آشنایی با پمپ ساکشن مخصوص تخلیه چاه
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶

آشنایی با پمپ ساکشن مخصوص تخلیه چاه

یکی از انواع پمپ های مخصوص تخلیه چاه پمپ ساکشن می باشد که کار تخلیه چاه با آن بسیار آسان و سریع انجام می شود. این پمپ فاضلاب را از داخل چاه به تانکر حمل فاضلاب مکش و تخلیه می کند. این نوع از پمپهای تخلیه چاه توانایی مکش فاضلاب از درون چاه را دارند و نیازی نیست پمپ را به داخل چاه فرو کرد. لازم به ذکر است که استفاده از این نوع پمپ نیازمند کامیون حمل فاضلاب است تا بتوان فاضلاب مکش شده را در داخل تانکر تخلیه کرد.

یکی از انواع پمپ های مخصوص تخلیه چاه پمپ ساکشن می باشد که کار تخلیه چاه با آن بسیار آسان و سریع انجام می شود. این پمپ فاضلاب را از داخل چاه به تانکر حمل فاضلاب مکش و تخلیه می کند. این نوع از پمپهای تخلیه چاه توانایی مکش فاضلاب از درون چاه را دارند و نیازی نیست پمپ را به داخل چاه فرو کرد. استفاده از این نوع پمپها در تخلیه چاه های فاضلاب و سپتیک ها بسیار رایج شده و شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه هر یک از این نوع پمپهای مکنده استفاده می کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این نوع پمپ نیازمند کامیون حمل فاضلاب است تا بتوان فاضلاب مکش شده را در داخل تانکر تخلیه کرد.

​تخلیه چاه های کهنه و قدیمی

با افزایش شرکت های تخلیه چاه و رونق یافتن امر تخلیه چاه استفاده از پمپ ساکشن مخصوص تخلیه چاه نیز رونق فراوانی یافته است. استفاده از پمپ ساکشن در تخلیه چاه بسیار رایج است. پمپ ساکشن عملیات تخلیه چاه را آسان می کند و به راحتی امکان تخلیه چاه فاضلاب را فراهم می کند. در زمان های گذشته که پمپ های مکنده و ساکشن وجود نداشت، عملیات تخلیه چاه به آرامی و توسط پمپ های عادی انجام می شد. شرکت های تخلیه چاه که این کار را انجام می دادند به هیچ وجه از وضعیت راضی نبودند و برای تخلیه هر چاه وقت زیادی را صرف می کردند.

اما با ظهور پمپ های مکنده و پمپ های ساکشن انقلابی در انجام عملیات تخلیه چاه روی دارد. دیگر با استفاده از پمپ های ساکشن مشکل زمان حل شد و به سرعت فاضلاب درون چاه ها تخلیه می شود و هیچ شرکت تخلیه چاهی از وضعیت ناراضی نبود. شرکت ایرانیان با دارا بودن پمپ های مکنده و پمپ های ساکشن و تخصصی کار با این ابزار تخلیه چاه آماده باز کردن هر گونه گرفتگی فاضلاب شماست کافیست که با شرکت ایرانیان تماس گرفته تا در کمترین زمان گرفتگی فاضلاب شما را باز کند.

تفاوت پمپ ساکشن با دیگر پمپ ها

تفاوت عمده پمپ ساکشن و دیگر پمپ های تخلیه چاه در این است که پمپ ساکشن فاضلاب از بیرون چاه می مکد ولی دیگر پمپ های تخلیه چاه مانند پمپ کف کش فاضلاب را به بیرون از چاه پمپ می کنند. یعنی پمپ ساکشن در بیرون از چاه قرار دارد و فاضلاب را به بیرون می کشد در حالی که پمپ کف کش درون چاه قرار می گیرد و فاضلاب را به بیرون از چاه پمپ می کند. تفاوت دیگر پمپ ساکشن با دیگر پمپ ها سرعت عملکرد است.

ایجاد پمپهای مخصوص تخلیه چاه نظیر پمپهای ساکشن و مکنده فاضلاب، تخلیه چاه را متحول کرد و همین باعث شد بسیاری از شرکتهای تخلیه چاه از این نوع پمپها خریداری کرده و در عملیات های تخلیه چاه خود از آنها استفاده کنند.

با بکارگیری پمپهای ساکن که قدرت فوق العاده ای در مکش فاضلاب دارد عملیات های تخلیه چاه فوری رونق یافت و برخی دیگر از شرکتهای خدمات تخلیه چاه شبانه روزی را به مشتری ها ارائه دادند که همه اینها را مدیون پمپهای مکنده هستند. پمپ ساکشن به دلیل قدرت فراوانی که دارد فاضلاب را با قدرت به بیرون از چاه می مکد و به راحتی فاضلاب را از چاه تخلیه می کند اما پمپ کف کش تخلیه چاه این قدرت را ندارد و به آرامی این کار را انجام می دهد.

کارایی پمپهای تخلیه چاه

نحوه عملکرد پمپهای ساکشن به این صورت است که آب و فاضلاب را از داخل چاه به وسیله لوله های مخصوص فاضلاب مکش می کند. قدرت این پمپها به حدی است که توانایی مکش فضولات و لجن های کف چاه را نیز دارند لذا می توان به آن پمپ لجن کش نیز گفت. از جمله ویژگی های ساختاری پمپهای ساکشن تخلیه چاه عبارت است از قابلیت استفاده مداوم جهت تخلیه فاضلاب و همچنین قدرت مکش بالا و فشار بالا از جمله خواص این نوع پمپهای تخلیه چاه می باشد.

همانطور که گفته شد پمپ ساکشن یا مکنده تاثیر زیادی در سرعت و سهولت تخلیه چاه دارد. پمپ ساکشن به راحتی فاضلاب چاه را تخلیه می کند حال آنکه دیگر پمپ ها به آرامی و در مدت طولانی این کار را انجام می دهند. برای شرکت های تخلیه چاه و متولیان امر تخلیه چاه ضروری است که از پمپ ساکشن و پمپ مکنده تخلیه چاه استفاده کنند تا کار را به آسانی و به درستی انجام دهند و در زمان خود صرفه جویی کنند. یکی از این شرکت ها شرکت ایرانیان است که رضایت مشتری برای این شرکت اهمیت دارد به خاطر همین برای تخلیه چاه  فاضلاب شما از پمپ ساکشن استفاده می کند.

استفاده از پمپ ساکشن توسط شرکت های تخلیه چاه

بسیاری از شرکت های تخلیه چاه که فعالیت گسترده ای در امر تخلیه چاه دارند از پمپ ساکشن استفاده می کنند. پمپ ساکشن تخلیه چاه یا همان مکنده تخلیه چاه به آسانی فاضلاب درون چاه را مکش کرده و به داخل تانکر حمل فاضلاب منتقل می کند. با استفاده از پمپ ساکشن به راحتی می توان عملیات تخلیه چاه را به پایان رساند و تمام فاضلاب درون چاه را تخلیه کرد. تخلیه چاه با پمپ ساکشن بسیار آسان است. شرکت هایی که از پمپ ساکشن استفاده می کنند کار خود را راحت کرده اند. شرکت ایرانیان با عملیات تخلیه فاضلاب با زمان کم و مراحل تخلیه کم تر اما با دستگاه های پیشرفته و تخلیه باکیفیت تر آماده خدمت رسانی به شماست.

اگر شرکت های تخلیه چاه بخواهند بدون پمپ ساکشن چاه را تخلیه کند باید تلاش بسیاری انجام دهند. در این صورت باید پمپ کف کش را درون چاه قرار دهند تا فاضلاب را به بیرون از چاه پمپ کند. در واقع این پمپ فاضلاب را نمی مکد بلکه آن را پمپ می کند. تفاوت پمپ ساکشن با دیگر پمپ ها نیز در این است. پمپ ساکشن تخلیه چاه بسیار مناسب و کارآمد می باشد و امر تخلیه چاه را بسیار آسان کرده است. شرکت ایرانیان در هر زمان از شبانه روز آماده خدمت به شماست.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۴.۵ از ۵ از مجموع ۲ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰