان کنید. قطعا به نتیجه می رسید. ما روشهای مناسب برای رفع بوی بد توالت را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه بوی بد فاضلاب را از بین ببرید.

بوی بد توالت و دستشویی چیزی است که همه از آن متنفر هستند و از آن فرار می کنند و به دنبال راهی برای از بین بردن آن می باشند. اگر شما هم مشکل بوی بد توالت را دارید و روشهای مختلفی را برای از بین بردن این بوی بد انجام داده اید و به نتیجه مورد نظر نرسیده اید این روش را نیز امتحان کنید. قطعا به نتیجه می رسید. ما روشهای مناسب برای رفع بوی بد توالت را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه بوی بد فاضلاب را از بین ببرید.

با بوی بد توالت و حمام چه کنیم؟

بوی بد فاضلاب یا بوی بد توالت از جمله مشکلات رایج در ساختمان ها می باشد که افراد مختلفی درگیر آن هستند و می خواهند از شر این بوی بد راحت شوند و دنبال روشی مناسب برای حل آن می گردند. حتما سایتهای مختلفی را بررسی کرده اید و از افراد مختلفی سوال کرده اید که چگونه می توان بوی بد توالت را از بین برد یا این که چطور بوگیر توالت درست کنیم و روشهای مختلفی پیش پای شما قرار داده شده که برخی از آنها هیچ تاثیری در رفع بوی بد نداشته اند و برخی دیگر تاثیر کمی را به همراه داشته اند.

حتی برخی به شما پیشنهاد تعویض سیفون توالت و سنگ توالت را داده اند که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. برای حل دائمی مشکل خود با ما همراه باشید. در این مطلب می خواهیم روش ساخت بودگیر توالت و از بین بردن بوی بد آن را به شما آموزش دهیم.

تهویه مناسب سرویس بهداشتی جهت رفع بوی بد

در ابتدا لازم به ذکر است که توالت و حمام باید تهویه مناسب داشته باشند تا هم هوای تازه وارد آن شود و هم نم و رطوبت و بوی بد از آن تخلیه شود. پس لازم است تهویه مناسبی برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید تا گرفتار بوی بد توالت نشوید. اگر امکان استفاده از تهویه وجود ندارد از روش های دیگر که در ادامه ذکر می شود استفاده کنید.

علت بوی بد فاضلاب دستشویی چیست؟

وجود بوی بد در توالت چیز تازه ای نیست و این اتفاق ممکن است برای هر توالتی بوجود بیاید تنها مهم این است که منشا بو را پیدا کنید و در صدد رفع آن برآیید. علت اصلی بوی بد فاضلاب است که داخل لوله فاضلاب توالت یا به اصطلاح چاه توالت قرار داد. چاه توالت یا به طور دقیق تر سیفون توالت منشا اصلی ایجاد بوی بد فاضلاب در توالت می باشد. علتش هم این است که فاضلاب درون سیفون توالت جمع می شود و بوی بد از خود منتشر می کند. تنها کافیست سیفون توالت را خالی نگه دارید تا دیگر بوی بد در توالت وجود نداشته باشد.

این اولین و ساده ترین مشکل راه حل می باشد که بدون هیچ هزینه ای قابل انجام می باشد. بعد از هربار استفاده از توالت لازم است سیفون را بکشید یا مقداری آب داخل چاه توالت بریزید تا آب فضولات را با خود به داخل چاه فاضلاب ببرد و لوله فاضلاب خالی شود. در اینصورت دیگر بوی بد در توالت وجود نخواهد داشت و دیگر نیازی به هیچ بوگیر و خوشبو کننده ای نخواهید داشت.

استفاده از بوگیر دستشویی

اگر مشکل شما با این روش حل نشد احتمالا مشکل جای دیگری است و لازم است محل اشکال پیدا شود. اما برای حل ساده مشکل می توانید از بوگیر دستشویی استفاده کنید. انواع مختلفی از بوگیرهای در بازار وجود دارد که با قرار دادن یکی از آنها در داخل فضای سرویس بهداشتی براحتی می توانید از بوی بد توالت راحت شوید. بوگیرها خاصیتی دارند که بو را به خود جذب می کنند و قراردادن آنها در توالت و سرویس بهداشتی می تواند بوهای بد را جذب کند. در نتیجه باعث رفع بوی بد دستشویی می شود. برای حل مشکل می توانید از بوگیرهای آماده استفاده کنید و یکی از آنها را خریداری کرده و در داخل توالت قرار دهید تا مشکل شما حل شود.

از بین بردن بوی بد دستشویی با بوگیر خانگی

روش دیگر برای رفع بوی بد توالت استفاده از بوگیرهای خانگی می باشد. اگر نمی خواهید پول خود را صرف خرید بوگیر از بیرون کنید و یا اینکه بوگیرهای آماده مشکل شما را حل نکرده است می توانید خودتان اقدام به ساخت بوگیر آن هم از نوع خانگیش کنید. شما می توانید در خانه برای خودتان بوگیر بسازید. برخی بر این باورند که ساخت بوگیر خانگی با تعدادی لیمو و گیاه رزماری قابل انجام می باشد. می توانید این کار را انجام دهید و بوگیر خانگی را در حمام یا دستشویی قرار دهید و نتیجه را بررسی کنید. همچنین برای رفع بوی بد می توانید از زغال نیز استفاده کنید. زعال بوگیر خوبی برای این کار می باشد.

همچنین استفاده از خوشبو کننده های هوا و عطر نیز می تواند تا حدودی کارساز باشد. البته در صورتی که بوی بد ناشی از فاضلاب شدت زیادی نداشته باشد تا در این صورت با استفاده از عطر و خوشبوکننده آن بوی بد را رفع کرد. عود نیز تا حد خوبی می تواند در این مورد موثر واقع شود. اما در صورتی که بوی فاضلاب بسیار زیاد است و قابل تحمل نمی باشد باید دنبال روش دیگری باشد. 

رفع بوی بد فاضلاب توسط خانه پاک

اگر بوی بد فاضلاب در توالت و حمام بسیار زیاد است و روشهای فوق تاثیر گذار واقع نشدند لازم است با یکی از شرکتهای خدمات فاضلاب تماس بگیرید. شرکت خدمات فاضلاب ایرانیان با تجربه فراوان در زمینه رفع بوی بد فاضلاب می تواند مشکل شما را حل کند. تکنسین های ما با بررسی وضعیت توالت و حمام محل ایجاد بو را پیدا می کنند و با روشهای مناسب اقدام به رفع آن می نمایند. در نهایت با صرف هزینه اندک مشکل شما حل خواهد شد. اگر شما هم مشکل بوی بد فاضلاب را دارید کافیست با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۳ از ۵ از مجموع ۴ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰