پمپ لجن کش مخصوص تخلیه چاه
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶

پمپ لجن کش مخصوص تخلیه چاه

برای تخلیه چاه انواع مختلفی از پمپ وجود دارد که هر کدام یک کاربرد دارد. برای تخلیه چاه پمپ های لجن کش و تانکهای تخلیه چاه بسیار مناسب هستند. زیرا این نوع پمپ فاضلاب و لجن های کف چاه را به راحتی مکش می کند و تمام فاضلاب درون چاه تخلیه می شود. استفاده از پمپ های لجن کش در تخلیه چاه بسیار مرسوم است و بیشتر شرکت های تخلیه چاه از این نوع پمپ های مکنده استفاده می کنند.

برای تخلیه چاه انواع مختلفی از پمپ وجود دارد که هر کدام یک کاربرد دارد. برای تخلیه چاه پمپ های لجن کش و تانکهای تخلیه چاه بسیار مناسب هستند. زیرا این نوع پمپ فاضلاب و لجن های کف چاه را به راحتی مکش می کند و تمام فاضلاب درون چاه تخلیه می شود. استفاده از پمپ های لجن کش در تخلیه چاه بسیار مرسوم است و بیشتر شرکت های تخلیه چاه از این نوع پمپ های مکنده استفاده می کنند. 

کاربرد پمپ لجن کش تخلیه چاه

پمپ لجن کش یکی از پمپ های مخصوص تخلیه چاه است که از آن برای تخلیه فاضلاب غلیظ، لجن فاضلاب و فضولات درون چاه استفاده می شود. استفاده از پمپ لجن کش در تخلیه چاه می تواند عملیات تخلیه چاه را سرعت بخشد و نتیجه بهتری را در بر داشته باشد. امروزه استفاده از این نوع پمپ توسط شرکت های تخلیه چاه رایج شده و از آن برای تخلیه چاه های کوچک و خانگی استفاده می شود.

روش کار پمپ لجن کش به این صورت است که باید دهانه مکنده را درون فاضلاب قرار داد تا لجن و فضولات چاه را مکش کرده و به بیرون از چاه هدایت می کند. پمپ لجن کش توانایی مکش و تخلیه لجن فاضلاب و فضولات درون چاه را دارد و آنها را با قدرت تخلیه می کند.

استفاده شرکتهای تخلیه چاه از پمپ لجن کش

اکثر شرکت های تخلیه چاه از پمپهای لجن کش مخصوص استفاده می کنند و از آن راضی هستند. اگر بخواهیم تمام خدمات تخلیه چاه مورد استفاده با پمپ لجن کش را ذکر کنیم لازم است چند صفحه نوشته شود. اما عمده ترین خدمات این پمپ ها عبارتند از: تخلیه چاه با پمپ لجن کش در کمترین زمان، تخلیه چاه فوری توسط نیروهای متخصص با پمپ لجن کش و پمپ ساکشن، تخلیه چاه با تانکر مخصوص مکنده در کمترین زمان، استفاده از پمپ کف کش مخصوص جهت تخلیه چاه، تخلیه چاه خانگی و چاه های فاضلاب مجتمع ها، تخلیه چاه مکانیزه با استفاده از انواع پمپ های تخلیه چاه، استفاده از تانکر مخصوص تخلیه چاه که البته این خدمات ادامه نیز دارد.

برخی از خدمات قابل ارائه با پمپ لجن کش

برخی دیگر از خدمات شرکتهای تخلیه چاه عبارتند از: به کارگیری نیروهای مجرب تخلیه چاه، تجهیزات مخصوص تخلیه چاه نظیر پمپ مکنده و پمپ ساکشن، پمپ کف کش و پمپ لجن کش، تانکر مکنده مخصوص، تخلیه چاه شبانه روزی حتی در نیمه شب، تخلیه چاه های فاضلاب بزرگ و عمیق، تخلیه چاه تهران به همراه تمام مناطق آن با قیمت مناسب، تخلیه چاه های خانگی با کمتری خرابی، تخلیه فاضلاب چاه بدون خرابی و با دستگاه مخصوص، تخلیه فاضلاب توسط نیروی متخصص، تخلیه چاه حرفه ای توسط نیروی زبده با رعایت نکات ایمنی شما با تماس با شرکت ایرانیان میتوانید تمامی خدماتی که در بالا نام برده شد را در اختیار داشته باشید.

انواع پمپهای لجن کش

ساختار خارجی و پروانه این نوع پمپ از جنس استینلس استیل می باشد و معمولا در جاهایی کاربرد دارد که سیال ,PH(حالت اسیدی)داشته باشد که همین امر در مواردی غیر از پمپ استیل باعث خورندگی سریع پمپ می شود.انتخاب این نوع محصول برای مواردی که آب و یا مایع مورد نظر خورندگی داشته باشد بهترین گزینه محصوب می شود و این گونه پمپ را می توان در نوع پمپ لجن کش استیل سه فاز وپمپ لجن کش استیل تک فاز در بازار تهیه نمود اما شما میتوانید با تماس به شرکت ایرانیان تمامی این ابزار وافرد متخصص را در اختیار داشته باشید.

این نوع پمپ ها که نسبت به لجنکش استیل پر مصرف تر می باشد,ساختار خارجی از نوع چدن می باشد ولی پروانه ی این نوع محصول را معمولا از جنس برنج یا استیل استفاده می کنند و کاربرد آن معمولا برای پمپاژ آبهایی با غلظت بالا (گل مانند) که خورندگی نداشته باشد چون پوسته ی این مدل پمپ ها در برابر خورندگی و اسیدی مانند استیل نمی باشد.این نکته را باید در نظر گرفت که میزان غلظت مواد باید به شکلی باشد که بتوان پروانه های پمپ آب در آن به گردش در بیاید که در غیر این صورت پمپ می سوزد و اگر پمپ دارای گارانتی باشد,شامل گارانتی نمی شود.

کاربرد پمپ لجن کش در تخلیه چاه

پمپ لجن کش وسیله ی مناسبی برای تخلیه چاه های فاضلاب خانگی می باشد که با سرعت تمام و به راحتی فضولات و لجن درون چاه را تخلیه می کند. استفاده از پمپ لجن کش توسط شرکت های تخلیه چاه به شدت رواج دارد به طوری که یکی از ابزارهای مهم آنها پمپ لجن کش است. پمپ لجن کشتوانایی تخلیه لجن، فضولات و فاضلاب غلیظ را دارد که این ویژگی باعث تمایل شرکت های تخلیه چاه برای استفاده از آن می شود. استفاده از پمپ لجن کش بسیار آسان است و به راحتی می توان با آن لجن و فاضلاب را تخلیه کرد. چاهای خانگی و چاه های کوچک فاضلاب مناسب ترین چاه برای تخلیه شدن توسط پمپ کف کش می باشد.

تخلیه چاه فاضلاب با پمپ لجن کش مخصوص

چاه های کوچک و خانگی را می توان به آسانی و با کمترین خرابی توسط پمپ لجن کش تخلیه کرد بدون این که نیازی به حضورتانکرهای مکنده فاضلاب وجود داشته باشد. شرکت های تخلیه چاه برای تخلیه چاه های خانگی و کوچک در کوچه ها از پمپ های لجن کش استفاده می کنند که هم آسان تر است و هم مزاحمت آن برای همسایه ها و ساکنین کمتر می باشد. چاه های بزرگ و چاه مجتمع ها را باید با تانکر مکنده مخصوص تخلیه کرد. این نوع چاه ها به علت دارا بودن حجم زیادی از فاضلاب و لجن زمان زیادی را برای تخلیه توسط پمپ کف کش نیاز دارند در حالی که تانکر مکنده در کمترین زمان تمام فاضلاب را با سرعت مکش می کند.

تمامی مطالبی که گفته شد را شما میتوانید تنها با تماس با شرکت ایرانیان به بهترین شکل ممکن انجام داده و دیگر مشکلی از پر شدن چاه خود نداشته باشید. ما با نیروهای متخصص و مجرب در تخلیه چاه با بکارگیری دستگاه های پیشرفته به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۵ از ۵ از مجموع ۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰