فروش گیره های مخصوص فاضلابی
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴

فروش گیره های مخصوص فاضلابی

گیره فاضلابی وسیله ای مناسب برای بیرون آوردن اشیاء از داخل چاه فاضلاب می باشد بطوری که به خاطر طول بلند آن به راحتی می توان اشیاء قیمتی را از داخل چاه توالت بیرون آورد بدون آنکه نیازی به فرو کردن دست درون چاه باشد. اگر گوشی یا طلای شما به داخل چاه توالت افتاده است می توانید با خرید یکی از همین گیره های فاضلابی مشکل خود را حل کنید.

متاسفانه امروزه تعداد سقوط اشیاء قیمتی به داخل لوله فاضلاب زیاد شده و تعداد زیادی از اشیاء قیمتی و گوشی درون فاضلاب ها پیدا می شود که علت اصلی آن عدم آگاهی و رعایت نکات ایمنی می باشد. باید همیشه دقت داشت که هنگام استفاده از توالت از همراه داشتن اشیاء قیمتی خودداری کرد و یا آنها را در جایی مطمئن قرار داد. اما با این حال در بسیاری از موارد شاهد این هستیم که اشیاء به داخل چاه توالت سقوط می کنند. در این صورت راه حل چیست؟

سقوط اشیاء به داخل سیفون توالت

بسیار اتفاق افتاده که اشیاء قیمتی و ارزشمند افراد هنگام استفاده از توالت به داخل چاه آن سقوط کرده و به علت قیمتی بودن شی فرد به ناچار با دست تلاش کرده که شی را بیرون آورد و یا از خیر آن گذشته و ضرر زیادی را متقبل شده است. اما دیگر اینطور نیست زیرا با وجود گیره های فاضلابی لازم نیست دست خود را به داخل چاه فرو کنید. تنها کافیست یکی از این گیره های فاضلابی را داشته باشید و با استفاده از گیره های آن شی قیمت را نگه داشته و به بیرون بکشید.

در کنار داشتن گیره فاضلابی بهتر است برای ورودی لوله های فاضلاب درپوش و صافی قرار داد تا از افتادن شی داخل چاه جلوگیری بعمل آید. این درپوش ها تا حد زیادی جلوی سقوط اشیاء را می گیرد. اما اگر این اتفاق برای شما رخ داد نگران نباشید زیرا ما وسیله ای را سراغ داریم که به کمک آن می توانید اشیاء افتاده در چاه توالت را از آن بیرون آورید.

وسیله مورد نظر ما گیره فاضلابی است وسیله ای که طول بلندی دارد و به وسیله گیره های آن می توان اشیاء را از داخل چاه آورد به این صورت که گیره را داخل لوله می کنید و با دهانه آن گوشی یا شی خود را می گیرد و بیرون می آورید. استفاده از گیره های فاضلابی بسیار آسان است و قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد. گیره فاضلاب وسیله ای مناسب برای بیرون آوردن اشیاء از داخل چاه توالت و سیفون حمام برای زمانی که به تنهایی و بدون ابزار نمی توانید کاری انجام دهید است.

ویژگی های گیره فاضلاب

گیره های فاضلابی کاربردهای زیادی دارد و در با قیمت پایینی که دارند بسیار کارآمد و مفید نیز می باشند. این گیره ها می توانند شما را از انجام کارهای کثیف مانند دست کردن در فضولات و فاضلاب چاه توالت بی نیاز کند و به وسیله آن شی مورد نظر را از داخل چاه بیرون آورد. برخی از ویژگی های گیرهای فاضلابی به این شرح است. شی قیمتی داخل سیفون دستشویی یا توالت را بیرون می آورد. اجسام مورد نظر را را از ارتفاع بالا برمی دارد. طول بلندی دارد و به غیرقابل دسترس ترین مکان ها می رسد. قیمت مناسب و ارزانی نسبت به کارایی خود دارد. انعطاف پذیر و غیر شکننده است.

در صورت نیاز به خرید گیره های فاضلابی کافی است با ما تماس بگیرید. شرکت ایرانیان یکی از مراکز اصلی فروش گیره های مخصوص فاضلاب است که با استفاده از آن می توان اشیاء قیمتی افتاده به داخل چاه توالت را بیرون آورد. شرکت طی سال ها فعالیت حرفه ای در این حوزه به شما پیشنهاد می کند برای بیرون آوردن اشیاء از توالت به جای فرو کردن دست در چاه، از گیره فاضلابی استفاده نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید (امتیاز ۳ از ۵ از مجموع ۴ رای)

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدمات فنی ایرانیان (خانه پاک) با بکارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی بوده است و هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران می باشد. لوله بازکنی ارزان با دستگاه مخصوص، تخلیه چاه فوری، نصب توالت و اتصالات آن، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و ... برخی از خدمات متنوع ما می باشد.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۸۴۸۶۱۷۰