روش کار کلاهبرداران لوله بازکن
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷

روش کار کلاهبرداران لوله بازکن

این روزها با افزایش درخواست های لوله بازکنی تعداد کلاهبرداران این کار نیز زیاد شده است به طوری که افراد زیادی از برچسب های تبلیغاتی لوله بازکنی و تخلیه چاه با یک لوله بازکن تقلبی تماس گرفته اند و بعد از حضور در محل از مشتری مبلغ زیادی را طلب کرده است. لوله بازکن های تقلبی شیادانی هستند که علاوه بر تخریب لوله های فاضلاب مبالغ زیادی را از مشتری ها طلب می کنند. برای درخواست لوله بازکنی تنها از شرکتهای معتبر لوله بازکنی درخواست کنید.

این روزها با افزایش درخواست های لوله بازکنی تعداد کلاهبرداران این کار نیز زیاد شده است به طوری که افراد زیادی از برچسب های تبلیغاتی لوله بازکنی و تخلیه چاه با یک لوله بازکن تقلبی تماس گرفته اند و بعد از حضور در محل از مشتری مبلغ زیادی را طلب کرده است. لوله بازکن های تقلبی شیادانی هستند که علاوه بر تخریب لوله های فاضلاب مبالغ زیادی را از مشتری ها طلب می کنند. برای درخواست لوله بازکنی تنها از شرکت های معتبر لوله بازکنی درخواست کنید.

در کنار شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه برخی افراد خود را لوله بازکن معرفی می کنند و بعد از ورود به منزل دست به دزدی و کلاهبرداری می زنند. این افراد به ظاهر لوله بازکن یک کیف کار و یک گالن محلول به دست می گیرند و به منازل مردم برای لوله بازکنی می روند و پس از کمی بازی با چاه و صاحب خانه درخواست دستمزد کلان می کنند. بعضا دیده شده دستمزدی چند برابر نرخ اتحادیه طلب کرده اند و کسانی که از قیمت ها اطلاعی ندارند این مبلغ را پرداخت کرده اند.

این افراد تاکنون در بسیاری از منازل اقدام به لوله بازکنی جعلی کرده اند و پول های خوبی نیز به جیب زده اند که جای تامل دارد. مردم باید توجه داشته باشند که گول این افراد را نخورند و برای پرداخت هزینه به نرخ اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه و همچنین تعرفه دیگر شرکتهای لوله بازکنی نیز توجه داشته باشند.

شناخت کلاهبرداران لوله بازکن نما

اما شاخصه شناخت این کلاهبرداران چیست؟ بیشتر این افراد برچسبهای بسیاری مبنی بر لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی سریع، لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی حرفه ای را روی دیوارهای می پسبانند و عمدتا شعار آنها لوله بازکنی شبانه روزی و لوله بازکنی فوری می باشد. این لوله بازکن نما ها فقط ظاهرشان به لوله بازکن می خورد و الا نه تنها توانایی بازکردن گرفتگی لوله ها را ندارند بلکه مشکل را بدتر نیز می کنند.

اما تبلیغات گسترده و شعال لوله بازکنی ارزان همیشه به معنی کلاهبردار بودن فرد نیست. اصلی ترین عامل برای شناسایی کلاهبرداران لوله بازکنی روش لوله بازکنی و دستمزد آنها می باشد. معمولا این افراد علاوه از روش های خاصی برای لوله بازکنی استفاده می کنند و در نهایت هم دستمزد بسیار بالایی را از مشتری می خواهند. این افراد غالبا لوله فاضلاب را خراب می کنند و در نهایت هم هزینه زیادی از صاحب خانه طلب می کنند.

روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که آخرین و بدترین روش استفاده از محلول های اسیدی لوله بازکن است که اولین و آخرین روشی است که این افراد کلاهبردار برای بازکردن لوله ها از آن استفاده می کنند. این افراد که تنها لباس لوله بازکن را به تن دارند و کلاهبردارانی بیش نیستند با توضیحات اغواگرانه سعی در متقاعد کردن مشتری دارند و می خواهند مشتری را قانع کنند که گرفتگی لوله آنها شدید است و قیمت محلول نیز بالا می باشد و به ناچار باید هزینه زیادی را برای استفاده از محلول و رفع گرفتگی لوله پرداخت نمایند.

استفاده از محلول شیمیایی برای بازکردن گرفتگی لوله

از جمله موثرترین لوله بازکنهای رایج محلولهای شیمایی اسیدی می باشند که با استفاده از آن می توان به راحتی گرفتگی لوله ها را باز کرد. بنابر میزان گرفتگی موجود در لوله باید مقدار مناسبی از محلول را در داخل لوله ریخت و پس از چند دقیقه منتظر بازشدن گرفتگی لوله باشید. نکته مهم هنگام استفاده از محلولهای لوله بازکنی این است که محلولهای اسیدی قوی می تواند به لوله فاضلاب آسیب برساند و باعث خوردگی و پوسیدگی لوله شوند. همچنین هنگام استفاده از محلولها باید نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرد. زیرا این محلولها برای چشم و تنفس مضر هستند و حتی می توانند به پوست نیز آسیب برسانند. لذا هنگام کار با محلول های اسیدی از عینک و دستکش استفاده کنید.

این لوله بازکنهای کلاهبردار با استفاده از محلولهای اسیدی قوی که بعضا محلول های شیمیایی صنعتی هستند اقدام به بازکردن گرفتگی لوله می نمایند که باعث تخریب لوله فاضلاب می شود. در بعضی موارد این افراد حتی در بعضی موارد از مایعی نا معلوم برای بازکردن گرفتگی استفاده کرده اند. برخی از همشهریان که توسط این افراد ضرر دیده اند این چنین ابزار کرده اند که لوله بازکن با یکی گالن بیست لیتری مایع وارد خانه شد و پس از کمی وررفتن با لوله مقداری از مایع را در داخل لوله ریخت و پس از مدتی گفت مشکل حل شده است و هزینه زیادی را از ما طلب کرد.

لوله بازکی تنها خدمت شرکتهای لوله بازکنی غیر مجاز

اما در مقابل شرکتهای کلاهبردار در زمینه لوله بازکنی معمولا تک خدماتی هستند و تنها یک خدمت اصلی دارند که آن هم لوله بازکنی است و این خدمت را به انواع مختلف در تبلیغات خود معرفی می کنند. لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی شمال تهران، لوله بازکنی جنوب تهران، لوله بازکنی سریع، لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی شرق تهران و همچینن عبارت لوله بازکنی را با تمام مناطق تهران ترکیب می کنند. لوله بازکنی جاده مخصوص، لوله بازکنی صادقیه، لوله بازکنی پیروزی، لوله بازکنی ... که تمام این عبارات بیانگر یک چیز و آن هم لوله بازکنی است و فقط عناوینش تغییر می کند.

در حال که شرکت شرکت های معتبر و مجاز لوله بازکنی خدمات متنوع و بسیار گسترده ای را دارند که مشتریان می توانند از آنها استفاده کنند. همچون شرکت ایرانیان که خدمات فنی و مهندسی فراوانی به همشهریان تهرانی ارائه می کند.

شرکت های معتبر لوله بازکنی و خدمات فنی

برای درخواست لوله بازکنی بهتر است از شرکت های معتبر لوله بازکنی کمک بگیرید. شرکت هایی که علاوه بر لوله بازکنی و تخلیه چاه خدمات متنوع دیگری نیز به مشتریان ارائه می دهند. خدماتی نظیر حفر چاه، لایروبی چاه، تعمیرات توالت، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی، نصب اتصالات توالت، بازکردن گرفتگی چاه توالت، تعمیرات توالت فرنگی، نصب توالت فرنگی، نصب سنگ توالت ایرانی، بنایی و خدمات فنی ساختمان، تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب و فاضلاب و دیگر خدمات فنی که بیانگر تجربه شرکت مورد نظر می باشد و می توان به آن اعتماد کرد. 

نکته مهم هنگام تماس با افراد یا شرکت های لوله بازکنی این است که حتما باید از جمله شرکت های معتبر لوله بازکنی باشد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشید. شرکت های معتبر لوله بازکنی با استفاده از ابزارهای مناسب و نیروهای مجرب اقدام به بازکردن گرفتگی لوله های می نمایند و این خود باعث حفظ سلامت لوله و حل مشکل می شود. همچنین این شرکت های هزینه های خود را طبق تعرفه اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه از مشتری دریافت می کنند. هر مشکلی که دارید تنها با شرکت های معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۸ از ۵ از مجموع ۵ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰